2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-11-08 14:42

Dízel, vagy benzines Mazda6? A dízelekben szériafelszerelés a kályha.

krisz | 2006-11-08 13:15

Nekem a problémám pont az hogy munkába járni használom a m6-osomat és hidegben nem tud üzemi hõfokra felmelegedni a motor. Ilyenkor irreális a fogyasztás. Gyakorlatilag ez a kályha ezt kiküszöbölné? Milyen garanciát vállalnak az állófûtésre?

mazda-auto.hu | 2006-11-08 08:34

leslie - Ha nyáron nem megy, nem is durrog.Ez érdekes. : )
A kályha tesztelése kb.: 1 óra. Ha csak kiszereléssel javítható, az 3-4 óra. Ha alkatrész kell hozzá és nincs készleten, akkor vagy kivesszük és visszajössz ha kész, vagy itt marad az autó 2-3 napra. A toronycsapágy csere 2 óra + 1 óra futómûállítás, a vákumszivattyú csere 1 óra.

mazda-auto.hu | 2006-11-08 08:27

gabesz - Ha kezdetektõl húz az autó, akkor nyilván a garancia fedezi az elsõ, probléma miatti futómûállítást. A félrehúzás fokozódása a gumikopásnak köszönhetõ. Nem tekinthetõ túlérzékenynek a Mazda6 futómûve, bár kétségtelenül bonyolultabb konstrukció, mint az ebben a kategóriában szokásos McPherson megoldás. Egy futómû "kátyútûrését" nagyban befolyásolja a gumik, kerekek mérete, súlya, de kisebb mértékben még a gumik márkájából, típusából adódó egyes jellemzõk is hatással vannak rá, nyilván minden a használati körülmények függvényében. A gumiknál pl. rezgéselnyelésre, súlyra, szerkezetükbõl adódó mechanikai jellemzõikre kell gondolni.

leslie | 2006-11-08 01:17

Hali! Milyen rossz törtenhet ha durrog a kälyha? Tönkre mehet? Esetleg a megvizsgäläsa milyen barätsägos ärat takar? :-)
Mert tenyleg nem sürün csinälja, nyäron pl nem is. :-)
Mennyi idö a toronycsapägy beepites, es mennyi idö egy väkuumszivattyu cserelye? Köszi

Oszi | 2006-11-07 22:13

Nekunk egyedul a 2003-assal vannak jobbra huzos gondok a toronycsapagy furcsa megoldas miatt,amit az ujakban mar mashogy csinaltak.az uj faceliftes autoinknal semmi ilyen jelegu hiba sincs.Szerintem nem lesz vele gond,bar azert evente 1 szoktak ellenoriztetni a futomu geometriat(en igy szoktam).

gabesz | 2006-11-07 18:52

Számomra az a furcsa , hogy eddig egyetlen autóm futómûvét sem kellett állítgatni 13.000 km-nél s bizony nem Mazdák voltak . Mennyire jellemzõ ez a hiba ? Különben nagyon vigyázok a kocsira , s az élete felét sztrádán tölti, persze repülni nem tud/még/, de a kátyúknak az eddigi autóim is ki voltak téve, mégsem húztak se jobbra se balra. Amúgy kezdettõl fogva éreztem ezt a problémát csak közel sem ennyire, de ezt most hogyan tudnám bizonyítani? A szervízben kedvesek voltak, pici hezitálás után nem kértek pénzt, de mondták hogy legközelebb "payment" lesz a szolgáltatás. Ez így korrekt is nekem. /feltéve hogy nem 2 havonta kell végeztetni a mûveletet/

mazda-auto.hu | 2006-11-07 16:47

Nem tudunk másra gondolni csak arra, hogy valami túlzottan önérzetes Bose mérnök sértésnek veszi a magas és mély frekvenciák turbózását, ezért "bünteti" az ezzel babráló tulajdonosokat. :) Persze ez csak vicc volt! Tényleg passz!

Oszi | 2006-11-07 16:38

Ez nekem most egy kicsit sok.Kozben viszont sikerult hallanom a "hangosodast"
es tenyleg csak 10es hangero foltt es tok 0ra allitott magas mely szintel.Bocsanat ha durvan fogok fogalmazni de SZ.R az egesz.ha veletlenul nekem nem tetszik 0ra allitott hangszinekkel akkor b...hatom a novekvo hangerot es marad a kezzel allitas.Arra nem gondoltak a tervezok hogy 10-ez hangero allat is van elet es mondjuk a mely +4-en a magas +6-on akkor is kellene erezni a hagszin valtozast? :)

mazda-auto.hu | 2006-11-07 15:51

Nagyjából 110000Ft az F/L elõtti Hatosokhoz a programozható verzió. Ezzel egy általad elõre beállított idõpontban (pl.: 7:30) indul a kályha. Egy pár napra elõre programozható. Ennek nagyjából a duplájába kerül, ha távirányítóval szeretnéd indítgatni. Óránként kb.: 4dl gázolajat fogyaszt a készülék. Elvileg más Mazda mûhelyeknél is megoldható a szerelés.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó