2024. November 25. Hétfő - Katalin
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 5-10.
Közvetlen befecskendezés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2006-11-08 14:42
Dízel, vagy benzines Mazda6? A dízelekben szériafelszerelés a kályha.
krisz | 2006-11-08 13:15
Nekem a problémám pont az hogy munkába járni használom a m6-osomat és hidegben nem tud üzemi hõfokra felmelegedni a motor. Ilyenkor irreális a fogyasztás. Gyakorlatilag ez a kályha ezt kiküszöbölné? Milyen garanciát vállalnak az állófûtésre?
mazda-auto.hu | 2006-11-08 08:34
leslie - Ha nyáron nem megy, nem is durrog.Ez érdekes. : )
A kályha tesztelése kb.: 1 óra. Ha csak kiszereléssel javítható, az 3-4 óra. Ha alkatrész kell hozzá és nincs készleten, akkor vagy kivesszük és visszajössz ha kész, vagy itt marad az autó 2-3 napra. A toronycsapágy csere 2 óra + 1 óra futómûállítás, a vákumszivattyú csere 1 óra.
mazda-auto.hu | 2006-11-08 08:27
gabesz - Ha kezdetektõl húz az autó, akkor nyilván a garancia fedezi az elsõ, probléma miatti futómûállítást. A félrehúzás fokozódása a gumikopásnak köszönhetõ. Nem tekinthetõ túlérzékenynek a Mazda6 futómûve, bár kétségtelenül bonyolultabb konstrukció, mint az ebben a kategóriában szokásos McPherson megoldás. Egy futómû "kátyútûrését" nagyban befolyásolja a gumik, kerekek mérete, súlya, de kisebb mértékben még a gumik márkájából, típusából adódó egyes jellemzõk is hatással vannak rá, nyilván minden a használati körülmények függvényében. A gumiknál pl. rezgéselnyelésre, súlyra, szerkezetükbõl adódó mechanikai jellemzõikre kell gondolni.
leslie | 2006-11-08 01:17
Hali! Milyen rossz törtenhet ha durrog a kälyha? Tönkre mehet? Esetleg a megvizsgäläsa milyen barätsägos ärat takar? :-)
Mert tenyleg nem sürün csinälja, nyäron pl nem is. :-)
Mennyi idö a toronycsapägy beepites, es mennyi idö egy väkuumszivattyu cserelye? Köszi
Oszi | 2006-11-07 22:13
Nekunk egyedul a 2003-assal vannak jobbra huzos gondok a toronycsapagy furcsa megoldas miatt,amit az ujakban mar mashogy csinaltak.az uj faceliftes autoinknal semmi ilyen jelegu hiba sincs.Szerintem nem lesz vele gond,bar azert evente 1 szoktak ellenoriztetni a futomu geometriat(en igy szoktam).
gabesz | 2006-11-07 18:52
Számomra az a furcsa , hogy eddig egyetlen autóm futómûvét sem kellett állítgatni 13.000 km-nél s bizony nem Mazdák voltak . Mennyire jellemzõ ez a hiba ? Különben nagyon vigyázok a kocsira , s az élete felét sztrádán tölti, persze repülni nem tud/még/, de a kátyúknak az eddigi autóim is ki voltak téve, mégsem húztak se jobbra se balra. Amúgy kezdettõl fogva éreztem ezt a problémát csak közel sem ennyire, de ezt most hogyan tudnám bizonyítani? A szervízben kedvesek voltak, pici hezitálás után nem kértek pénzt, de mondták hogy legközelebb "payment" lesz a szolgáltatás. Ez így korrekt is nekem. /feltéve hogy nem 2 havonta kell végeztetni a mûveletet/
mazda-auto.hu | 2006-11-07 16:47
Nem tudunk másra gondolni csak arra, hogy valami túlzottan önérzetes Bose mérnök sértésnek veszi a magas és mély frekvenciák turbózását, ezért "bünteti" az ezzel babráló tulajdonosokat. :) Persze ez csak vicc volt! Tényleg passz!
Oszi | 2006-11-07 16:38
Ez nekem most egy kicsit sok.Kozben viszont sikerult hallanom a "hangosodast"
es tenyleg csak 10es hangero foltt es tok 0ra allitott magas mely szintel.Bocsanat ha durvan fogok fogalmazni de SZ.R az egesz.ha veletlenul nekem nem tetszik 0ra allitott hangszinekkel akkor b...hatom a novekvo hangerot es marad a kezzel allitas.Arra nem gondoltak a tervezok hogy 10-ez hangero allat is van elet es mondjuk a mely +4-en a magas +6-on akkor is kellene erezni a hagszin valtozast? :)
mazda-auto.hu | 2006-11-07 15:51
Nagyjából 110000Ft az F/L elõtti Hatosokhoz a programozható verzió. Ezzel egy általad elõre beállított idõpontban (pl.: 7:30) indul a kályha. Egy pár napra elõre programozható. Ennek nagyjából a duplájába kerül, ha távirányítóval szeretnéd indítgatni. Óránként kb.: 4dl gázolajat fogyaszt a készülék. Elvileg más Mazda mûhelyeknél is megoldható a szerelés.