2024. November 25. Hétfő - Katalin
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 5-10.
Közvetlen befecskendezés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2006-11-16 11:30
leslie - Jövõ hét kedden, legkésõbb. tranyos, leslie - Az üzemanyagkifogyás miatt nem mehet tönkre a szivattyú, mivel nyomáscsökkenésre (ezt okozza a hiba) leáll a befecskendezés. Extrém esetekben, pl valaki 200km/h-ról motorfékkel áll le egy ilyen hibánál minimális esély van rá, de inkább kizárnánk. Az eddigi cserélt szivattyúinkban azok elektronikájával volt gond, nem pedig mechanikai jellegû volt a hiba. Ennyi erõvel az újonnan cserélt szivattyú sem kap indítás után azonnal üzemanyagot.
tranyos | 2006-11-15 21:25
Leslie- Neked mik voltak a tünetek? Egyszerûen magállt a kocsi vagy csak néha szarakodott? Kíváncsi leszek, mert az adagolós azt mondta mikor mondtam hogy nincs alapjáratom, hogy nem tudja mert egy szivi vagy jó vagy nem. Köztes nem nagyon fordul elõ. Viszont a szerelõ meg esküszik hogy szivattyú.
tranyos | 2006-11-15 21:19
Leslie- Mi kvittek vagyunk, mert amikor lefoglalóztam a kereskedõnél az autót, tele volt a tank. Rá egy hétre mikor mentem érte, full üres volt. Az ember könyörgött, hogy az elsõ utam egy benzinkút legyen. És csodák-csodájára a második napon leállt a vas és ez azóta így megy. Felkutatva a fél országot, a legjobb ajánlat bontott szivattyúra 120000ft. De találtam egy BOSCH szervízt, Kecelen, igaz hogy a Mazdába DENSO van, de ott vállalták a felújítást. Most oda készülök, majd beszámolok a végeredményrõl.
leslie | 2006-11-15 20:21
Hello! Eljen a legmodernebb diesel technologia! En tulvagyok egy üzemanyagszivi cseren mär. Azt hallottam, hogy ezek a szivattyuk nagyon erzekenyek meg az üresjäräsra is. Igaz ez? Nälam meg ugyan nem fogyott ki az üz.any. de a kereskedö, figyelmeztetett, ha kigyullad a lämpa, kb 20km-t tudok megtenni. Näla kifogyott. Klassz, rä 2 napra megällt a szivattyu. Lehet attol? Mäs: Mikor kell LEGKESÖBB idöpontot kernem a jövö pentekre (Nov.24.)? Toronycsapägy beepites, (es esetleg egy väkuumszivi csere) az M6 dieselbe, amiröl itt mär ertekeztünk. Köszi!
tranyos | 2006-11-15 13:31
Üdv! Már korábban említettem, hogy alapjárat ingadozással és leállásal küszködöm.(M6 CDH) Azt vettem észre, hogy ha ki van kapcsolva a klíma, akkor megszüník a jelenség. Még annyit, hogy a klímám is nehezen kapcsol be. Lehet-e összefüggés a kettõ között vagy ez csak véletlen? Voltam Mazda szervízben, rátették a tesztert, de nem lettünk okosabbak. Annyit írt ki, hogy nyomás csökkenés a szívattyúnál, szivárgás. A szerelõ 98%-ban a szívattyúra esküszik, de mielött meg venném nem kevés pénzért, a ti véleményetekre is kíváncsi vagyok.
mazda-auto.hu | 2006-11-14 08:34
Kezdjük fordítva. A ködlámpa szett 66454,-Ft. Bár a lámpák helye ott van a fényszórókban, cserélni kell az indexkapcsolót is. Ki kellene próbálni, hogy ilyenkor mennyi üzemanyag fér az autóba, mert így kiderülne, hogy a tankban a szívócsõ nem áll úgy ahogy kellene, vagy a komputer számítása nem oké.A Mazda6 dízel tankja 64 literes. A komputer hibás számítása akkor is elõfordulhat, ha nagyon ritkán vannak nullázva az adatok. A csak szervízben újraindíthatóság üzemanyaghiány után a Mazda3 részecskeszûrõs kivitelére érvényes, más típusainkra nem.
Gume | 2006-11-13 21:19
Hello! Köszi a kályhás válaszokat, okosabb lettem :) Megint kérdeznék: Ráhagyatkoztam a fedélzeti komputerre, ami szerint még 150km volt hátra, mikor kigyulladt a sárga lámpa tankoláshoz. Mentem vele, aztán tegnap már csak 90. ma reggel 103 km, de nem indult az autó. Hosszas unszolásra ment pár métert, majd lefulladt. Elmentem, hoztam 4L gázolajat. Elidnult, bár egy darabig nagyon durva hangja volt. A kijelzõn még mindig 103km felirat.. Kérdésem: Tévedhet ennyit a fedélzeti komputer? 100km, az majd 8 liter gázolaj.. Másik, hogy el kell-e vinnem valahova beállítani az autót? Új kocsikróül azt hallottam, ha kifogy a benzin, akkor csak szervíz indíthatja újra. Mit tegyek? Dízel M6-ról van szó. És még egy bónusz kérdés más területrõl: elsõ ködlámpám nincs, de ha jól olvastam/néztem helye az lenne. be tudom én is kötni? Ha nem akkor mi kell hozzá és mennyiért? Köszi!
mazda-auto.hu | 2006-11-13 09:37
Köszönjül! Kizárnánk a futómû és kormánymû "szétesésének" lehetõségét.
leslie | 2006-11-12 11:36
Termeszetesen nagyon zavar, es minel elöbb rendbe kell rakni,
NEKTEK! :-)
De megis, csak hogy tudjam mire szämitsak. Köszi, es jo melot!
leslie | 2006-11-12 11:30
Hali. Bocs, mär megint ez a kormänykopogäs tema. Törtenhet valami rossz ha ez a problema nem lesz orvosolva? Ugy ertem eleg messze vagytok nem tudom mikor tudok majd odaerni. Szoval megyek-jövök Magyaro. Nemeto. között ezerrel, kihullhat alolam a futomü, es esetleg leesek az utrol? Vagy csak mindig jobban jobban kotyog, es csupän zavarobb lehet? Köszi!