2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-11-06 08:36

Volt már rá példa, mivel van szellõzõnyílása a lámpáknak, de a lecsapódás mértékétõl is függ.

steini | 2006-11-04 16:30

akkor a lámpák párásodása valószinûleg a gõzborotvától van, mert akkor mosták le a kocsit mielött átadták volna tegnap... elmúlhat?

mazda-auto.hu | 2006-11-04 09:36

steini - Gratulálunk az autóhoz! A lámpák párásodását okozhatja, ha valaki a hideg lámpáknak gõzborotvával "nekiugrik". Ettõl függetlenül, mástól is lehet. Az is elképzelhetõ, hogy elõbb-utóbb megszûnik a jelenség. Még várnánk a cserével. A fényezést látni kellene. Egy fényezés vagy jó, vagy nem. Gyári hibák nemigen vannak. De ki tudja?

mazda-auto.hu | 2006-11-04 09:31

Oszi - Békéscsabát ellepte a hó tegnapelõtt. Az utakat kivéve azóta is megmaradt mindenhol a hótakaró. Ahogy halljuk, felétek nincs is hó.... Többlettfogyasztást természetesen a szélesebb gumi is okoz, de például azonos méret esetén a téligumival is többet eszik az autó, annak nagyobb gördülési ellenállása miatt. A Mazda6 143 DPF autótokon meg kellene mérni, hogy csak a koputer szerint ilyen sok a fogyasztás, vagy valóban ennyi? Azon milyen méretû kerék van? Hangosodás: Ha álló helyzetben lépkedünk az ALC állások között, akkor is változik a hangerõ. Igen, nem nevezhetõ igazán érezhetõnek a hangerõnövekedés, de van valamennyi változás. ..és szerintünk nem csak a hangerõ változik a Bose esetében, hanem bizonyos frekvenciákon emelések vannak. Ezzel is különlegessé akarták tenni a hangrendszert. Ahogy említettük, a többi Bose hangrendszeres Mazda típusban külön mikrofon mérõ a külsõ zaj emelkedését, és csak a zaj frekvenciáin emeli a zene frekijeit.

steini | 2006-11-03 20:57

Sziasztok!

Ma vettem át vadonatúj 6osom... A fejfájás már este kezdödött, amikor észrevettem, hogy mindkét elsõ lámpám igencsak párás belülrõl... Ezt mi okozhatja és hogyan oldható meg? A másik amikor felálltam a parkolhelyemre akkor láttam, hogy a hátsó lökháritóm meg fényezési hibás, olyan mintha helyenként 3-4 mm-nyit meggyûrödött volna a fényezés. Király, mehetek rögtön a szervizbe...

Oszi | 2006-11-03 18:25

A "szerviz" kiprobalt egy MPS-t hangosodas ugyben,es azt mondtak hogy 150km/h-nal mikor levettek a gyujtast hallhato lett hogy elhalkul a radio.ok igy teszteltek.Abbol amit valaszoltatok "Tulfinomkodtak a mernokok" arra kovetkeztetek hogy ti sem nagyon vagytok kibekulve a hangosodas mertekevel,de van valtozas a hangeroben.?

Oszi | 2006-11-03 18:21

Ledobtam az autorol (137Le kombi dzel)a 225/45R17-es nyari kereket es felraktam a 195/65R15 telit.Tapasztalat nullaztam a fogyasztas merot es 8,5L helyet most csak 7,3L mutat cirka 200km utan.A 143Le dizelel mentunk kb 200km-t es most nem 12,3L hanem 10,9L-11,3kozott valtozik lejjeb nem nagyon megy.

Oszi | 2006-11-03 18:17

Na akkor megnezzuk,de mar csak holnap.Most mar sotet van es nagyon hideg :) arra fele havazot,havazik?

mazda-auto.hu | 2006-11-03 15:47

Igazság szerint nem csak nõhet az olajszint, ami a DPF szûrõs Hatosok jellegzetessége bizonyos üzemeltetési körülmények között, hanem csökkenhet is. Ha pedig csökken, az olajfogyasztás hatványozottan nõ a motorban lévõ olaj mennyiségének csökkenésével. A "legjobb" és legújabb motor is fogyaszt motorolajat. Ez a mennyiség változik a használati, vezetési körülményektõl. 5000 km-enként mindenképpen meg kell nézni az olajszintet.

Oszi | 2006-11-03 15:07

Megmondom oszinten a motorolaj szintet nem neztem.a 20e szerviz otta 8500km-t mentunk es eszembe sem jutott hogy kinyissam az auto elejet.Ha azt kerdezted volna hogy a 3eves 115000km futot M6 kombiban nezem-e szintet akkor arra hatarozott igen lenne a valasz.Tudom rossz hozza alas,de hat uj.8000km allatt nohet annyit az olajszint(DPF)?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó