2025. Április 24. Csütörtök - György

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2006-10-24 15:06

Ez rovid tomor valasz volt
:)

mazda-auto.hu | 2006-10-24 13:43

Nyilvánvaló, hogy ebben is van valami.

Oszi | 2006-10-24 11:35

Ebben mondjuk van valami,de abban is hogy amelyikben az uj csapagy van annak nincsenek ilyen hibai,ezt unnan tudom hogy a hugomeban mar az ujfajta csapagy van gyarilag es neki nem huzz felre es nem kopog a kormany es az oveben 118e Km van az enyemben meg 115e Km.

mazda-auto.hu | 2006-10-24 09:30

Tõlünk 170800Ft a vákumszivattyú. A toronycsapágy, illetve az azt helyettesítõ alkatrész esetenkénti meghibásodása nem tekinthetõ gyári hibának. A futómûalkatrészek nagyobb futásteljesítmények melletti meghibásodása nem vezethetõ vissza gyári hibára, kis futástelj. esetén viszont igen. Egy tegnapi budapesti út friss élményei alapján szerintem csoda, hogy egyáltalán ennyit kibírnak a magyar utakon. Nem ilyen igénybevételre tervezték ezeket az autókat. Pl.: Miért nem volt sem "kormányropogás", sem pedig toronykattogás a német 100000km-es tesztet teljesítõ Mazda6-ban?

Oszi | 2006-10-23 17:47

Sikerult merni ahangosodast?
tudtok valami ujat???

Oszi | 2006-10-23 12:21

A vicc az egeszben hogy a miraieknal 100000Km szerviznel csreltek a 4rugomat mert ultetve volt az auto es nekem nem jott be,ugyhogy vettem naluk 4db gyari uj rugot 140eFt-ert es ugye futomuvet is allitotak(bar szartak ra hogy kopog a kormynmuvem es gondolom a probaut is kimaradt az eletukbol es sajnos mikor feltetem a nyari gumit akkor lehette igazan erezni hogy mennyire jobbra huzz,addig is lehette csak nem ennyire es sajnos csak akkor keztdem utanna olvasni ennek a hibanak mikor mar keso volt)Mondjuk ha szerviz nem sz.rt volna bele es ment volna egy probautatt az autoval ahogy az kivolt fizetve akkor ok eszt eszlelhettek volna es kutyakotelessege lett volna tajekoztatni!

leslie | 2006-10-23 09:50

Nem tud valaki alkatrészforrást kicsit kedvezményesebb áron? Lehet akár Ausztria, Németország is. Vagy hol nézzek utánna? Kellene a 6-os dieselembe egy vákuumszivattyú. Itthon 180.000.- Szinte ingyen van. Elõre is köszi!

leslie | 2006-10-23 09:45

Nálam is fenn áll, és a Mazda Motors Hungary véleménye az, hogy ez igy jó, és mivel nem garanciaidõn belül jött elõ, ezért nem a gyár hibája, téritése privát. Köszi. Miért is nem? Miért cserélték a szevízek akkor a még garanciális autókon (probléma elõjötte nélkül is) a toronycsapágyakat, TÉRÍTÉSMENTESEN?

Oszi | 2006-10-21 19:13

Ez a hiba nalam is fent all.kb 4-5honapja zsiroztak es megint kopog,es eleg durvan jobbra huzz(a gumi,futomubeallitas tokeletes)nekem is benyogtek hogy kb:100-150eFT a javitas.Konstrukcios hiba?ha igen azt nem a gyarnak kell alni,vagy nem kellet volna vissza hivni minden 2002-2004ig gyartot autot???

mazda-auto.hu | 2006-10-21 12:00

A válaszhoz ismernünk kellene pontosabban a körülményeket. Milyen km -óraállásnál voltak ezek az ún. zsírzások. Mennyi idõ és km telt el azóta, hogy az utolsó ilyen javítás történt, illetve az alvázszám megadására is szükségünk lenne.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó