2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-10-09 13:34

Tény, hogy többször elõforduló hiba, de még mindig csak esetinek nevezhetõ. Van benne valami, hogy az ettõl a beszállítótól származott alkatrészekkel töbször fordul (-t) elõ probléma. Mostanában viszont már nem igazán.

Oszi | 2006-10-09 11:23

A balos xenon vezerlomet mar kicsereltek es most meg a jobbos kezd sz.rakodni,bar azt mondtak hogy azt is kicserelik.de valami otlet hogy mitol ilyen?konstrukcios hiba vagy csak a beszallito ilyen bena???

mazda-auto.hu | 2006-10-05 08:45

Volt már rá példa, bár inkább az elsõ szériánál fordult elõ. Örülünk, hogy "zökkenõmentes" a szervizelés.

prwnd | 2006-10-05 07:52

Sziasztok! Nem tudom találkoztatok-e olyan problémával, hogy a lámpa állító motor folyamatosan megy. Ahogy rákapcsolom a világítást már kerreg is (nem xenon). Már meg is beszéltük a cserét a szervízzel garanciában. Meg vagyok elégedve a pécsiekkel, remélem így is marad a helyzet.

mazda-auto.hu | 2006-10-04 13:19

Rendben, várunk majd!

tranyos | 2006-10-04 10:13

Úgy is készülök hozzátok a 120000 -es szervízre,majd akkor megemlítem a szerelõknek. Köszi

mazda-auto.hu | 2006-10-04 09:49

tranyos- Az F-- egy hibakód, amely azt jelenti, hogy a kályha nem, vagy nem megfelelõen mûködik. Valószínûleg önállóan (beállítás nélkül) már nem is indul be. Érdemes lenne még a hidegebb idõ beállta elõtt orvosolni a dolgot. Ez történhet Mazda szervízben, vagy közvetlenül a Webasto Hungáriánál. Ha kivesszük a kályhát, el lehet vinni az autót, amíg az el nem készül, ezért is lenne fontos a hidegek elõtt megoldani. Persze minimális esély van rá, hogy elég egy takarítás a készüléknek, ami helyben is megvárható. sipi- Igen, elmondtuk véleményünket és megosztottuk tapasztalatainkat az MMH-val. Reméljük ezzel is segítettük valamit a végleges megoldáshoz való közeledésben, mivel talán volt valamennyi újdonságértéke is az elmondottaknak.

sipi | 2006-10-03 20:08

Köszönöm a választ, de hadd kérdezzem meg, hogy ez saját véleményetek, vagy tekintettel a hosszabb válaszidõre egyeztettétek a Mazda Hungáriával?

A független szakértõ a fék, a motorüzem és egyéb részletek miatt folyamatban van, de meggyorsíthatná az esetleges javítást egy saját "vélemény". Így ez tárgyalási alap lehetne bármiféle "tovább lépést" megelõzõen. Sajnálom az elutasítást, de megértem. Azt hiszem botor dolog volt tõletek ilyet kérni.

tranyos | 2006-10-03 19:26

Sziasztok! Diesel M6-osom van Webasto állófûtéssel. Magyar leírásom nincs hozzá, de nagyjából sikerült rájönnöm hogyan mûködik. Csak azt nem tudom hogy mûködés közben összefüggésben van-e beállított hõfok és a ventillátor sebessége, vagy ezt automatikusan szabályozza az állófûtõ rendszer? Nem tudom miért, de bekapcsolás után kb 2-3 perc múlva kikapcsol és ezt írja ki: F--. Tudtok valamit segíteni vagy rossz az állófûtésem?

mazda-auto.hu | 2006-10-03 16:06

sipi - Valószínûleg valamilyen független szakértõtõl, szervtõl lenne célszerû szakvéleményt kérned, amennyiben magasabb fórumhoz szándékozol fordulni. Mivel szinte már mindent kicserélt a Mazda garancián belül a motor segédberendezései közül a jelenség okának keresése közben, így a továbbiakban komoly egyeztetés szükséges a vezérképviselettel minden további lépés megtétele elõtt, illetve valószínûleg továbblépéshez több napra le kellene tenned az autót egy Mazda szervízben. Ezek után jöhetnénk elõ az újabb tippekkel, addig nem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó