2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2006-10-13 15:43

[img]http://kepfeltoltes.eof.hu/files/42__1160746961.jpg[/img]

mazda-auto.hu | 2006-10-13 15:27

:))) Érdekes a kérdés. Nem tudjuk, hogy a BOSE nem értesítette valamirõl a Mazdát, vagy fordítva. Tényleg nem sok mindent lehet kezdeni a problémával a rendelkezésünkre bocsájtott anyagok alapján.

Oszi | 2006-10-13 13:40

Ja a Mazda Motor Hungary ugyfelszolgalat szerint a radionak nem is kell jobban hangosodnia vagyis az amit hallotatok az MPS-be az hangosodik!!!vagy nem hallottatok???Ennyire Rossz a fuletek??? :)
Az HANGOSODIK AZ MMH szerint

Oszi | 2006-10-13 12:02

az egyik MPS unkben halhato a linearis hangosodas azaz ha 7-es re rakom a hangerot akkor 200km/h-nal is tokeletesen hallom,a masik MPS-be es a DPF 6-osban folyton allitgatnom kell kezzel a hangerot.
Masik a egyik MPS-ben jobb elso ules a masik MPS-ben a jobb hatso ules (bor)bolyhosodik a lukacsoknal tiszta nevetseges.Ja es most neztuk a szervizben hogy ez is ugyanugy rozsdasodik a motorterben!!!tiszta rozsdasak a csavarok es egyes feluletek!!!!A masik MPS-unkben meg mikor bemelegedik erezni a hutofolyadek szagat.

mazda-auto.hu | 2006-10-13 09:11

Igazad van, a Mazda6 BOSE rendszere nem emeli a hangerõt. Egy MPS-t próbáltunk, abban sem mûködött. Arra tippeltünk, hogy esetleg mikrofon alapján szabályoz hangerõ helyett egyes frekvenciákat, (mint az RX-8 BOSE) ami másként érzékelhetõ, mint a hangerõemelés, de nincs benne mérõmikrofon. Mivel más autónál is így van, biztosan nem alkatrész problémáról van szó. Elsiklottak volna felette a mérnökök? Érdekes.

Oszi | 2006-10-12 17:27

legyszives probaljatok ki egy uj 2006 bose hifis Mazda 6 es magyarazzatok el hogy hogy kellene hangosodnia,es hogy hallhatoan kellene-e hangosodnia,vagy csak kamu az egesz a bose hifinel.

mazda-auto.hu | 2006-10-11 08:11

Elnézést kérünk, helyesbítenünk kell. A Mazda6 esetében megmaradt az auto funkció az állandó világítás mellett. Az elsõ példányoknál volt állandó világítás nélkül is auto funkció.

Oszi | 2006-10-10 19:03

Nekunk van auto allas a villagitas kapcsolon es barhova allitjuk mindig vilagit,ezek szerint nem kene es lehet hogy ez usszefuggesben van a radio nem hangosodasaval?A mazda auto fukuszt hivtam a vilagitas miatt es ahogy kimondtam hogy dpf-es 6 mazda rogton ravagta hogy a villagitassal van gond.es azzonnal menjek vele szervizbe.2006.02.28-an vettuk at az autot gondolom akkor ez az elso szeria az ujbol.

mazda-auto.hu | 2006-10-10 15:02

A DPF megjelenése után is változott a világítási megoldás. Amelyik világításkapcsolón van auto állás, abban az autóban nincs állandó világítás funkció. Az elsõ DPF-es Mazda6 típusokban még ez a rendszer volt, késõbb jelentek meg az állandó világításos autók. Ha már itt tartunk, úgy néz ki a világítás bolygatása nélkül ki tudjuk iktatni a navigációs képernyõ halványulását világítás mellett. Kapcsolási rajz alapján mûködik a dolog, már csak ki kellene próbálnunk.

Oszi | 2006-10-10 09:36

kerdes.:Dpf-es M6 dizel.a vilagitasa mar az automatikus,de ha az off-ra allitom akkor is felkell kapcsolni a vilagitasnak???vagy csakha az auto allasba rakom???ennek az autonak nem hangosodik a radioja es allitolag a bose hifis nek a CANBUS-on megy a jel a magnohoz.mas autokban csak akkor muxik automatan a vilagitas amikor auto-ra teszem,lehet hogy valami komolyabb baj miatt nem hangosodik???

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó