2024. November 26. Kedd - Virág

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-05-02 16:14

Ennek örülünk! Akár ez is lehet a probléma okozója.

sipi | 2006-05-02 13:39

Beszéltem ismét a pesti szervizzel, ahol az autót vettem, az alapjárati probléma miatt. Végre sikerült pozitív hozzáállást elérnem. Jövõ hétre rendelnek egy komplett pillangószelepházat, mert szerintük a szelep lóghat. Meglátjuk az eredményt.

mazda-auto.hu | 2006-04-25 14:11

Az autó elvileg még akár garanciás is lehet, ha nem múlt el még három éves, van szervízkönyve, illetve kevesebb mint 100000km futott. Minden dízel Mazda6 szériatartozéka a hûtõvízmelegítõ Webasto kályha, ami automatikusan mûködik. Ha jól értjük ebben az autóban ez ki van egészítve a motor járása nélkül is bekapcsolható állóhelyi fûtés lehetõségével. Amennyiben nem garanciális már az autó, akkor sem kell feltétlenül fizetni a hibakeresésért, amennyiben a javítás is megtörténik, illetve az esetleges alkatrészrendelés. Egyébként általában 1 óra munkadíj az ára egy mûszeres ellenõrzésnek.

szasza | 2006-04-25 11:29

Vásároltam egy 2003-as Mazda 6 2.0 D-t. Van benne Webasto állófûtés (elméletileg). Az autó németországi. Az állófûtés fejegysége semmit nem mutat. Mivel ez a Mazda katalógusban szereplõ, nem hiszem, hogy nem teljesen kompletten beszerelt. Kb. mennyiért nézik meg ezt egy szervízben? mi lehet a baj? Hidegen az autó beindulás után pár másodpercel leáll és újra kell indítani. Ezt sem értem.
Ha beviszem egy Mazda szervízbe, kérhetek-e ezekrõl a hibákról árajánlatot? egy hiba felmérésnek mi az ára?

mazda-auto.hu | 2006-04-21 15:40

Nem gondoljuk, hogy ilyesmikre szükség volna. Minden öntömjénezés nélkül, számunkra érthetetlen, miért küldenek el anélkül, hogy több kört futva nem próbálnák orvosolni a hibát, vagy legalább megígérni, hogy utánajárnak. Most mondjuk azt, hogy menj oda és kérd meg õket egy gyertyacserére? Furcsán hangzik, de belegondolva, hogy mondjuk én mit csinálnék hasonló helyzetben "külsõs" Mazda tulajként; szerintem ezt tenném, vagy eljönnék az Autó-Expanzió-hoz! :)

sipi | 2006-04-21 13:43

Mindössze mérték az üzemi paramétereket minden esetben. Semmiféle javításra nem került sor, bár néhány dolgot ellenõriztek de elködösítették. Mi lenne a tanácsotok, lévén garis az autó? Menjek oda, alkalmazzak erõszakot, akár olymódon, hogy itt az autó és nem viszem el még nincs megjavítva? Esetleg alkalmazzak személyes ráhatást?

mazda-auto.hu | 2006-04-21 13:19

Nem tudjuk a többi szervíz milyen mûveleteket hajtott végre a korábbi hibakeresések során, így lehet, hogy olyat írunk amit már a többiek kipróbáltak.
Sokszor a legegyszerûbb dolgok, amire nem gondol senki, okozhatják a problémát. Ilyen lehet a gyújtógyertya is. Volt olyan, hogy a kamionról lejött új autón gyertyát kellett cserélnünk alapjárati problémák miatt. Talán egy gyertyacserének kellene az elsõ lépésnek lennie.

sipi | 2006-04-21 12:06

A használat során jelentkezett, kb. 2 hónap és 3000 km-nél. Azt tapasztaltam, hogy idõnként, talán havonta egyszer nehezebben indul(?). De ez csak érzés. Az szokott elõfordulni ilyenkor, hogy a szokásos pöccre nem indul el, ezért mégegyszer kell indítózni és akkor megy. Igazából szokatlant nem tapasztaltam, fogyasztása városban 9l alatt marad klíma használata mellett is. Amikor a klíma megy a fordulatszámmérõn látható, de érezhetõ is a terhelés szabályozása.

mazda-auto.hu | 2006-04-21 10:23

Új kora óta meg van a jelenség? Tapasztalsz-e mellette valamilyen változást, nem úgy megy az autó, nehezebben indul, többet fogyaszt stb...?

sipi | 2006-04-20 17:27

Ez egy Sport Kombi 2.0 Evolution I a korábbi két literes motorral, öt sebességes váltóval.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó