2024. November 26. Kedd - Virág

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cistron | 2006-02-01 10:08

Köszönöm a választ, ebbõl azt veszem ki, hogy nekem van igazam. :)

Macsesz | 2006-02-01 02:27

Sziasztok!
Köszi a választ a 929-rõl. Mivel itt hirtelen komoly számok voltak, kérdezném még, mik a vezérszíj csere intervallumai? Lehet tudni valamibõl a szíj állapotát? Lehet tudni valamibõl, kell-e cseréltetni? Ezzel a költséggel nem cseréltetnék csak ha muszály. Esetleg tudtok segíteni a típusra jellemzõ kritikus pontokkal amiket fokozottan figyelni kell vásárlás elõtt?
Köszi elõre is.
Macsesz

Krisz.19 | 2006-01-31 21:47

kösz a választ most járt éppen le az 1 év...:((

mazda-auto.hu | 2006-01-31 09:07

cistron: Bár a Rial Trigon 16" ET47-es a Mazda6 gyári felni pedig ET50-es, ilyen mértékû eltérés nem okozhatja a problémát. Egy pontos beállítással meg kell oldódnia a félrehúzás problémának!
Krisz.19: Szerintünk az ismert tények alapján elég egyértelmû, hogy +1év van a motorra.

Krisz.19 | 2006-01-30 17:07

Az autó végig szervizelve volt ott ahol vásároltam ..80E KM volt benne 70% ebbõl autópályán (80ezres serviz után voltam)
2 év 5 hónapos volt ekkor a gép
A MOTOR BEINDÍtása után reccsenés majd kerepelés,motor oldalán olajfolyás.,motor összetört.ezután már nem mertem újraindítani.ASSISTANTE elvitte a szervizbe a kocsit két hét múlva kicserélték a motort (anyaghiba)erre nem lehet panaszom ,(nincs is )csak utána problémás volt .hogy most a garim addig él míg az autóra egyébbként is (még 6-7 hónap volt hátra),vagy a motorra beépítéstõl újra 1 év lesz e még ..ez vitás volt:((
más infot kaptam a szervízben mást a MMH-tõl és ismét mást a Fogyasztóvédelmi Felügyelettõl is
aztán az utolsó garis átvizsgálás után néhány héttel ,nem indult be az autó (mint késõbb kiderült az AC pumpa meghalt)kezdtem elgondolkodni azon a bizonyos megbízhatóságon
2 hétig tartott mig kicserélték pont addig mint a motorcsere (azért hozzáteszem a 3 évem már lejárt egy hónappal ,de ingyen cserélték az AC-t)
a lényeg ,hogy a TOXOTA Carinám ami a maga idejében szintén a legkevésbé meghibásodó autó trónján volt soha nem látott szervizt csak az elõírtat ,és soha nem hagyott cserben..

mazda-auto.hu | 2006-01-30 15:23

Krisz.19: Üdv. és köszönjük! Sajnáljuk a történteket. A Mazda6 még az ilyen kirívó eseteket is beleszámítva, mint a Tied, statisztikailag a (egyik) legmegbízhatóbb szgk.Jó lenne a részleteket is ismerni, pl.: mit cseréltek, mi volt a megállapított hiba, mennyi km volt akkor az autóban stb..? Alkatrészcsere esetén 1 év garancia vonatkozik a cserélt darabra. Fõdaraboknál, valószínûleg a viszonylag kevés garanciális probléma miatt, rendkívûl pozitív a gyár és a központ hozzáállása az ügyfél szempontjából legkedvezõbb megoldás létrejöttéhez. Amennyiben végig igazolhatóan szervizelt az autó ( tényleg ezért érdemes garancián túl is Mazda szervízbe járni ) akár a garanciális idõszak után évekkel, százezrekkel is elismeri a Mazda, hogy õ hibázott.

cistron | 2006-01-30 15:07

Az ET számot nem tudom, de katalógusból lett kiválasztva, jónak kell lennie, nem mazda. Rial Trigon. A gumiknak csak az egyik oldala kopott, nem mindkettõ. A munkadíj a futómûállításra vonatkozott + az óradíjat is hozzáadták.

mazda-auto.hu | 2006-01-30 14:59

1.A nyári gumi felnijének mi az ET száma, vagy esetleg gyári felni? 2.Mind a két széle kopottabb az elsõ gumiknak? 3.Ez a munkadíj a futómû állításra vonatkozott?

Krisz.19 | 2006-01-30 14:43

HELLÓ
jómagam is az index m6 fórumáról "SZABADULTAm" Rátok..
nos ott sok mindet kiveséztünk és mint Cistron is írta bizony komoly ,sokunkat érintõ probléma a jobbra húzás ..természetesen vannak alap dolgok amit itt egyik válaszotokban olvastam is (szabványgumi ,felnisérülés stb) DE A KÖZNÉPI tapasztalat az ,hogy igazán szakszerû megoldást nehéz "kicsikarni" a márka szervizekbõl..könnyebb lerázni az ügyfeleket...:((( ÜDITÕ MEGLEPETÉS volt számomra miután csak " CSAK BEUGROTtAM"ide Hozzátok szétnézni ,hogy értelmes ,korrekt válaszokat próbáltok adni a feltett kérdésekre
Elõljáróban elmondanám jómagam is japán autó párti vagyok Toyota Carina,Nissan Primera,Mazda Xedos 6 és most egy MAZDA 6 gazdája voltam ill. vagyok ennek ellenére mondom (talán kicsit joggal miután a 2 éves autómben normál használat ellenére motort kellett cserélni ,utána néhány hónappal AC pumpát) hogy a Mazda 6 talán nem is annyira megbizható csak igen jó az önreklámja ? bár ne lenne igazam!!!Nem szivesen írtam le ezeket..és most miután lejárt a 3 éves garim ( az autóra),még mindíg nem tudom ,hogy pl, az egy éve kicserélt motorommal mi a helyzet amiben csak 10000km van most?

cistron | 2006-01-30 11:58

Az autó 2005 áprilisi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó