2025. Április 24. Csütörtök - György
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 teszt.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2006-04-20 15:07
Milyen motor van az autóban?
sipi | 2006-04-20 13:35
Üdv! Egy kis "távsegítséget", pontosabban tanácsot szeretnék kérni. Mazda6-osom van, sok gondom noncs vele, de. Lassan eléri az elsõ kötelezõ szervízt és van egy állandó hiba jelenség, amivel többször vittem szervízbe és még nem sikerült megoldani. A hiba jelenség: alapjáraton egyenlõtlenül jár, annyira, hogy zsibbad tõle a kezem és a "fenekem". Ez úgy jelenkezik, hogy folyamatos haladás után megállva, elõször normálisan jár alapjáraton, majd néhány másodperc után kissé leesik a fordulat és el kezd rezegni az egész kocsi. Ilyenkor semmilyen terhelés nincs, mindössze a rádió szól, kikapcsolására sem változik semmi. Ilyenkor gázfröccsre visszatér az alapjárat, majd néhány másodperc után ismét leesik. Hibakód nincs, látszólag minden rendben mûködik. Fordulatszámmérõvel a változás követhetõ, a normális alapjárat 680 f/min, amire leesik 650 f/min. Üzemi paraméterek is látszólag normálisak. A szervizekben Pesten tanácstalanul állnak elötte. Több 6-ost megnéztem de azok egyenletesen járnak. Tudna valaki tanácsot adni, mi lehet a hiba oka?
mazda-auto.hu | 2006-03-04 09:33
A gyári négyszenzoros, hangjelzéses radar 100000 Ft körül van, ezekkel még soha nem volt gond. Beszereléssel együtt 50 000Ft körül van olyan készülékünk ami a távolságot is mutatja. Tolatókamera beszerelése is megoldható, viszont a gyári kijelzõ RGB jeleket kap, így kevés AV switcher tudja "kezelni", ami miatt jelenleg kb 150-160000 Ft-ért oldható meg a kép kijelzése.
treko | 2006-03-03 20:44
Lehet, hogy hülye a kérdés, de Mazda 6-ba érdemes-e utólag tolatóradart beépíteni? Illetve milyen fajtát lehet (csakhang, vagy hang+kijelzõ) és ez mekkora költséggel jár. Az autóban használható-e erre a célra a navi kijelzõje? Köszi elõre is a fáradtságot!
mazda-auto.hu | 2006-03-03 08:08
Köszönjük! Általában, ha a késõbbi esetleges javításról is egyeztetünk, azaz nem egyszeri alkalomról van szó, akkor nem kérünk pénzt az állapotfelmérésért. Egyébként egy óra munkadíj az ára.
treko | 2006-03-02 17:55
Hát ez jövõ héten kiderül, mivel ekkor hozom el a kereskedõtõl. Szegedi vagyok, és így valószínûleg (figyelembe véve a színvonalas honlapot is!) Békéscsabára fogok vele járni. Kérdés: Egy komplex állapotfelmérés nálatok milyen költséggel jár?
mazda-auto.hu | 2006-03-02 14:41
Nem tudunk ilyen kivitelrõl, a tippünk szerint valaki a motor összes jellemzõjének (angolul) kezdõbetûit egymás után felsorakoztatta.
treko | 2006-03-02 13:57
A hivatalos mazda oldalakon hiába kerestem a következõ modellt: Mazda 6 CDVI-TRSI. Tud-e valaki errõl bõvebb leírást, esetleg véleményt, tapasztalatot megosztani? Kszönet elõre is!
cistron | 2006-02-01 11:18
egyetértek
mazda-auto.hu | 2006-02-01 11:09
Macsesz: Sajnos a szíj állapotát, futásteljesítményét nem lehet ránézéssel megállapítani. A gyárit 100000km-enként kell cserélni. Végül is a görgõket nem kötelezõ, csak javasolt cserélni, hogy biztos ne legyen gond a következõ szíjcseréig.
A Mazda 929-el sem volt különösebb gond, a biztonsági öv csatjával voltak gondok, esetleg a vízpumpa "propellerét" kell megnézni ha melegedne a motor, illetve a befecskendezõknél néhány autónál szivároghat az üzemanyag.
cistron: Ha húz az autó, annak nyilván van valami oka. Ezt kell orvosolni.