2025. Április 25. Péntek - Márk

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2005-12-27 08:57

Gratulálunk az autóhoz! Igen, jó hozzá a Mazda6 15"-os lemezfelnije, 195/65 R15-ös gumival.

Oszi | 2005-12-25 17:44

Szia!Én most vettem egy 2003.VI mazda6 GT SORTKOMBIT 17-es alufelnivel.kérdésem az lenne hogy a 15-os lemezfelni jo-e ra.

mazda-auto.hu | 2005-12-19 08:27

Nem jó! Az MX "négycsavaros" 4x100-as osztókörrel, ET 45-tel. A Mazda6 "ötcsavaros" 5x114.3-as körrel, 50-es ET-vel.

Standi | 2005-12-18 13:48

Kedves Mazda autó! Van ugye egy Mazda 6-om és most vettem ezt az MX 3-at is. Szeretném megtudni, hogy a Mazda 6 felniei jók-e az MX-3-ra de az MX3 et számát sehol nem találom. Ha jól tudom a mazda 6 az 45-ös et-s!

mazda-auto.hu | 2005-09-01 08:55

Szia Standi. Nem értem miért nem vállalták, nem tudunk róla, hogy különösebben problémás lenne a tisztítása.Elõször porszívó, majd szõnyegtisztító hab, végül megint a porszívó, és olyan mint az új!

Standi | 2005-08-31 17:13

Hali Mazda-auto! Hogyan lehet tisztítani az eredeti gyári mazda 6 szõnyeget? Tisztítóban nem vállalták.

Standi | 2005-08-16 20:13

Nem hiszem hogy gond lenne, egy mazda 6 soha nem hagy cserben, ugyebár. Régemn ez még a toyota corollára volt igaz, de hát azok az idõk elmúltak, és már a mazda 6 a legmegbízhatóbb autó az ADAC teszt szerint ugye, de azért jó érzés, ha átnézitek alaposan.

mazda-auto.hu | 2005-08-16 09:44

Hello Standi: Gyere nyugodtan, ha esetleg átcsúszik 100001-re akkor már elgondolkozunk rajta (:, de így még oké a dolog. Egyébként +/- 1000km még belefér. De milyen gond lehet amit találhatunk?Hmmm

Standi | 2005-08-15 20:49

Hali Mazda Autó! Ha a mazda 6 100.000 kmig garanciális, és én bemegyek hozzátok 99.999-el a 100 ezres szervízt megcsináltatni, és akkor találtok valamit, akkor az még garanciálisan cserélitek?

mazda-auto.hu | 2005-07-22 09:50

MrSpock: Ugye mindkét csõ a szelepfedélbõl jön ki. Az egyik a légszûrõház után indul, ez az amit nem szabad kikötni. Ez a csõ arra szolgál, hogy amikor vákuum van a dugattyúk alatti térben itt kap levegõt ez a rész. A másik közvetlenül a beömlõ csõbe megy, ez a nyomóoldali, azaz ha nyomás van a dugattyúk alatti térben akkor erre jön ki a gáz.Ezt ki lehet kötni, a motort nem, a környezetet viszont károsítja.Arra figyelj, hogy vezesd ki a kocsi alá a csövet, nehogy visszakeveredjen a gáz az utastérbe, illetve, hogy a kis lengõszelep maradjon benne a csõben, mivel igy csak kifele tud jönni ezen a csövön a kartergáz, és csak így fog a másik csövön szívni vákuum esetén.A beömlõnél nyilván le kell vakolni a lyukat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó