2024. November 26. Kedd - Virág

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2005-12-27 08:57

Gratulálunk az autóhoz! Igen, jó hozzá a Mazda6 15"-os lemezfelnije, 195/65 R15-ös gumival.

Oszi | 2005-12-25 17:44

Szia!Én most vettem egy 2003.VI mazda6 GT SORTKOMBIT 17-es alufelnivel.kérdésem az lenne hogy a 15-os lemezfelni jo-e ra.

mazda-auto.hu | 2005-12-19 08:27

Nem jó! Az MX "négycsavaros" 4x100-as osztókörrel, ET 45-tel. A Mazda6 "ötcsavaros" 5x114.3-as körrel, 50-es ET-vel.

Standi | 2005-12-18 13:48

Kedves Mazda autó! Van ugye egy Mazda 6-om és most vettem ezt az MX 3-at is. Szeretném megtudni, hogy a Mazda 6 felniei jók-e az MX-3-ra de az MX3 et számát sehol nem találom. Ha jól tudom a mazda 6 az 45-ös et-s!

mazda-auto.hu | 2005-09-01 08:55

Szia Standi. Nem értem miért nem vállalták, nem tudunk róla, hogy különösebben problémás lenne a tisztítása.Elõször porszívó, majd szõnyegtisztító hab, végül megint a porszívó, és olyan mint az új!

Standi | 2005-08-31 17:13

Hali Mazda-auto! Hogyan lehet tisztítani az eredeti gyári mazda 6 szõnyeget? Tisztítóban nem vállalták.

Standi | 2005-08-16 20:13

Nem hiszem hogy gond lenne, egy mazda 6 soha nem hagy cserben, ugyebár. Régemn ez még a toyota corollára volt igaz, de hát azok az idõk elmúltak, és már a mazda 6 a legmegbízhatóbb autó az ADAC teszt szerint ugye, de azért jó érzés, ha átnézitek alaposan.

mazda-auto.hu | 2005-08-16 09:44

Hello Standi: Gyere nyugodtan, ha esetleg átcsúszik 100001-re akkor már elgondolkozunk rajta (:, de így még oké a dolog. Egyébként +/- 1000km még belefér. De milyen gond lehet amit találhatunk?Hmmm

Standi | 2005-08-15 20:49

Hali Mazda Autó! Ha a mazda 6 100.000 kmig garanciális, és én bemegyek hozzátok 99.999-el a 100 ezres szervízt megcsináltatni, és akkor találtok valamit, akkor az még garanciálisan cserélitek?

mazda-auto.hu | 2005-07-22 09:50

MrSpock: Ugye mindkét csõ a szelepfedélbõl jön ki. Az egyik a légszûrõház után indul, ez az amit nem szabad kikötni. Ez a csõ arra szolgál, hogy amikor vákuum van a dugattyúk alatti térben itt kap levegõt ez a rész. A másik közvetlenül a beömlõ csõbe megy, ez a nyomóoldali, azaz ha nyomás van a dugattyúk alatti térben akkor erre jön ki a gáz.Ezt ki lehet kötni, a motort nem, a környezetet viszont károsítja.Arra figyelj, hogy vezesd ki a kocsi alá a csövet, nehogy visszakeveredjen a gáz az utastérbe, illetve, hogy a kis lengõszelep maradjon benne a csõben, mivel igy csak kifele tud jönni ezen a csövön a kartergáz, és csak így fog a másik csövön szívni vákuum esetén.A beömlõnél nyilván le kell vakolni a lyukat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó