2024. November 22. Péntek - Cecília

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-12-12 10:42

de megjobb ha kiderited hogy pontosan honan jon a hang es csak ott fujod be.feleseget vagy gyerkocot beulteted a csomiba es mentek egy rovid ovatos kort hogy jol hallja es megtudja talalni a hang forrasat :)

Oszi | 2007-12-12 10:40 steini részére

nem kell elaztattni,csak befujkalni es utanna letorolni a felesleget.hidegben nonek a hezagok mivel muanygarol beszelunk.ez okozza a teli idoszakban a nyikorgast,ha befujkalod wd 40-el akkor azzal az ered el hogy lesz a feluletek kozt kenoanyag ami konnyed tudnak mozogni igy nem lesz nyikorgo hang.eszel es nem esznelkul kell befujkalni es akkor nem fog csopogni. :)Ezt a masik forumon hallotam meg regebben.

steini | 2007-12-11 22:29

Szerinted ezek a műanyagok egymáson mozognak vagy egymással érintintkeznek és ezért nyikorog? Én ezt hittem hogy a kasztnin lötyögnek... Kenjem be WD40-nel ott ahol műanyagok érintkeznek egymással? Nagyon nem tudom fújogatni, mert kicsöpög ha le van csukva az ajtó (sport)...

Oszi | 2007-12-11 22:09 steini részére

általanos problema ,mely orvosolhato egy kis WD40-el az illesztesekhez befujva :)

steini | 2007-12-11 19:05

Ma idegbajossá tett szeretett autóm... Elkezdett 3500km után nyikorogni az 5. (hátsó) ajtóm...Olyan mintha a műanyag burkolatok zörögnének, nyikorognának (igen hangosan). Ez általánosan igy van a 6osokkal, vagy csak én vagyok szerencsés??

mazda-auto.hu | 2007-12-10 09:31 tranyos részére

Elképzelhető, hogy erről van szó. Gyárilag csak komplett űlőlap van (200000,-Ft+). Bőrülés esetén meg kell néznünk, hogy esetleg beszerelhető-e az utángyártott fűtőlap.

mazda-auto.hu | 2007-12-10 09:05 Oszi részére

Szívesen. Ez egy újabb bizonyíték a gyújtási rendszer extra érzékenységére.

mazda-auto.hu | 2007-12-10 09:01 pee részére

Köszönjük a bizalmat!

mazda-auto.hu | 2007-12-10 09:00 Tibor részére

Előbb utóbb valamelyik alkatrészen jelentkezni fognak kopásnyomok. Rgyébként, inkább utóbb, mivel kis mértékű az eltérés.

tranyos | 2007-12-09 23:59

A lámpácska már rég nem világít, csak lusta vagyok kicserélni az izzót. Azt mondták hogy a ki-be üléstől szokott elszakadni a szál. Az érdekelne hogy lehet-e cserélni és mennyiért?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó