2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-12-09 21:54 pierke részére

Lampacska semit sem jelent,legalabbis nalam a multkor kb 1 hetig nem vilagitot es ment az ulesfutes aztan magahoz tert a lampacska es most ujra vilagit

pierke | 2007-12-09 21:25

ja igen, én is szézszedtem a minap, és az ülésfűtés csatija mellett lapult egy nagy fekete csatlakozó a könyéktámasz előtti darab alatt. oda mit lehet kötni? egyáltalán milyen csati fut abban? tudja valaki?

tranyos, amikor a gombot benyomod, kigyullad a is lámpácska a kapcsolóban?

pierke | 2007-12-09 21:23

babráltátok a középső konzolt? volt esetleg váltózár szerelés? érdemes kivenni a középső darabot és csekkolni, hogy a fehér csatlakozó okés-e...

tranyos | 2007-12-09 18:42

Sziasztok! M6 dízelem van és nem működik a bal első ülésfűtésem. Nem lett még hozzányúlva, de egy ismerősöm egy röpke diagnózissal azt állapította meg hogy elszakadhatott a fűtőszál. Így látatlanba esetleg tud valaki segíteni?

Oszi | 2007-12-08 22:01 pee részére

Maximalisan egyetertek veled :)
Es ezuton is szeretnem megkoszonni Mazda-autonak a telefonos segitseget.A gyujtas kabeleket miutan bepatintottam a helyukre es nem ertek ossze megszunt a dadogas :)

Oszi | 2007-12-08 21:59 steini részére

kulso homerseklet fuggo a dolog,lehet hogy amikor az elso 1-2000km tetted meg meg nem volt 5c alatt a kulso homerseklet:)lehet hogy reggel az elso inditas utan elindul es lehet hogy utanna mikor delutan ulsz be munkabol hazafele es kint van 8c fok akkor mar nem biztos hogy elfog indulni.

steini | 2007-12-08 21:11

Köszi Oszi! Dizel a kocsi CDH 143 konkrétan, ugyhogy akkor ez lehet a hang... Bár az elsö 1-2000 km-en nem csinálta...

pee | 2007-12-08 19:56

Íme egy tanmese:

3 nappal ezelőtt lekapcsolt a bal első xenonom. Na mondom ez is velem történhet meg, mert 5 nap múlva eladom az autót. Megyek a Mazda Autó Fókuszhoz. Kiderítik, hogy nem megy áram az izzóig. Azt már nem nézték meg, hogy az izzó jó e. Sőt azt sem nézték meg, hogy mi a baja, rögtön azt állították, cseréljek teljes lámpát! (aki ismer, tudja, hogy angel eyes van benne, tehát nem olyan egyszerű). Mondom azért nézzük már meg, mert ha a xenon vezérlés ment tönkre, akkor az a lámpán kívül van. Ők azt a választ adták, csak akkor nyúlnak a lámpához, ha megrendelem a cserét a teljes lámpára. Nem néznek meg semmit, mert (és itt idézem a ... szerelő válaszát:

1. Ha ki van szedve valami, akkor nem megy rajta áram át és nem lehet vizsgálni, hogy működik e...

2. Ehhez szét kell bontani az egész elejét.


Erre bepöccentem. Békéscsabán tették bele az angelt. Mondom, ha cserélni kell, akkor legalább ők csinálják és akkor bele is teszik esetleg az újjat. Vagy ha olyan alkatrészt kell beletenni, ami van nekik, akkor még a teljes lámpabúra csere sem szükséges. Leautóztam és láss csodát! 10 perc alatt az autó aljáról hozzáférve lecserélték a xenon vezérlőt és működött. Ehhez utaztam kb 5 órát, de 100.000 Ft-al olcsóbb lett.


Szóval nem azt mondom, hogy a Fókusznál csak rossz emberek vannak, mert a motor szerelő, sőt a munkafelvevők is nagyon rendesek. De amíg a villamos szerelőjük hülyeségeket próbál bemesélni, addig ne megyek oda többé vissza. És ezt javaslom másoknak is. Gondolom sok embert átvágtak már így.


Elnézést a sok írásért, de kijött belőlem. Nem ez volt az első ilyen tapsztalatom az utóbbi időkben és bepöccentem.


Köszönöm a Békéscsabaiaknak a korrekt hozzáállást és mindenkinek aki végig olvasta!!

Pee

Oszi | 2007-12-08 10:26 steini részére

Ha dizel 6-ososd van akkor van egy majdnem allofutesed egy elomelegito formajaban ami inditas utan indul es neha meg leallitaskor is hallhato ha eppen ugy erzekli hogy menetkozben tulhulne a motor akkor elinditja.Ha nem dizeled van akkor nem tudom hogy mi lehet :)

Tibor | 2007-12-08 08:56 mazda-auto.hu részére

Ha nem fut vonalban az ékszíj, amellett hogy zajos, nem károsítja ? Javasolt-e a cseréje?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó