2025. Január 23. Csütörtök - Zelma

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MAXi | 2007-12-02 17:25

Oszi,

irj mar legy kedves egy e-mailt az mxi [@] freemail.hu -ra!

Szeretnek kerdezni valamit...

MAXi | 2007-12-02 17:25

Oszi,

irj mar legy kedves egy e-mailt az mxi [@] freemail.hu -ra!

Szeretnek kerdezni valamit...

MAXi | 2007-12-02 17:24

Oszi,

irj mar legy kedves egy e-mailt az mxi [@] freemail.hu -ra!

Szeretnek kerdezni valamit...

MAXi | 2007-12-02 17:23

Oszi,

irj mar legy kedves egy e-mailt az mxi [@] freemail.hu -ra!

Szeretnek kerdezni valamit...

pierke | 2007-12-02 15:16 MAXi részére

:)))) ok

MAXi | 2007-12-02 10:58

pierke,

ezzel a kizarolag magadnak okozol kenyelmetlenseget, ha komoly ember pont a te kocsidat akarja elvinni, elfogja. Nem kulonosebben nepszeru celpont az M6. Figyeld csak meg az utakon mennyivel tobb VW csoport tag auto jar, s azok mennyivel tobbszor hibasodnak meg.

pierke | 2007-12-01 13:02

ahham koszi. es ha egyszeruen kiiktatom a radios jelerzekelot? :)

mazda-auto.hu | 2007-12-01 11:17 pierke részére

Csak a mechanikai átalakítással, illetve külön zármotor beszerelésével lehetséges.

pierke | 2007-12-01 10:52 mazda-auto.hu részére

ok ez a resze rendben van, de en a kozponti egyseget (ami autoban van) szeretnem kiiktatni, hogy ne is lehessen taviranyitoval vezerelni a kozponti zarat (tolvajok se).

Tibor | 2007-12-01 10:51

Az ékszíjat nem cserélték csak a feszítőt. Még egy kérdésem lenne. A motortérben a lengéscsillapítók fölött van egy-egy tartólemez amelyben van három nagy és két kisebb csavar. A kisebb csavarok alátétei totál rozsdásak. Az autó 1,5 éves és máshol nem rozsdásodik. Létezhet alátéteknél anyaghiba és pont ennél a négynél ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó