2025. Április 21. Hétfő - Konrád
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Mazda3 teszt.
Visszatér a Mazda RX-7 típus.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
twisty | 2007-11-12 10:47
Kedves Mazda-Auto
Koszonom a valaszt!
Egy ilyen alkatresz mennyibe kerulne? Ujonan/javitva?
Oszi | 2007-11-12 10:30
Ha mar be is van melegedve a motor,akkor is kicsit keson kezd el dolgozni a kiporgesgatlo es a menetstabilizalo,velemenyem szerint a vezetes elmenyet nem akartak elvenni a userektol :)Viszont a menetstabilizalo pont akkor szokot beavatkozni amikor szukseg van ra.Egyet aazert ne felejtsunk el, espedig ezek a rendszerek nem biztositanak 100%-os biztonsagot ha az ember nem tudja kezelni az autojat(persze nem arra gondolok hogy nem tudsz vezetni).Nekem teligumival tegnap egyszer sem csuszot meg a kerek es egszer sem indult el egyik iranyba sem,pedi mentem havas-latyakos uton delutan es este is.Ha rossz a gumi vagy tul nagy gazzal indulsz egyik rendszer sem tudja teljesiteni a feladatat,mind amellet tenyleg kicsit keson kezd dolgozni a kiporgesgatlo.
mazda-auto.hu | 2007-11-12 10:06
twisty - Elképzelhetõ, hogy a nagynyomású szivattyúval van probléma. Egyébként már ezaz alkatrész is javítható, így nem feltétlenül szükséges a cseréje.
mazda-auto.hu | 2007-11-12 10:03
steini - Az alvázszám alapján például az alkatrész programunkból azonnal megállapítható, melyik teljesítményû kivitelrõl van szó. 2. DSC esetleges hibáját így nem tudjuk megállapítani. A motor be volt már melegedve, ugyanis a rendszer elvileg nem mûködik, ha a hûtõvíz hõmérséklete túl alacsony.
mazda-auto.hu | 2007-11-12 08:30
leslie - 160000km futásteljesítmény után már esetleg csökkenthetõ az olajfogyasztás, egy mûködési hõfokon (100C) sûrûbb olajjal. Ezt jelentheti az xx-30-asról, az xx-40-esre váltás. A tömíttetséget javító vastagabb olaj viszont valamelyest csökkenti az olaj áramlását, ami részben az alkatrészek valamivel magasabb hõmérsékletében nyilvánul meg. A magasabb hõmérséklet pedig többek között kissé magasabb olajhõmérsékletet jelent (a kenés hatásfoka is romlik), ami részben csökkenti azt a hatást, amit a 40-essel akartunk elérni. Persze azért nem teljesen szünteti meg. Szóval.... a Mobil-1 0w-40 ajánlható, a hivatalos ára 6390,-Ft. Motormosásra nem igazán lehet szükség, ha korábban soha nem volt túl alacsony az olajszint, azaz nem képzõdhettek lerakódások az amiatt a motor belsejében kialakulõ extrém magas hõmérséklet miatt.
mazda-auto.hu | 2007-11-12 08:17
kaboca - Jelen ismereteink szerint, csak egy külön elhelyezett kapcsolóval tudjuk megoldani. A gépkönyv nem tudott idõben alkalmazkodni a korábbi is az új állandó világítás több hónapos bevezetési idõszakához. Ebben az idõszakban érkeztek a korábbi, de az új megoldással is autók.
twisty | 2007-11-11 18:15
Sziasztok,
Mitõl lehet, hogy hidegen alapjáraton folyton lefullad az autom? Ingadozik a fordulatszam, majd par masodperc mulva leall. Ha megyek 5-10 km-et es a viz mar meleg, meg akkor is ezt csinalja, de hosszab jaratas utan viszont jo... 2004-es Mazda 6 2.0 diesel...
Koszi elore is!
steini | 2007-11-11 16:52
Lenne egy két kérdésem hozzátok: M6osom van CDH 143 sport, van benne kipörgésgátló és menet stab., ma volt szerencsém a hóban kipróbálni, h egyik sem müködik megnyugtatóan...A kipörgésgátló semmit nem csinált miközben másodpercekig "pörögtek" egy helyben a kerekek (ill villogot egy sárga lámpa h csuszós az út...), ill. az autóm ugy csószkált jobbra-balra, h öröm volt nézni... De nem tudom hol volt a DSC... Mert be volt kapcsolva! Az elözó autómban (Mercedes) baromira jól müködtek ezek a cuccok... Ennek igy kéne lennie??? Valaki azt tudja, hogy hogyan lehet biztosra megállapítani h az autom a 143lovas dízel és nem 120??
Oszi | 2007-11-11 12:13
Nem javasolnek semmilyen motromoso folyadekot sem.
A szintetikus olaj szintetikus olajal keverheto.Ha viszel olajat akkor azt minden tovabbi nelkul beleontik az autoba ha a gyar altal eloirt kitetteleknek megfelel.
leslie | 2007-11-11 10:28
Szevasztok! Engem is erdekelne ez az olajteme, mert a 5W30-as olajamat kezdi csipegetni a kicsike (2003-as M6 Diesel) 20.000km alatt kb 2l. Tudom, az talän meg nem gäz, de esetleg ez merseklödne egy 0W40-esel. 160.000km utän nem is csodälkozom a 2l-en. Melyik Mobil olajat ajänlanätok, es nälatok mennyibe kerülne. A jelenlegi Agip ami benne van, szükseges- ,vagy ajänlott-e motormosot adalekot tenni bele csere elött (Agipot Mobilra). Mert a szerviz biztos nem rak bele, vagy ha kerem akkor a business miatt persze belerakjäk gondolom. Köszi. Es üdv mindenkinek. :-)