2024. November 24. - Emma

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-07-31 13:28

Nem kell prezentalni,mivel ismert jelenseg hogy az antenna elpuhul es mar nem all ellen a menetszelnek.De amugy meg latszik is rajta hogy nem egyenesen all hanem egy kicsit hatrahajlik ott ahol a vastag gumi veget er es kezdodik az anetenna.Es kezzelis konnyen hatra lehet hajlitani.Azert remelem abban is igazat adsz hogy ha valaminek a garancialais javitasat alja az importor es gyarto akkor azt ne nekem keljen mar kinyomozni es kisirni.Tudod mikor a mazda-autoeknal jartam teljesen mas hozzaalassal talakoztam naluk(akiknek akkor voltam eloszor es nem vettunk toluk tobb kozel 8M ft-os autot es nem hagytunk naluk tobb Millio forintot szervizeltetesre)mint a bp-i szervizeknel.Es az is igaz hogy nem keves a 75eFt szamla amit kifizettem naluk,de megis ugyereztem hogy megerte mert becsulettel elvegeztek azt amire valalkoztak latatlanba es meg az en neha bugyuta kerdeseimre is kezsegessen valaszoltak es nem probaltak bemagyarazni semmit.es persze az amit naluk kifizettem az 10es annyi volt mint amit bp-es mindtak.Mikor voltam szervizben 120eKm szervizen akkor kiakartak velem csereltetni az akkumlatort mert hogy rossz,mondanom sem kell hoogy azzal jarok a mai napig es ennek mar 7honapja es azert naluk ha jol tudom kozel 40eFt az akksi.

gasolina | 2007-07-30 21:46

Oszi! Most a te antennád eltörött vagy a gumi felpuhult és hajlékonyabb lett? Mert az utóbbi egyértelmüen gyártási hiba,és szó nélkül ki kellene cserélni!A kilincs szétrázódása szomorú,fõleg hogy nem elsõ eset.Eddig úgy éreztem,hogy a Mazdákat rendesen összerakják.Nekem is vannak bosszantó apróságok,amik azt mutatják,hogy az utóbbi idõben romlik a minõség.Ebben egyetértünk.Egyébként kivitted õket pályára 160-al,hogy bemutasd az antenna ütését,vagy hogyan prezentáltad ezt nekik?

Oszi | 2007-07-30 17:36

Amugy vissza terve az antenna dologra.Az masodik MPS amit hoztunk belgiumbol mar a hazauton produkalta az "antenna" hibat azzaz elhajlott annyira a menetszeltol hogy 160Km/h felet utotte az ablakot.eddig ilyen meg mas autoinknal nem fordult elo soha.Pedig volt kozte olyan ami boven gyorsabb volt mint az MPS.

Oszi | 2007-07-30 17:27

Nem akarlak en meggyozni semmirol.Mindenki oda hordja az autojat ahova akkarja es akikkel megvan elegedve.

Oszi | 2007-07-30 17:24

Azert az ne talad mar ki legyszives hogy direkt rontani akkarom a mazda hirnevet :)az antenna a kifele uton ugy kb 1200km utan kezte el utni a haso ablakot mikor eloztem belgiumban az autopalyan.a kilincs visszafele uton ugy hogy mikor indultunk akkor meg semmi baja nem volt majd a 2. vagy a 3. pihenonel ultem volna visssza es majdnem a kezembe maradt a kilincs.A szervizben levettek a az ajtokarpitott es egy csavar volt meglazulva(amugy ez a kilinsc mar volt cserelve garanciaban.)NEM PISZKALTA SENKI AZ AUTOT.

Az antennarol meg annyit hogy miutan beszeltem az MMH-val ok ajanlottak fel hogy odaszolnak a szerviznek hogy csereljek ki!

Oszi | 2007-07-30 17:19

A kilincsrol irtam hogy szetrazodot!azert nem irtam rola kulon mert azt kerdes nelkul megcsinaltak(a karosszeriasok ,akikkel soha semi gondom nem volt)
Az antennan kulserelmi nyom nem latszik es meg az MMH-is azt kerdezte tolem hogy melyik volt ez a nagyon joindulatu szerviz!Sot rohogve mondtak hogy igy jartam es vehetek egyet 12000+afaert,majd mikor kerdeztem hogy ez normalis-e akkor viccesen felajanlottak nekem egy masik tororttet hogy nem csak en jartam igy!!!ezek szerint masoknak is penzert cserelik???

mazda-auto.hu | 2007-07-30 16:34

Andron - Köszönjük a bizalmat! Értesültem róla, hogy volt egy kis kottyanás amit próbálgattunk, de nem sikerült pontosan behatárolnunk. Azóta megvan, hogy melyik alkatrész enyhe elhasználódása okozza ezt. Talán majd legközelebb kicseréljük. Az ára 12864,-Ft/db

mazda-auto.hu | 2007-07-30 16:28

A Mazda6 elsõ ablaktörlõ lapát ára 3816,-Ft/db.

jaqi | 2007-07-30 16:25

Köszi! Meg tudnátok mondani mennyi a Mazda 6 -ra gyári elsõ ablaktörlõ?

gasolina | 2007-07-30 16:22

Oszi! Felesleges nekem külön irogatnod,engem most sem gyõztél meg.Ha az antennád külsö behatás nélkül került ilyen állapotba,akkor valószinüleg nincs rajta külsérelmi nyom.Ezt szemrevételezni kell.Elég érdekes,hogy ezzel együtt a vezetõoldali ajtó kilincsére is panaszkodtál másik fórumon,szintén a belgiumi utaddal összefüggésben,de itt errõl már nem irsz.Vajon ezt miért nem kérted gariba? Szerintem az is lehet,hogy valaki megpiszkálta kint az autódat,mert elég érdekes hibákkal jöttél elõ hazatérve.De azt hiszem,hogy egy szerviz el tudja mindezt dönteni,nevezetesen hogy külsõ ráhatás vagy anyaghiba volt.Ennyi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó