2024. December 27. Péntek - János

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tibor | 2007-08-10 12:01

Sziasztok! Mazda 6-nál elindulásnál ha közben kanyarodni kell a kormánynál koppanást érezni, valamint hideg motornál a jobb oldalon a szíj felõl erõs csörgést-zörgést hallani ami néhány km. után elmúlik. Mi lehet a probléma?

MAXi | 2007-08-09 19:45

Oszi,

Nem kene rantania ha csak nem dpf-es es pont a 2000-2250 es fordulatszam taromanyban mesz vele.

>> nem DPF-es!

arra gondoltam hogy ha tempomattal mesz akkor soha nincs 0.0-as fogyi.Ha lejton elveszed a gazt tempomat nelkul akkor 0.0 lesz latha a BC-n mivel motorfek uzemben elvileg nincs befecskendzes.

>> ez sima!

majd kiprobalom graz-klagenfurt kozott szoktam tapasztalni...

Oszi | 2007-08-09 13:16

Rantas_?Nem kene rantania ha csak nem dpf-es es pont a 2000-2250 es fordulatszam taromanyban mesz vele.Ebben a tartomanyban van sok DPF-es ami rangat.En arra gondoltam hogy ha tempomattal mesz akkor soha nincs 0.0-as fogyi.Ha lejton elveszed a gazt tempomat nelkul akkor 0.0 lesz latha a BC-n mivel motorfek uzemben elvileg nincs befecskendzes.

MAXi | 2007-08-09 09:23

Oszi,


"Szerintem MAxI arra gondol hogy ha tempomat-al mesz akkor a lejton is van fogyasztas."

>> jo otletet adtal, ezt igy meg nem neztem, de meg fogom!

Inkabb ugy mondanam, hogy hosszabb lejton lefele tempomattal idonkent pici rantast erzekelek, lehet, hogy nem gazadas az oka, s rosszul felteteleztem...

MAXi | 2007-08-09 09:19

mazda-auto.hu,

"A fed. komputeren kismértékben lehet "állítani."

Mire gondolsz? Mit is?

mazda-auto.hu | 2007-08-09 09:10

sanyi64 - A benzines Mazda6 típusok láncos vezérlésüek, ezért igazából nincs "sorsdöntõ" szervíz. Természetesen ettõl függetlenül a szükséges karbantartások kimaradása csökkenti az autó élettartamát. Tehát mindenképpen elõnyös ha van szervízkönyv. Amennyiben az olajszint az autó szemlézése idején nincs rendben, akkor valószínûleg korábban sem ügyeltek rá. Korábbi sérülések? A karosszéria alapos átvizsgálása mindenképpen ajánlott.

Oszi | 2007-08-08 22:27

Szerintem MAxI arra gondol hogy ha tempomat-al mesz akkor a lejton is van fogyasztas.Ha nincs tempomat vagyis a labadban van a tempomat akkor te lejton leveszed a gazrol a labad es akkor 0,0 a fogyi a motorfek uzemben aztan ha mar tul sokat lassultal akkor te adsz egy kis gazt.A tempomat meg nem ugy hasznalja a motorfeket.(na ez most kicsit butan sikerult megfogalmazni. :) )

mazda-auto.hu | 2007-08-08 14:10

MAXI - A fed. komputeren kismértékben lehet "állítani." Tempomat: Nekünk nincs ilyen tapasztalatunk.

sanyi64 | 2007-08-08 13:13

2003. évjáratú 1.8-as autó vételét tevezem. 145000 km van az autóban.Mire kell figyelnem, mik a híbái ennek a típusnak, mennyire szervízigényes.

MAXi | 2007-08-07 16:26

Masik kerdes: nektek is adogat gazfroccsoket a tempomat nagyobb es hosszabb lejtokon lefele haladva?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó