2024. November 24. - Emma

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


jaqi | 2007-07-27 20:20

Elhiszem én :P Akkor megvárom a mazda autó válaszát! Sajnos Székesfehehérváron a Mazda szervíznek nincs futómûpadja ezért kellett a Seathoz vinnem, de úgy néz ki, hogy mégis Mazda szervízbe kéne vigyem! Melyik megbízható szerinted?

Oszi | 2007-07-27 18:02

Nem a gumi kopotsagatol fugghet csak a jobbra huzas!nincs ket egyforma gumi!sulybeli kulonbsegek is lehetnek a gyartasnal.Hiaba nem hiszed hogy ez miatt lehet jobbra huzas,de ha nekem nem hiszel kerdez meg egy gumist!(lehet hogy tenyleg nem a gumi miatt huzz jobra,de ezt irtam is!a gumi csak egy lehetoseg mielott elkoltenel ra 60-70eFt-ot!!!)

jaqi | 2007-07-27 17:47

Igen 2004 elõtti! Pontosan 2003/10 és Belgiumból hoztuk! Az elsõ gumik 35-40%-osak, szal eléggé csereérettek, de egyenletesen koptak és nem tudom elképzelni, hogy ettõl lenne a jobbra húzás! Hétvégén is szoktak válaszolni vagy csak hétköznap munkaidõben?

Oszi | 2007-07-27 17:38

2004 elotti???Ha igen akkor ez tipus hiba,amin lehet segiteni a futomu feszitessel,vagy lehet meg gumi hiba de ha ezek nem segitenek akkor a toronycsapgyat kell kicserelni a vagyis kell beepiteni(de csak ha nagyon zavaro a jobbra huzas).Pontos arakat es megoldasokat mazda-auto tud mondani.

jaqi | 2007-07-27 16:59

Hello! Van egy Mazda 6osom és van egy olyan problémám, hogy a kocsi jobbra húz. Vagyis ha egyenesbe teszem a kormányt és elengedem akkor kicsit elferdül a kormány magától és az autó jobb irányba indul meg (enyhén). Ma voltam vele a Seat szervízbe futómûbeállításra és azt mondták, hogy nagyon jó értékei voltak a kocsinak így nemsokat tudtak állítani de megpróbálták.. hát nem segített! Van valakinek valami tippe? Tudna valaki segíteni? Köszi elõre is! Üdv

Oszi | 2007-07-27 12:32

Jol emlekeztem,es tudtam hogy nem azt kertem tulok amit csinaltak :) Antenna-s kerdesre tudsz mondani valamit?garancialis-e ha 160km/h felett elkezdi utni a hatso ablakot???

mazda-auto.hu | 2007-07-27 09:16

1.A féltengelyek "lazasága" egyértemûen okozhat kattanó hangot terhelésváltáskor - ahogy írtuk is -, de gondolni sem mertünk rá! 2. Az általad leírtak alapján õk a futómû (jobbra-balra) húzása esetén szükséges egyik mûveletet végezték. A befeszítés - ahogy beszétük is -, nem ezt jelenti. Amúgy semmi gond nincs :), csak egy kis szabadság, és "Zoom-zoom-olás" volt.

Oszi | 2007-07-26 14:23

Gyors helyzet jelentes :)
Minda ket oldalon volt mar cserelve a feltengelygumi harang az automon,es a feltengelycsuklot egy ujjal kilehetett tolni a helyerol miutan lecsavartuk a csonk anyat.Teflonos zsirspray-vel befujtuk es vissza toltuk a helyere,majd jott a meghuzas es kb 3-4mm-el arreb kerult a biztositasa az anyanak(nem volt rendesen meghuzzva az anya a csonkon)Megszunt a kattano hang indulasnal,motorfeknel.Bezsiroztak a kormany oszlopot es megszunt a kopogas,lotyoges,de kertem a kormanyoszlop "befeszitest" es ok a futomu szilenteket lazitottak fel es a kerekeket balra kitekertek es letehrelve vissza huztak a szilentteknel a csavarokat.En mondtam nekik hogy nem ezt kertem,de csak neztek ram hogy mit is akarok(bar lehet hogy tenyleg ezt ertetted a befeszitesen,de en nem erre emlekszem a telefon beszelgetesbol)

Oszi | 2007-07-25 14:02

nagyon szivesen,de a vegso dontes a tied:)17-es dogos vagy 16-os szep. :)

Csaba | 2007-07-24 20:09

Kösz Oszi a választ a felnivel kapcsolatban! Lehet, hogy maradok a 16-osnál. Ez gyári lenne, meg nem is rázná talán szét a futómûvet ezeken a rossz utakon. Arról nem is beszélve, hogy már a 15"-osokon is sikerült két gumit kivégeznem egy kátyúban. A 17-esen a felni is oda lett volna. Köszi mégegyszer! Csaba

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó