2025. Április 22. Kedd - Csilla

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:43 Peti79 részére

Hallani kellene, de általában gömdcsokló szokta okozni.

mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:42 infakt részére

Valószínű egy motor felújítás kellene, új gyűrűk, és szelepszár szimeringek.

Morzsi007 | 2017-05-16 11:05 alk3sh részére

Lehet hülyeséget mondok, én áramtalanítanám a kocsit pár órára, hogy alapbeállítással inuljon újra a rendszer. 

alk3sh | 2017-05-15 15:26

Sziasztok!

korábban kérdeztem már de sajna eddig nem jött válasz illetve továbbra is fennáll az ajtózáras problémám…

2008 GH kombi bicskakulcs hol niytja az ajtót hol nem. Elem mindkét kulcsban új szóval az kizárva azegyik csak nyitja a másik csak zárja random szerűen. Újra kombináltam őket azzal sem lett jobb sajnos...

Nincs valakinek ötlete mi lehet?

rasotamas | 2017-05-11 11:21

Sajnos a napon parkolásor jelentkező rángatás indításkor továbbra sem tűnt el. Reggel sosem csinálja mivel akkor hideg a kocsi, csak munkából hazafelé. Beindításkor rángat, dadog, kékesen füstöl.
Magától elmúlik:
-Alapjáraton 1 perc után, vagy
- Óvatosan elindulva fél perc utána, vagy
- Még álló helyzetben üresben nyomok neki 2 kövérebbet, felpörög 3-4 ezerig, és utána semmi baja.

Mintha valami olaj begyűlne valahol és ki kéne dolgoznia, addig rángat.

Peti79 | 2017-05-11 09:56

Tisztelt szakértő!

2004 mazda 6 diesel mostanában nyöszörög a kormányzáskor de a szervìzben azt mondták hogy a futómű elég jó állapotban van igaz állítani kellett rajta mert a kormány nem ált középen. Érdekel a véleménye hogy vajon mégis mi lehet a cserés?

Válaszát köszönöm!

infakt | 2017-05-10 23:53

Tisztelt szervíz!

Mazda 6 2002-es benzin, 2.0/141hp 260.000km, autópályán 1300km 3.5-4ezres fordulton megeszik kb 1 liter olajat (10w40), normál használat között 0.5liter/1000km. Kérdés az lenne gyűrű? szimering? vagy mind kettő? Mi a tapasztalat? Fel szeretném újítani de nem tudom mire számítsak. 

JMZGG14F231125477 az alvázszáma ha minden igaz magyarországi. KM-ről tudnak információt adni műszaki vizsgák között 

Előre is köszönöm a válaszukat.

mazda-auto.hu2 | 2017-05-10 16:25 predatorr78 részére

Átégett befecskendező alátét, leragadt gyűrű, szelepszárszimering stb. hibája.

mazda-auto.hu2 | 2017-05-10 16:23 Zveres részére

A fojtószelep házat kellene először kitakarítani.

donkazoltan | 2017-05-10 07:20 donkazoltan részére

A kép mindent elárul, de az első két-két alsó lengőkarok és kormányösszekötők itt még nem is látszódnak!
:D

Első-hátsó is gázos!

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó