2024. November 24. - Emma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:43 Peti79 részére

Hallani kellene, de általában gömdcsokló szokta okozni.

mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:42 infakt részére

Valószínű egy motor felújítás kellene, új gyűrűk, és szelepszár szimeringek.

Morzsi007 | 2017-05-16 11:05 alk3sh részére

Lehet hülyeséget mondok, én áramtalanítanám a kocsit pár órára, hogy alapbeállítással inuljon újra a rendszer. 

alk3sh | 2017-05-15 15:26

Sziasztok!

korábban kérdeztem már de sajna eddig nem jött válasz illetve továbbra is fennáll az ajtózáras problémám…

2008 GH kombi bicskakulcs hol niytja az ajtót hol nem. Elem mindkét kulcsban új szóval az kizárva azegyik csak nyitja a másik csak zárja random szerűen. Újra kombináltam őket azzal sem lett jobb sajnos...

Nincs valakinek ötlete mi lehet?

rasotamas | 2017-05-11 11:21

Sajnos a napon parkolásor jelentkező rángatás indításkor továbbra sem tűnt el. Reggel sosem csinálja mivel akkor hideg a kocsi, csak munkából hazafelé. Beindításkor rángat, dadog, kékesen füstöl.
Magától elmúlik:
-Alapjáraton 1 perc után, vagy
- Óvatosan elindulva fél perc utána, vagy
- Még álló helyzetben üresben nyomok neki 2 kövérebbet, felpörög 3-4 ezerig, és utána semmi baja.

Mintha valami olaj begyűlne valahol és ki kéne dolgoznia, addig rángat.

Peti79 | 2017-05-11 09:56

Tisztelt szakértő!

2004 mazda 6 diesel mostanában nyöszörög a kormányzáskor de a szervìzben azt mondták hogy a futómű elég jó állapotban van igaz állítani kellett rajta mert a kormány nem ált középen. Érdekel a véleménye hogy vajon mégis mi lehet a cserés?

Válaszát köszönöm!

infakt | 2017-05-10 23:53

Tisztelt szervíz!

Mazda 6 2002-es benzin, 2.0/141hp 260.000km, autópályán 1300km 3.5-4ezres fordulton megeszik kb 1 liter olajat (10w40), normál használat között 0.5liter/1000km. Kérdés az lenne gyűrű? szimering? vagy mind kettő? Mi a tapasztalat? Fel szeretném újítani de nem tudom mire számítsak. 

JMZGG14F231125477 az alvázszáma ha minden igaz magyarországi. KM-ről tudnak információt adni műszaki vizsgák között 

Előre is köszönöm a válaszukat.

mazda-auto.hu2 | 2017-05-10 16:25 predatorr78 részére

Átégett befecskendező alátét, leragadt gyűrű, szelepszárszimering stb. hibája.

mazda-auto.hu2 | 2017-05-10 16:23 Zveres részére

A fojtószelep házat kellene először kitakarítani.

donkazoltan | 2017-05-10 07:20 donkazoltan részére

A kép mindent elárul, de az első két-két alsó lengőkarok és kormányösszekötők itt még nem is látszódnak!
:D

Első-hátsó is gázos!

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó