2024. November 24. - Emma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


alk3sh | 2017-05-25 11:22 pusi65 részére

az volt az első amit cseréltem mindkettőben :) szóval kizárt

igazából nekem az nem stimmel hogy az egyik csak nyitásra nemreagál a másik meg csak zárásra...

pusi65 | 2017-05-25 11:06 alk3sh részére

Szerintem egyszerre két kulcs meghibásodásra 0.001 esély van. Viszont az elemek hasonló öregedése, lemerülése már esélyes. Lehet, hogy banális feltételezés, de…. 

alk3sh | 2017-05-25 10:06 mazda-auto.hu2 részére

Nem világít egyáltalán egyiken sem, ha nem is működteti ezt észrevettem. csakakkor ha épp tudja működtetni. Akkor ezek szerint a kulcsban lesz a hiba. Amúgy tegnap szétszedtem kitisztítottam s próbálgattam néha teljesen random hol nyit/zár hol nem még mindig... igazi ördögi kör. Talán egy áramkör kimérése segít majd megtalálni a hibát.

kovi2 | 2017-05-24 09:51

Tisztelt Mazda-Auto!

Érdeklődnék JMZGG12R231141801 alvázszámú autó szinkódja után.

Sajnos vonószemfedélen nem találom.

Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2017-05-23 12:38 alk3sh részére

Ha a központi vezérléssel lenne a gond, akkor feltehetően mindkettővel ugyanazt csinálná, illetve nem csinálná. Az viszont előfordul, hogy rövid időn belül azonos hiba jelentkezik, így javasoljuk a mikrokapcsolók ellenörzését.

Amikor nem nyit, illetve nem zár akkor világít a kis lámpa?

mazda-auto.hu2 | 2017-05-23 12:35 rasotamas részére

Nem vesszük le a hengerfejet, és 2 napot vesz igénybe. Viszonylag egyszerűen ellenőrizhető, de 100% csak ha kint vannak a szimeringek. Kompressziót tudunk mérni, és a szimering csere munkadíja durván nettó 50.000.-Ft. Ha komoly az érdeklődés, akkor kellene egy alvázszám, és pontos árat adunk.

alk3sh | 2017-05-23 09:28 mazda-auto.hu2 részére

Az a baj hogy mindkét kulcson egyszerre jött elő nagyjából, azt kétlem hogy mindkettőben ugyanúgy a mikrokapcsoló romlott el. Ráadásul az egyikben a záró a másikbana nyitó…Inkább valami központi vezérlés hibára gyanakodnék, de ugye azt megszinte lehetetlen kideríteni, a legközelebbi mazda szervíz konkrétan elutasító választ adott hogy nem tudják megmondani az okot…

szóval ördögi kör egyelőre, s teljesen tanácstalan vagyok

rasotamas | 2017-05-22 20:11 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a válaszát! Az alapjáratot tartja, csak ha terhelném dadog. Lehet szelepszár-szimmeringet cserélni hengerfejezés nélkül? Ugyanis 2 éve volt hengerfejezve de szelepszár szimmering csere nélkül. Hány munkanap alatt megoldható mindez, könnyen ellenőrizhető-e hogy biztosan ez-e a baj, lehetne-e egyúttal pl kompressziót mérni, hogy képet kapjak a motor mechanikai állapotáról, illetve egy alapos átnézés-diagnosztikával kb mennyi lenne a végösszeg?

mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:48 alk3sh részére

Az áramtalanítás nem fog segíteni, inkább szét kellene szedni a távvezérlőt, és megnézni a mikrokapcsolót, az szokott hasonlót produkálni.

mazda-auto.hu2 | 2017-05-19 15:46 rasotamas részére

Valószínűleg a szelepszár szimeringeknél lefolyik az olaj, és mikor kinyomja, utána beáll az alapjárat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó