2024. November 24. - Emma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


donkazoltan | 2017-05-10 07:16 Misike részére

Nem törés miatt lett cserélve, hanem ültető rugók voltak alatta és 4 db Suplex rugó került a helyére 4 új gátlóval és elöl is minden cserélve(lengőkarok, kormány összekötők), kicsit rendbe lett rakva (teljesen új alul most) :D! Van jó ismerős az egyik nagy alkatrész kereskedésben és félárban volt minden, így gondoltam rászánom! :)

Az autó egyenlőre elég magas lett, mondjuk 18-as kerekek is vannak alatta, de erősen gondolkozom, hogy vissza fognak kerülni a kisebb rugók és inkább megpróbálom lepapírozni.

 

 

Misike | 2017-05-10 00:26 donkazoltan részére

Törés miatt cseréltétek? Akkor elképzelhető bármi…

Egyéb esetben a rugókban is lehet némi fáradásos különbség,de amit legvaloszinübbnek tartok az hogy gázos a lengéscsillapito ,és egyik oldalon még jobban kinyomja magát.

Mégegy lehetőség ami előfordulhat,de ezt látnotok kellett volna,hogy a rugóból le van törve az utolso menetből,vagy nem lett beleforgatva rendesen az ülékébe..

donkazoltan | 2017-05-09 18:22

Tisztelt szakértők!

Olyan kérdésem lenne egy 2002-es sedan-nal kapcsolatban, hogy a teljes hátsó futóművet(lengőkarok, lengéscsillapítók, rugók, stb.) kicseréltük egy barátommal. Lehetséges-e az, hogy a hátsó gátlók kicsit eltérő szögben állnak, ez által olyan mintha az egyik oldala kicsit magasabb lenne, vagy ez teljesen elképzelhetetlen!
Köszönöm!

Zveres | 2017-05-08 16:58

Tisztelt Szerviz!

Mazda 6 benzin, 2.0/141hp, 2003. vásárlása után vagyok, cserélnék amit kell, de sajnos nem találok gyári leírást arra vonatkozóan, hogy milyen motorolaj ajánlott (Önök mit ajánlanak), milyen gyertya ajánlott a járműbe. Kb évi 20 000 km vegyes használatban lesz. Jelenleg alacsony fordulatszámon (parkolás, centizgetés, tolatás) berángat az autó, és gyorsításkor néha megugrik/visszaesik, ez lehet valaminek a tipikus tünete esetleg? Nagyon köszönöm a választ!  Üdv: Veres Z.

predatorr78 | 2017-05-06 20:48

van egy 6-os mazdám amibe 6000km-ert raktatam majd a motor megadta magát. igazábol megette az olajat 6000km alatt. amikor megvettem vezérlés lett cserélve meg állítólag minden szűrő.ehez képest behalt szegény. a kárdésem az voln. hogy ezt miokozhatta? előre is köszönöm a válaszoka

rasotamas | 2017-05-06 12:43 fingertips részére

Nekem is hasonló a tünet, igaz csak két porlasztót cseréltek ki. A Mogyoródi-Mexikói út sarkánál mérték be, korábbi nevei Hungaroszervíz, Bosch szervíz illetve Filep dízel, most nem tudom mi. Egy nagyon rossz volt, egy határértéken túl, egy határértéken belül, egy nagyon jó. Mindegyik 1-es 2-es számozású, a régiek és a 2 bontott bemért új is, mind saját kábellel. Viszont nekem hidegen jobb, melegen kopog. És beméréskor már másfél órája hűlt, tehát vagy a határértéken belüli melegen túl van a határértéken, vagy a nagyon jó felújítás miatt nagyon jó és nem passzol a kábele. Gyári gépen még nem volt, de muszály lesz.

pusi65 | 2017-05-05 18:55 kovi2 részére

A 2.87 l a benzines motor váltójának adata. Az RF5C (dízel) váltójába 2.3 l kell. Saját magam 2.4 -et töltöttem és így lett totál tele.

 

fingertips | 2017-05-05 17:15 mazda-auto.hu részére

Igen Saját vezetékeivel együtt vettem a porlasztókat. Annyi még hogy melegen nem annyira kopog, viszont amíg be nem melegszik néha 1000-1250-es fordulat körül nagyon fémesen kopog. Alapjáraton járt ma az autó és elkezdte magát kalibrálni de úgy 1250-es tartomán körül ingadoztatta a fordulatot, majd abba hagyta és nem csinálta végig.

 

 

mazda-auto.hu | 2017-05-05 14:28 fingertips részére

Az ellenálások is lettek cserélve ?

kovi2 | 2017-05-05 14:20 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszukat!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó