2025. Február 21. Péntek - Eleonóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kris | 2010-07-23 09:01

Kedves Mazda-Autó!

Mazda6 dízel, 2003-as évjáratú 2000ccm-es motorjának melyik az 1. hengere? A vezérlés felől, hagyományosan vagy fordítva, mint a Ford motorok? Elnézést a furcsa kérdésért de a "szakember" ellentétesen mondják...

Boki | 2010-07-22 23:31

Tisztelt Mazda-Autó!

2009. évi Mazda6 TE plus felszereltségű autómmal kapcsolatosan szeretnék érdeklődni szeretnék, hogy megoldható-e a központi zár automatikus zárása indulás után, ha igen, akkor milyen módon, kb. milyen áron?

Köszönöm válaszukat!

Üdv: Boki

Ricsi | 2010-07-22 21:43

ma du leszedtem az intercoolert, csak találtam végre egy repedést...:-))
kipucoltam mindent, még a kis lemezkéket is visszahajlítgattam, amíg volt türelmem.:-)
egy 2 komponensű kikeményedő fém gyurmával ragasztottam meg, remélem tartós lesz. Nem erőltettem, hogy a csöveket leszedjem, féltem, hogy letöröm a fülét a csonknak. Alu, szépen összegyógyul:-)

Mindenesetre jóval kisebb a füst, szinte alig van.
Köszi mindenkinek a segítséget!
Ricsi

Fecó | 2010-07-22 18:15 sekrebA részére

Üdv.
Ok,csak írj címet.
Az enyém:hora.f@monornet.hu
Kevésbé értek a géphez.

sekrebA | 2010-07-22 16:24

Kedves FecÓ! Kérlek küldj nekem is egy sorozatot. Előre is köszönöm. üdv sekreb

mazda-auto.hu | 2010-07-22 14:19 Ricsi részére

Ezek gumi O gyűrűk, de régebbi autók esetében önmagában eddig egy esetben sem jelentett megoldást.

Fecó | 2010-07-22 13:00 Ricsi részére

Üdv Ricsi.
Jól érted.
De pontosan már nem emlékszem mien tömítés volt,de papír biztos nem(vissza hívávos csere valamikor,tavaly tavasszal történt).Igy nem akarok hülyeséget mondani,vagy mégis.Probálok kutakodni a fejemben,de nem tudom erre a megfelelő O-gyürű vagy valami teflonos réz volt-e.
Az új gyári coolerhez a tömítés egységcsomagban volt,(és a szervízes srác erre a méretileg/minősigileg erősített tömítésre hejezte a hangsúlyt.De az biztos a vasagabb cső és cooler illesztésénél vol a bibi.

Ricsi | 2010-07-22 09:33 Fecó részére

ha jól értem, akkor ha nem látszik semmi repedés, akkor a 2 cső csatlakozásához kell egy tömítést rakni. Sima papírtömítést raktak oda neked vagy milyet, nem tudod Fecó?

mazda-auto:van ilyen tömítés nálatok?
Köszi,
Ricsi

Fecó | 2010-07-21 17:04

Üdv Hölgyek/urak.
Az én 2006-os hatosomnál is volt,igaz visszahívásosdis szervízakcióban intecooler csere tavaly(akkor még garis volt a járgány).
Mivel olajsáros volt TŐMÍTETTLENSÉG okán,(se repedés,se olajfogyás,és teljesítmény vesztés sem volt korábban emiatt,sem akkor).
Viszont ha már kissé szét volt bombázva,és könnyedség miatt is,(stb),a szervízes javaslatára csere megtörtént.
A szervizessrác megmútatta a sár lehetséges miértjét,amit egy tőmítőgyürű gyári hiánya okozott.Amit már a gyári új coolernél javítottak/modósítottak,megfelelő méretű/minőségű tőmítésre.Az én esetemben a cserénél a túrbóról szó sem esett.

Igy szerintem srácok a megfelelő tőmítés a megoldás.

mazda-auto.hu | 2010-07-21 14:02 nagyand részére

Nekünk van felújított intercoolerünk, általában javíthatóak. Az olaj valahol kijön a töltőlevegő hűtő csatlakozásánál, tehát rés van. A turbó tőmítetlenségének mértéke pedig az olajfogyasztás alapján kikövetkeztethető.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó