2025. Április 29. Kedd - Péter
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
nagyand | 2010-07-21 12:28
A hétvégén cseréltem olajat a 2003-as M6 Diesel-ben, és én is arra lettem figyelmes hogy az intercooler alsó csöve egy merö olajsaras. Letakarítottam,de igazából nem jöttem rá hogy honnét szivároghat mert sehol nem láttam repedést.Mi lehet a megoldás? Csere vagy lehet javítani? Ha jól értem a turbóval van a gond? "A csőcsatlakozás helyén. Az olaj bentről jön - a turbó csapágyától származik -, tehát a rés ott van valahol. "
mazda-auto.hu | 2010-07-21 09:14 Ricsi részére
A csőcsatlakozás helyén. Az olaj bentről jön - a turbó csapágyától származik -, tehát a rés ott van valahol.
Ricsi | 2010-07-21 09:01 mazda-auto.hu részére
köszi a választ mazda-auto.
tegnap megnéztem az intercoolert, az alsó cső nagyon olajsáros volt, lemostam, de nem látok repedést. Pontosan hol szokott megrepedni? Vagy biztosan repedt, ha olajsáros?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2010-07-21 08:35 Ricsi részére
Az összes nagy nyomású dízelre jellemző a veszélyesen kis méretű koromszemcse. Ezeket csak egy DPF szűrő képes felfogni. Érdekesség, hogy a befecskendezési nyomás további emelésének 2500 Bar+ éppen az szab gátat, hogy nincs mivel megszűrni az emiatt egyre kisebb koromszemcséket.
Az intercooler repedése feltöltési nyomásveszteséget okozhat, mely természetesen hatással van a motor működésére.
Ricsi | 2010-07-20 17:22 mazda-auto.hu részére
köszi mazda-auto!
a nem DPF-eseknél (2004-es) sem jellemző a katalizátor dugulás?
az intercooler eltömődés / repedés miatt lehet lustább és füstölhet?
üdv,
Ricsi
gulyas_peter | 2010-07-20 15:34 Fecó részére
Szia Fecó!
bal első ajtóban lent levő világítás búrád van?
gulyas_peter@freemail.hu
köszi
mazda-auto.hu | 2010-07-20 15:33 gulyas_peter részére
2928,-Ft+ 900 Ft postaköltség. Rendelés: varga@mazda-auto.hu
mazda-auto.hu | 2010-07-20 15:31 zozz részére
A Mazda5 2005-ben jött ki, és a turbófeltöltője a 2005.06 utáni ráncfelvarrott Hatoséval egyezik.
mazda-auto.hu | 2010-07-20 15:27 Ricsi részére
Nem jellemző, a DPF szűrő nélküli közös nyomócsöves dízelekkel éppen az a legnagyobb probléma, hogy a kipufogójukból kijövő korom gyakorlatilag láthatatlan méretű tűhegyes "kristályokból áll, mely sokáig száll a levegőben (és jut esetleg a tüdőbe, ahol megakad). A régi dízelek padlón összesöpörthető korma ebből a szempontból sokkal kevésbé volt veszélyes. Szóval ezek nagyon apró szemcsék csak a DPF szűrőben akadnának meg, egy ép katalizátorban nem.
gulyas_peter | 2010-07-20 15:11
Sziasztok!
Hol tudok beszerezni bal első ajtóban lent levő világítás búrát?
2004 mazda6 2.0 cdte