2025. Február 22. Szombat - Gerzson
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Mazda logó történelem.
Mazda5 2,0 DISI teszt
MOTOROLAJ 5-10.
Győzelem Laguna Seca-ban.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
nagyand | 2010-07-21 12:28
A hétvégén cseréltem olajat a 2003-as M6 Diesel-ben, és én is arra lettem figyelmes hogy az intercooler alsó csöve egy merö olajsaras. Letakarítottam,de igazából nem jöttem rá hogy honnét szivároghat mert sehol nem láttam repedést.Mi lehet a megoldás? Csere vagy lehet javítani? Ha jól értem a turbóval van a gond? "A csőcsatlakozás helyén. Az olaj bentről jön - a turbó csapágyától származik -, tehát a rés ott van valahol. "
mazda-auto.hu | 2010-07-21 09:14 Ricsi részére
A csőcsatlakozás helyén. Az olaj bentről jön - a turbó csapágyától származik -, tehát a rés ott van valahol.
Ricsi | 2010-07-21 09:01 mazda-auto.hu részére
köszi a választ mazda-auto.
tegnap megnéztem az intercoolert, az alsó cső nagyon olajsáros volt, lemostam, de nem látok repedést. Pontosan hol szokott megrepedni? Vagy biztosan repedt, ha olajsáros?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2010-07-21 08:35 Ricsi részére
Az összes nagy nyomású dízelre jellemző a veszélyesen kis méretű koromszemcse. Ezeket csak egy DPF szűrő képes felfogni. Érdekesség, hogy a befecskendezési nyomás további emelésének 2500 Bar+ éppen az szab gátat, hogy nincs mivel megszűrni az emiatt egyre kisebb koromszemcséket.
Az intercooler repedése feltöltési nyomásveszteséget okozhat, mely természetesen hatással van a motor működésére.
Ricsi | 2010-07-20 17:22 mazda-auto.hu részére
köszi mazda-auto!
a nem DPF-eseknél (2004-es) sem jellemző a katalizátor dugulás?
az intercooler eltömődés / repedés miatt lehet lustább és füstölhet?
üdv,
Ricsi
gulyas_peter | 2010-07-20 15:34 Fecó részére
Szia Fecó!
bal első ajtóban lent levő világítás búrád van?
gulyas_peter@freemail.hu
köszi
mazda-auto.hu | 2010-07-20 15:33 gulyas_peter részére
2928,-Ft+ 900 Ft postaköltség. Rendelés: varga@mazda-auto.hu
mazda-auto.hu | 2010-07-20 15:31 zozz részére
A Mazda5 2005-ben jött ki, és a turbófeltöltője a 2005.06 utáni ráncfelvarrott Hatoséval egyezik.
mazda-auto.hu | 2010-07-20 15:27 Ricsi részére
Nem jellemző, a DPF szűrő nélküli közös nyomócsöves dízelekkel éppen az a legnagyobb probléma, hogy a kipufogójukból kijövő korom gyakorlatilag láthatatlan méretű tűhegyes "kristályokból áll, mely sokáig száll a levegőben (és jut esetleg a tüdőbe, ahol megakad). A régi dízelek padlón összesöpörthető korma ebből a szempontból sokkal kevésbé volt veszélyes. Szóval ezek nagyon apró szemcsék csak a DPF szűrőben akadnának meg, egy ép katalizátorban nem.
gulyas_peter | 2010-07-20 15:11
Sziasztok!
Hol tudok beszerezni bal első ajtóban lent levő világítás búrát?
2004 mazda6 2.0 cdte