2025. Április 29. Kedd - Péter
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-07-13 11:05 dpf_killer részére
Legutóbb minden görgőt, patront, szíjat cserélve egy ilyen szerviz esetében 140000Ft körül volt a végösszeg.
mazda-auto.hu | 2010-07-13 11:03 Tom68 részére
Sok minden lehet, de így első körben az EGR szelep túlzott kokszosodására gondolnék.
Oszi | 2010-07-13 00:30 dpf_killer részére
feszito es vezeto gorgo csereje nem kotelezo,de allapotfuggo es javasolt :)
a patron is alapotfuggo,de nem szokat kibirni a kovetkezo 120eKm-t :)
dpf_killer | 2010-07-12 21:39
Tisztelt Mazda-Auto! 06-s M6 143Le Diesel lassan eléri a 240E km-s futásteljesítményt, kértem árajénlatot egy közeli márkaszervízben 270E ft szerepel az ajánlat végén. Gondolom ez nagyjából reális !? Illetve még egy érdekesség : azt mondták: lehet nem lesz ennyi mert nem kell mindent cserélni !? CSak akkor látják ha szétszedik ? Ez így elfogadható ? Gondolom azért a vezérműszíj és a feszítőgörgők cseréje nem képezi alku tárgyát ?!! Köszönet!
Tom68 | 2010-07-12 19:44
Tisztelt Mazda-autó!
Nem rég vásásrolt Mazda6 2006-os dieselem van. Menetközben gázadásra sziszegő hangot hallok és 2500 fordulatnál megjelenik kellemetlen csörgős zaj. Szeretném kérdezni milyen irányba induljak. Mondták már, hogy befecskendező,vákumpumpa stb. probléma. Előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2010-07-12 13:26 kris részére
A nagynyomású üzemanyag pumpán van egy szelep, mely cserélhető, bár a Mazda gyárilag nem támogatja ezt a lehetőséget. Az alkatrész ára 37000,-Ft.
kris | 2010-07-12 12:25
Kedves Mazda-Autó, köszönöm a választ, bár én nem írtam hogy a nyomásszabályozó szelep a porlasztón lenne, a porlasztóban belül van egy szelep, ami nagy nyomáson dolgozik és erre a szelepre a Mazda nem hoz külön cikkszámot viszont állítólag lehethozzá kapni külön is, és általában ez szokott tönkre menni a porlasztóban. Költségkímélő lenne csak a szelepet cserélni, de ez érdekelne, hogy lehet-e külön cserélni?
mazda-auto.hu | 2010-07-12 11:41 kgy részére
Valószínűleg nincs megfelelő üzemanyag nyomás. Ez lehet a kis nyomású részben, vagy a nagynyomású oldalon. Pl. egy, vagy több hibás befecskendező (pl. sok résolaj) hasonló dolgokra képes. Lehet, hogy a nyomásszabályzó szelep is rossz. Persze más is lehet.
kgy | 2010-07-12 11:24
Tiszteletem!
Mazda6-os 2006-os diesel autóm a következő hibajelenséget produkélja:
Kezdetben csak alapjáratban ált le, kiszámíthatatlan módon, némiképp függően attól, hol tankoltam utoljára. Most viszont más csak erős önindítózás után hajlandó elindulni, és 2500-as fordulat felett rángat.
Mire számíthatók, ha meg akarom javíttatni? Az autó nem füstöl, laikusként azt gondolom, nem kap anyagot.
Köszönöm előre is!
mazda-auto.hu | 2010-07-12 09:33 gulyas_peter részére
2006-os évjárat után általában a szervizeket is "meg tudjuk nézni", előtte kizárólag az esetleges garanciális javításokat, szervizakciókat, illetve az ahhoz tartozó km óra állásokat.