2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-07-13 11:05 dpf_killer részére

Legutóbb minden görgőt, patront, szíjat cserélve egy ilyen szerviz esetében 140000Ft körül volt a végösszeg.

mazda-auto.hu | 2010-07-13 11:03 Tom68 részére

Sok minden lehet, de így első körben az EGR szelep túlzott kokszosodására gondolnék.

Oszi | 2010-07-13 00:30 dpf_killer részére

feszito es vezeto gorgo csereje nem kotelezo,de allapotfuggo es javasolt :)
a patron is alapotfuggo,de nem szokat kibirni a kovetkezo 120eKm-t :)

dpf_killer | 2010-07-12 21:39

Tisztelt Mazda-Auto! 06-s M6 143Le Diesel lassan eléri a 240E km-s futásteljesítményt, kértem árajénlatot egy közeli márkaszervízben 270E ft szerepel az ajánlat végén. Gondolom ez nagyjából reális !? Illetve még egy érdekesség : azt mondták: lehet nem lesz ennyi mert nem kell mindent cserélni !? CSak akkor látják ha szétszedik ? Ez így elfogadható ? Gondolom azért a vezérműszíj és a feszítőgörgők cseréje nem képezi alku tárgyát ?!! Köszönet!

Tom68 | 2010-07-12 19:44

Tisztelt Mazda-autó!
Nem rég vásásrolt Mazda6 2006-os dieselem van. Menetközben gázadásra sziszegő hangot hallok és 2500 fordulatnál megjelenik kellemetlen csörgős zaj. Szeretném kérdezni milyen irányba induljak. Mondták már, hogy befecskendező,vákumpumpa stb. probléma. Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-07-12 13:26 kris részére

A nagynyomású üzemanyag pumpán van egy szelep, mely cserélhető, bár a Mazda gyárilag nem támogatja ezt a lehetőséget. Az alkatrész ára 37000,-Ft.

kris | 2010-07-12 12:25

Kedves Mazda-Autó, köszönöm a választ, bár én nem írtam hogy a nyomásszabályozó szelep a porlasztón lenne, a porlasztóban belül van egy szelep, ami nagy nyomáson dolgozik és erre a szelepre a Mazda nem hoz külön cikkszámot viszont állítólag lehethozzá kapni külön is, és általában ez szokott tönkre menni a porlasztóban. Költségkímélő lenne csak a szelepet cserélni, de ez érdekelne, hogy lehet-e külön cserélni?

mazda-auto.hu | 2010-07-12 11:41 kgy részére

Valószínűleg nincs megfelelő üzemanyag nyomás. Ez lehet a kis nyomású részben, vagy a nagynyomású oldalon. Pl. egy, vagy több hibás befecskendező (pl. sok résolaj) hasonló dolgokra képes. Lehet, hogy a nyomásszabályzó szelep is rossz. Persze más is lehet.

kgy | 2010-07-12 11:24

Tiszteletem!

Mazda6-os 2006-os diesel autóm a következő hibajelenséget produkélja:

Kezdetben csak alapjáratban ált le, kiszámíthatatlan módon, némiképp függően attól, hol tankoltam utoljára. Most viszont más csak erős önindítózás után hajlandó elindulni, és 2500-as fordulat felett rángat.

Mire számíthatók, ha meg akarom javíttatni? Az autó nem füstöl, laikusként azt gondolom, nem kap anyagot.

Köszönöm előre is!

mazda-auto.hu | 2010-07-12 09:33 gulyas_peter részére

2006-os évjárat után általában a szervizeket is "meg tudjuk nézni", előtte kizárólag az esetleges garanciális javításokat, szervizakciókat, illetve az ahhoz tartozó km óra állásokat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó