2025. Február 22. Szombat - Gerzson
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Mazda logó történelem.
Mazda5 2,0 DISI teszt
MOTOROLAJ 5-10.
Győzelem Laguna Seca-ban.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Oszi | 2010-07-16 00:08 mazda-auto.hu részére
nekem volt vakum :) 1lapat repedt volt 1 meg torott es az zorgot 2000-res fordulat felett ,majd mikor kicsereltuk a lapatokat jokra egy bontottbol akkor a hang megszunt.viszont nem vettem eszre,hogy elment volna a vakum,bar ettol meg lehet,hogy csokkent a teljesitmenye es ha 2-3x megnyomtam volna a fekpedealt akkor mar keves lett volna
Tom68 | 2010-07-15 17:08
Köszönöm a gyors választ a mazda-autonak! Elmondom a szerelőnek a leírtakat. Telefonálgattam közben vákuum szivattyú ügyben. 20-45000Ft körül van a bontottnak az ára.
mazda-auto.hu | 2010-07-15 16:02 Tom68 részére
Általában a vezérműtengely és a vákuum pumpa közötti meghajtó egység zörög. Valójában máshol nem is lehet lógás, különben nincs vákuum. A meghajtó egység megoldása pedig nem igazán teszi lehetővé a javítást. Talán egy esztergályos segítségével.
Tom68 | 2010-07-15 11:50
Köszönöm a hozzászólásokat.
Ma reggel voltam 1 szerelőnél, aki sztetoszkóppal nézte meg. Ő a vákuumszivattyút állapította meg a hiba forrásának. Emiatt hallom menet közben gázadásra a szívóhangot. Kedden kiveszi és megpróbálja megjavítani, ha lehetséges. Szerintetek ezt lehet javítani, volt már példa erre valakinek?
mazda-auto.hu | 2010-07-15 10:28 sollag részére
Természetesen a vákuumszivattyú is lehet a zajforrás. Az új ára valóban 150000Ft felett van.
hobo123 | 2010-07-14 14:12
Köszi a jó hirt :- ((((
Akkor nézek valami bontottat mert az új egy kicsit húzós.
Köszi mégegyszer.
sollag | 2010-07-14 13:57 hobo123 részére
Hello!
Az én esetemben az autó még garis. Kompletten cserélték.Ha ki kellett volna fizetni, akkor kb 150ezer lett volna Szerintem mazda-autó tudna felvilágosítást adni, hogy milyen alternatívák vannak a javításra. Persze, mielőtt nagyobb beruházásba verné magát valaki, tutira meg kell győződni, hogy tényleg ez a hiba, mert egy ilyen hang forrását nagyon nehéz meghatározni biztosan. Részemről is csak egy tipp volt. Pl az enyémnek most is van egy zörgő hangja 1500on , mert légszűrőház hozzáér valamihez ezen a fordulaton. Ez nyilván más, "műanyagosabb", tompább hang.
Üdv,
G
hobo123 | 2010-07-14 12:33 sollag részére
Köszi a gyors választ !
Sajnos én is erre gyanokodtam. Ezt kompletten cserélni kell vagy ez javitható dolog. Pl. csapágycsere.
Összegekben ez mit jelenthet ?
Köszönettel
sollag | 2010-07-14 11:06 hobo123 részére
Üdv,
Nekem ugyanez a jelenség volt, vákuumszivattyú csere oldotta meg a problémát. A csapágya halt meg. (Kb 1 évig mentem vele így, mire kiderült, hogy mi a baja)
G
hobo123 | 2010-07-14 09:25 Tom68 részére
Nekem ugyan ez a jelenség van mint nálad pontossan 2500-as fordulat felett jelentkezik.Pont ma reggel néztük meg nyitott motorháztetőnél 2500-as fordulat felett borzalmas csörgő hangot hallani (erős csapágyhangnak tűnik, mintha egy csapágygolyó elszabadult volna ). Az akkumulátortól balra hallani a hangot de pontossan nem tudtuk beazonosítani.Az EGR szelepet kizárnám, mert most volt full takaritás végrehajtva rajta és nem is onnan jön a hang. mazda-autó?
Valami ötlet?
Ja az autó 2004 Diesel 2.0