2025. Február 22. Szombat - Gerzson

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-07-06 11:47 genuinebuxa részére

Valószínűleg a nyomászsabályzó szelep okozza a problémát. Ha tényleg az e baj forrása, akkor a szelep ára 38250,-Ft.

mazda-auto.hu | 2010-07-06 11:31 Oszi részére

Tanulságos történet.

mazda-auto.hu | 2010-07-06 11:29 kris részére

Nehéz így válaszolni. Az olaj bejuthat az égéstérbe a fellazult befecskendező alatt, de egy fellazult befecskendező szemmel láthatóan le-fel mozog a motor járása közben, tehát viszonylag könnyen kiszűrhető. 2. A nyomásszabályzó szelep valóban nem az injektoron van. Ennek hibája viszont általában hirtelen leállásokban jelentkezik, nem pedig teljesítmény veszteségben.
3. A befecskendezőket mindenképpen ellenőrizni kellene, de először azt, hogy nincsenek-e fellazulva.
4. 2 liter/1000km olajfogyasztás a turbó kopása miatt is lehet.

mazda-auto.hu | 2010-07-06 11:06 gmalits részére

Csak a reflektornak van külön visszajelzése, a tompítottnak nem.

nagybalin | 2010-07-06 10:14

Sziasztok!
2003 137 LE mazda 6 diesel nyomásszabályzó ára érdekelne.
Hibajelenség: üresben néha megáll, de gond nélkül ujraindun,
Vagy 4-ben nem megfelelően húz a gép.

cseréltem üzemanyagszűrőt de a hiba ugyanúgy megvan

A válaszokat előre is köszönöm

Oszi | 2010-07-05 21:14 genuinebuxa részére

mar ne is haragudj,de melyik szervizben jartal???gyari IDS biztos,hogy ad valami utmutatot,hogy mi a rossz,en inkabb gyanakodnek a nyomasszabalyzo szelepre mint a gazolajszuro hazra :)

genuinebuxa | 2010-07-05 15:05

Sziasztok!

2004-es évjáratú dízel kombim van, ami most picikét gyengélkedik, konkrétan alapjárat közelben nagy ritkán lefullad, és ezután általában újra se lehet indítani egyből, csak úgy 2. 3.-ra. Ha nem fullad, akkor ugrál az alapjárat a lefulladásközlig és vissza normál üzembe. Továbbá előfordult már az is, hogy pl. 4-esben 90-nél nem gyorsult tovább padlógázra se. Volt már szervízben, ahol gázolajszűrőház cserét tippeltek, valamint EGR szelep is lett tisztítva, de sajna a probléma megmaradt.
A kérdésem, hogy volt-e már vkinek ilyen jelensége, és ha igen, mi lett rá az orvosság???

Előre is köszi a segítséget.

Oszi | 2010-07-05 08:40

Mazda-auto: eladtam a 4regi ,a vizsgalaton hibasnak itelt befecskendezomet es orommel hivot vissza az aki megvette,hogy meg soha nem volt ilyen jo az autoja.Enyit a vizsgalatrol :) igaz mar mikor kicsereltettem a 4befecskendezo es nem szunt meg a kopogo hang mar tudtam,hogy foloslegesen csereltem ki, ki.A befecskendezes korrekcio elsore vegig futott neki a regi befecskendezoimmel.

Oszi | 2010-07-05 08:36 kris részére

kiszerelheted es elviheted vizsgalatra,de teljesen felesleges penzkidobas,ha mar az IDS is azt irja ,hogy szar!
tisztitas sem fog segiteni rajta.Nagynyomasu szivattyu nem a befecskendezoben van,hanem a vezerlesben kulon igy annal a szabalyzo szelepet lehetne kulon cserelni,de az nem segit a doglot befecskendezon :) ez nem PD TDI amiben a befecskendezon van a nagynyomasu pumpa :) okos szerelo lehetett aki ezt mondta neked.
ha a nyomasszabalyzo szelep lenne rossz akkor egyik henger sem menne mivel nem lenne meg a kello nyomas a renszerben.

javaslatom gurulj at egy masik szervizbe es ha ok is az 1 hengernel levo befecskendezot hozza ki hibasnak akkor vegyel 1db befecskendezot

gmalits | 2010-07-04 22:58 Fecó részére

köszi

az ablak emelőke megoldódott, de a másik két dologra nem találtam választ egyébként már a ráncfelvarrott és nem diesel, remélhetőleg a mazda_autótol kapok előre is köszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó