2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-07-12 09:31 mazda-auto.hu részére

Erre nagyon sok példa is van, csak sokszor a km órák nem erről tanúskodnak, hiszen a legtöbb eladó autó 100000 km alatt futott óra szerint, és valamiért hajlamosak vagyunk ezt elhinni. Lehet, hogy jobb egy 160000 futott, mint egy kétes 80000-res.

mazda-auto.hu | 2010-07-12 09:28 KeyConcept részére

Egy karbantartott és gondosan használt Mazda gond nélkül megy 300000 km futásteljesítmény felett is.

gulyas_peter | 2010-07-09 11:02

Tisztelt Mazda-auto!

Alvázszám és rendszám alapján tud információval szolgálni gépjárműről?
2 hónapja vettem és szeretnék néhány infót megtudni a kosciról. Valóban volt e szervízve, sérülések, javítások stb.

KeyConcept | 2010-07-09 07:00

Bocsánat az együgyűnek tűnő kérdésért!
Mit jelent 160 ezer megtett kilométer egy Mazda 6-os diesel életében? Ha most veszem meg mire számíthatok? Nekem még gurulnia kellene vagy 150 ezer kilométert.
Állítólag végig gondosan szervizelt autó volt.

Anonymous | 2010-07-08 15:43 Hozzászólás szerkesztése

Tisztelt Mazda-auto!

Alvázszám és rendszám alapján tud információval szolgálni gépjárműről?
2 hónapja vettem és szeretnék néhány infót megtudni a kosciról. Valóban volt e szervízve, sérülések, javítások stb.

totojr | 2010-07-07 13:31

Tisztelt Mazda-auto!

Köszönöm az infókat.
Az előzményeket olvasgatva elbizonytalanodtam kicsit a típussal kapcsolatban, mert a vételár mellé nem szeretnék még belenyúlni több százezres javíttatásba:)

mazda-auto.hu | 2010-07-07 10:21 mazda-auto.hu részére

Válasz.

mazda-auto.hu | 2010-07-07 08:43 totojr részére

Alvázszám alapján elvileg bármelyik Mazda kereskedő meg tudja nézni, részt vett-e az adott autó az esetleges szervizkampányokon.

Az EGR szelep nem nevezhető típushibának, egyszerűen a kormos kipufogógáz (hiszen ezt vezeti vissza) esetenként rontja a működését. A motor működését egyébként döntően nem befolyásolja, annál inkább a környezet védelmét.
A magasnyomású szivattyú esetében is legfeljebb az egyik 38000Ft-os részegység hibájára lehet számítani, de ez sem jellemző.
A korai évjáratok fényszóróival valóban voltak gondok, és ezeknek csak a pillanatnyi működését lehet ellenőrizni vásárláskor. Ki tudná megmondani, hogy meddig lesz jó? Ha viszont már cserélték emiatt a fényszórókat, akkor az újabb egységek már megbízhatóak.
Fontos még a szervizek igazolása, illetve, hogy milyen minőségű alkatrészek lettek beépítve. A karosszéria átnézése alapvető, sajnos 2006-ig korrózióra is hajlamos voltak egyes részek, tehát erre is figyelni kell.

totojr | 2010-07-06 23:45

Sziasztok!
A közeljövőben szeretnék 03-04'-es évjáratú dízel 6ost venni. Segítségeteket szeretném kérni, hogy mire érdemes odafigyelni a típussal kapcsolatban? Pl. tudom, hogy voltak visszahívási akciók, melyek ezek?
A típushibákat mennyire lehet egyszerűen kiszűrni (EGR szelep, magasnyomású szivattyú, lámpa motor, stb.)
Ezek a hibák mennyire általánosak ennél a típusnál?
Segítségeteket előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-07-06 11:48 nagybalin részére

38250,-Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó