2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ricsi | 2010-05-21 09:21 waklarma részére

távol vannak mazda-autoéktól...nem csak távolságra értem.

mazda-auto.hu | 2010-05-21 09:17 Nagyi86 részére

Általában amíg nem nő meg a gázolaj fogyasztás, és nincs más probléma, addig nem szoktak hozzányúlni a koromszűrő nélküli Hatosokban ( - 2005.07).

Nagyi86 | 2010-05-21 08:44


Eddig akit kérdeztem azt mondták,hogy használjam így ameddig el nem romlik a porlasztó!(kérdeztem olyat aki ilyeneket javít meg egy pár szerelőt)

Hát nem tudom mennyire rossza a befecskendező!

az autón semmit nem tapasztalok indul,megy nem kopog csak hidegen egy kicsit(de ezt szerintem minden dízel csinálja)

Szóval nem tudom mit tegyek!

Te mit javasolsz?

mazda-auto.hu | 2010-05-21 08:27 Ricsi részére

Természetesen igen, az izzítás célja éppen a "hidegüzem segítése" lenne, általában 60C fokos vízhőmérsékletig.

mazda-auto.hu | 2010-05-21 08:25 Ricsi részére

Amelyikben több a résolaj, annak a befecskendezőnek kisebb a beporlasztási nyomása. Nem tűnik túlságosan nagynak az eltérés, de ez persze attól is függ, milyen átmérőjű volt a mérőedény, vagy mennyi volt próba időtartama.

mazda-auto.hu | 2010-05-21 08:16 Nagyi86 részére

Komolyabb mértékű meghibásodás nagyobb károkat is tud okozni. Gondoljunk csak az 1800 Bar-os nyomásra. Ezzel a nyomással már fúrni lehet. Kérdés, hogy mennyire rossz az a befecskendező?

Oszi | 2010-05-20 22:02

elvileg ha haldoklik a lendkerek akkor sem megy vegig a tanitasi muvelet.
mindig futol vagy csak hirtelen nagy gazadasra?
intercoolerod nincs elrepedve???

Oszi | 2010-05-20 21:59 Ricsi részére

az izzitogyertya hibat vissze jelzi illetve el is tarolja elvileg.

bandita799 | 2010-05-20 21:43 Fecó részére

szia Feco! Nagyonszépen köszönöm a segitséget amúgy mazda 6 TE 2.0 sport! mégegyszer köszi!
Üdv.:Bandita

waklarma | 2010-05-20 20:37 Ricsi részére

Nem tudom, azt hittem ott voltál. És milyenek a szerelők ott?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó