2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bandita799 | 2010-03-14 14:28

Hello Mindenkinek!
Kis segítséget szeretnék kérni 1 hónapja vettem egy mazda 6TE sport 2.0 típusu autót és probáltam belerakni cd-t a lejátszóba és kiderült nincs is benne lejátszó! Ezt most kiszedték vagy gyárilag nincs benne?
Ebben szeretném kérni a segítségeteket ha esetleg valaki tudna ilyen cd-lejátszót vagy cd tárat eladót azt megköszönném ,ha írna nekem a bandita799@freemail.hu cimre!
Elöre is köszönöm!

tranyos | 2010-03-14 12:58

Sajnos összetörtem az autómat. Tud valaki segíteni hogy az MPS intercoolerre megegyezik a dieselével? Kinézetre ugyanolyan.
Üdv!

Oszi | 2010-03-12 21:51 EnergieLaczy részére

ha mar sporolni akarsz akkor akkor nem ragaszkodnek az altalad valasztott markahoz en sokkal olcsobban tudnek adni eredeti japan szurot mind amellet,hogy en is gyarit ajanlom :)

Ha gondolod akkor privatba irok neked arakat.

varszegig | 2010-03-12 10:20 mazda-auto.hu részére

köszönöm. és költségoldalról ez mit jelentene? fényezést is beleértve?

mazda-auto.hu | 2010-03-12 09:35 EnergieLaczy részére

Az olajszűrővel már találkoztam, a cikkszám is biztosan jó, illetve ennek a minősége nem volt rossz, a megkerülő szelep is benne van. A többit még nem fogtam kézben, többek között azért, mert nem olcsóbb mint a gyári szűrők. Sok mindent elmondunk az üzleti érdekeken túl, ezt remélem nem kell bizonygatnom, de nem nálunk vásárolt utángyártott szűrők cikkszámát nem áll módomban leellenőrizni. Kösz a megértést!

EnergieLaczy | 2010-03-11 21:33 Oszi részére

Tisztelt Oszi!
Hát észrevettem hogy nem olcsóbbak a gyárinál. Az árajánlatok összehasonlításából már van legalább kiindulási alapom. Viszont ha a minősége nem gagyi, és lehet hogy nem tudnak többet a gyárinál, de ha netán ugyan új jónak mondható mint a gyári, akkor sokkal olcsóbban kijönnék belőlle.
A komplett Mann-Filter szűrőszettet megkapnám kb 31.000 Ft helyett most 20.000 Ft-ért!
A gyári szűrőszettre olyan 34-37 ezerig jöttek ajánlatok. Tehát a fentmaradó összeget akkor inkább másra költeném, ugye megérted.

Gagyit én sem szeretnék beletenni, ezért is kérdez/t/em ki több ember véleményét rólla /közte Mazda-Autó.hu-sokét/.
Köszönöm a véleményed, valamint én azt vettem ki belőlle hogy szerinted sem gagyi hanem jó lesz a járgányba.

Üdv ÉNRG

Oszi | 2010-03-11 20:13 EnergieLaczy részére

ezek a szurok nem feltetlenul olcsobbak a gyarinal es semmivel sem tudnak tobbet :)persze kisker.áron :)

EnergieLaczy | 2010-03-11 20:05

Tisztelt Mazda-Autó!

Szerencsére még nem tapasztaltam olajfogyást. /November óta 10.000 kilóméter alatt./ Nem nagyon pörgetem az autót, ezzel már "apukásan" vezetek, de persze amikor azért kipróbáltam, az utolsó 5 kilómétert alacsony fordulatszámmal mentem és fél percig járattam leállítás elött.

Volt már hogy Mann-Filter termékeket használtatok?
Ha jól szedtem össze, akkor a járgányba való Mann-Filter szűrők típusa:
Pollenszűrő: MACU2043
Levegőszűrő: MAC3233
Olajszűrő: MAW811/80
Üzemanyagszűrő: MAWK720/2X

Jól néztem, vagy valamit nem jól néztem?

Segítségeteket és válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv ÉNRG

mazda-auto.hu | 2010-03-11 14:41 EnergieLaczy részére

Mindkét olaj megfelelő, az utóbbi egy kicsit jobban :-). Ha nincs számottevő olajfogyasztás és mindig maximumon van az olajszint, akkor a 30-as optimálisabb, a turbó-leállítás szabály betartásával. Persze ez az 5w-40-re is igaz.

Nem vagyok elragadtatva a Japanparts márkájú dolgoktól, ez nem az a cég, amit az interneten ezen a néven találsz. Például egy Mann, Hengst, vagy Lautrette Mecafilter alkatrész az esetek többségében jobb minőségűnek tűnik.

EnergieLaczy | 2010-03-11 12:50

Tisztelt Mazda-Autó!
Egy 2003-as M6 136LE járgányba milyen olajat ajánlotok cserekor?

Egyik olaj a Mazda Dexelia Ultra 5w30-as lenne, a másik amire gondoltam egy Mobil1 ESP Formula 5w30-as olaj lenne.

Vagy inkább 5w40-es olajat rakjak bele most hogy egyre melegebb van nyáron?

Illetve az összes szűrőcserénél a Japanparts márkára gondoltam. Erről a márkáról mi a véleményetek?

Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv ÉNRG

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó