2025. Február 24. Hétfő - Mátyás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-03-04 11:41 varszegig részére

Ezért írtam, hogy az előző szerelés közben derült ki a vezetékelés hiánya, de ez nem jelentett akadályt.

http://www.mazda-auto.hu/mazda6-tukor-index-auto-expanzio.html

mazda-auto.hu | 2010-03-04 10:56 pampallini76 részére

Valószínűleg a bal oldali az, ami egyébként csak kompletten van.

varszegig | 2010-03-04 09:28 mazda-auto.hu részére

akkor ezek szerint nem is szerelhető rá indexes tükör? (az ázsiai verziókon mindig ott van, ez eu-ba sose jut el:()

pampallini76 | 2010-03-04 08:54 mazda-auto.hu részére

A jobb első ajtóról működik. Akkor lehetséges, hogy a bal oldali kapcsoló? A kapcsolóhoz van külön valamilyen vezérlés is?

mazda-auto.hu | 2010-03-04 08:15 pampallini76 részére

Valószínűleg a jobb első ablakemelő kapcsoló-egység rossz, de akár a bal első is lehet.

mazda-auto.hu | 2010-03-04 08:14 varszegig részére

Legutóbbi szerelésünkkor, viszonylag friss gyártású Mazda6 esetében nem volt ott a vezetékelés.

dpf_killer | 2010-03-03 23:37 pampallini76 részére

gondolom nem vigasztal de nekem hajszálra ugyan ezt produkáljs .. jobb eleje nem megy! Sehogy csak az ajtóról! akte X :)

Hanzlik | 2010-03-03 21:03

akkor így külön nincs valami dokument hogy kell a fényszórókat beállítani. és az mitől lehet hogy a jobb oldali fényszóró mikor belemész a gödörbe akkor vibrál mozog. valami kilazúlt vagy kiugrott.

pampallini76 | 2010-03-03 20:21

Magán az ajtón viszont működik

pampallini76 | 2010-03-03 20:19

Tisztelt Mazda-autó!
Olyan problémával küzdök, hogy a vezetőülésből nem tudom a jobb első ablakot fel illetve lehúzni, és a kulcson lévő gomb nyomására sem mozdul. A másik három ablak tökéletesen működik. Próbálkoztam a tanítással és az akku levételével, de ez sem vezetett eredményre. Teljes áramtalanítás után a másik három ablakot fel tudtam programozni. Mi lehet a probléma?
Köszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó