2025. Február 24. Hétfő - Mátyás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
varszegig | 2010-03-03 17:11
Sziasztok!
Új Mazda6-nál, amibenb van holttérfigyelő, ledes tükörbe épített index beszerelhető? Gyárilag ott a vezetékezés?
Köszi
mazda-auto.hu | 2010-03-03 15:40 Hanzlik részére
Az állítócsavarok a fényszórón vannak. A motor elvileg nem megbontható, de gyakorlatilag szét lehet szedni.
Hanzlik | 2010-03-02 21:18
Segítsetek egy olyanban hogy mazda 6 2003-as fényszóró állító motor nem mindig megy a balos. lehúztam a csatlakozót de utána is csak ritkán. olyan mintha érintkezési baja lenne. amikor lecsaptam a motorháztetőt akkor meg beindult és magátol ment le fől. és a fényszórókat hogy kell beállítani hogy pontos legyen. nincs valami leírás mert most úgy világít hogy 2v alakú sáv van az úton. ezeknek nem kéne fedniük egymást.?
mazda-auto.hu | 2010-03-02 08:49 Pusi 1 részére
Nem rendelhető a csapágy.
Csaba | 2010-03-01 17:22 mazda-auto.hu részére
Üdv! Köszönöm a választ, akkor jól tudtam, hogy Euro 4. Január végén voltunk vizsgázni, tehát már az új rendszer szerint, de mivel rajta volt a gyári kipufogóvég az autón és nem tudták mérni ezért nem is mérték meg. Mindezt a Közlekedési Felügyeletnél, ennyit az új szigorú rendszerről. :-) Valószinűleg a forgalmi lett még az elején rosszul kiállitva, legközelebb, ha náluk járok majd szóvá teszem, bár gondolom a módositás is nekem kerülne pénzbe. Köszönöm a választ mégegyszer. További jó fórumozást és Mazdázást.
Pusi 1 | 2010-03-01 17:19
tisztelt MAZDA AUTO: OLYAN PROBLÉMÁM VAN HOGY A KÉZIFÉK FÉKKULCSA BERAGAD SZÉTSZEDTEM ÉS A GUMIHARANG ALATT TALÁLTAM EGY TŰGÖRGŐS CSAPÁGYAT AMIT AZ IDŐ VASFOGA A ROZSDÁVALEGGYÜT KIVÉGZET ÉRDEKES MÓDON ATENGELYT MEGKÍMÉLTE A KÉRDÉSEM HOGY LÉTEZIK KÜLÖN CSAPÁGY VAGY AZ EGÉSZ MUNKAHENGERT KI KELL CSERÉLNI A VÁLASZT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM! PUSI
dobaki2 | 2010-03-01 14:55 Csaba részére
Azöldkártya matrica jelenlegi rendszer szerint:
0: katalizátor nélküli, benzinüzemű, a jóváhagyási előírások szerint nem minősített dízelüzemű, ENSZ-EGB 83.00-83.01/A vagy 49.00-49.01/A előírás szerinti jóváhagyási jellel ellátott dízelüzemű;
1: katalizátoros, nem szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű;
2: katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű, kivéve a 4. osztályba sorolt EURO-II minősítésű gépjármű;
3: EURO-I minősítésű dízelüzemű gépjármű;
4: EURO-II minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű - benzinüzemű vagy EURO-II minősítésű dízelüzemű gépjármű;
5: tiszta gázüzemű vagy elektromos meghajtású, illetőleg hibrid (a gépjárművet meghajtó elektromos-, valamint benzin- vagy dízelmotorral is ellátott) hajtású, kivéve, ha belső égésű motorja nem éri el az EURO-III minősítést);
6: EURO-III minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű, benzinüzemű gépjármű;
7: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű;
8: EURO-III minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
9: EURO-IV minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű benzinüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
10 és 11: EURO-IV minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
12: EURO-V minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
13: EEV minősítésű dízelüzemű gépjármű, OBD-rendszerrel ellátva;
14: EURO-V minősítésű gépjármű;
15: EURO-V minősítésű gépjármű
Amennyiben a hibridhajtású jármű belső égésű motorja legalább EURO-III minősítésű, a belső égésű motor szerinti kategóriába kell besorolni.
A 2010. január 1-től érvényes rendszer más határokkal dolgozik, és ismét négy kategóriát ismer:
Fekete színű plakett - korszerűtlen, nem környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3.
Piros színű plakett - korszerűtlen, kevésbé környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2.
Kék színű plakett - korszerű, környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8.
Zöld színű plakett - korszerű, kiemelten környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9 és az e fölöttiek.
mazda-auto.hu | 2010-03-01 12:41 Csaba részére
Így van. A Mazda6 2,0 dízelek hivatalosan az EURO4 kategóriába tartoznak. Ez pedig minimum 9-es környezetvédelmi osztályt jelentene, ami jelenleg zöld színű matricát jelent. Elképzelhető, hogy mérések alapján a motor kipufogógázainak összetétele túllépte az EURO4 alsó határétékeit.
tömörgumistalicska | 2010-03-01 09:09
Sziasztok! Van 4 db eladó gyári 15 collos mazda ENKEI alufelnim. Nagyon jó állapotban van. (Nekem 6-oson volt, és nagyon jó volt, csak közben vettem más felniket.)
:-)
bővebb infó:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/mazda_gyari_15_collos_enkei_alufelni_jo_allapotban_4db_15x6jj_5x114_3_et_45
Kisbundi | 2010-02-28 13:49 Oszi részére
Köszi a választ, azért pont brembo mert fél áron megtudom szerezni betéttel együtt, szóval nem a bremboért vagyok ám oda :D