2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


budag | 2010-01-02 11:49

Üdv Oszi.
Szerinted nekem is ez lehet a problémám, mert nekem alapjáraton szépen egyenletesen ketyeg.A másik fórumon azt írta valaki hogy ez a jelenség a főtengely felső állást jelző szenzor hibája, amitől téves jelet ad.Még annyit tapasztaltam, hogy az üzemanyagszűrőben nem megfelelő lehet a nyomás, mert a tetején a pumpa alapjáraton felpuhul, majd a gázadás lenyomásakor megáll.

Oszi | 2010-01-02 06:54 szalmazs részére

kb 40-50e ft a szelep es akar en is betudodm szerzni neked ,de akar mazda-autoek is es ok ki is cserelik neked.

Japan BluePrint a mi draga vez szettunk es a szij is gyari beszalitotol szarmazik azert olyan draga.es te csak a szijat irtad 25eFt-ra.Nem befosatni akartam,de a teny az teny.

szalmazs | 2010-01-01 22:13

Sziasztok!
Mazda 6 2003-as 120le dizel kombi, idonkent teljessen el megy az alapjarat. Olvastam a forumon hogy ez gyakori hiba a pumpaban az egyik szelep az oka. Mennyibe kerulne a javitas?

budag | 2009-12-31 18:53 pierke részére

üdv. A műszerfal bal alsó sarkában a vizhőfok jelző mellett jobbra egy piros ikon.

pierke | 2009-12-31 18:50 budag részére

bocs de neked hol van vízleválasztó visszajelződ?

budag | 2009-12-31 16:27

Üdv mindenkinek.
Én egy 2

3-as mazda 6 kombi dízel (120 le) boldog tulajdonosa voltam ezidáig. Sajnos a megbízhatósága előttem kissé megingott. Kérlek segítsetek hogy mi lehet vele. Én 10000 kilométerenként cseréltetek olajat és az összes szűrőt. A jövő hétre terveztem ismét a szervizet, de idő előtt el kezdett világítani a vízleválasztó visszajelzője. ég aznap leengedtem a vizet a szűrőből, de másnap a motor menet közben megállt.Újraindításra ismét elindult. Mivel éreztem hogy kissé rángat és még párszor leállt ezért soron kívül kicseréltettem a szűrőt és a benne lévő üzemanyagot felfrissítettem a ÖMV "szuper" naftájával. A szűrőcsere után 2 nappal ismét ugyanezt a leállást produkálta (és azóta is). A motor hirtelen megáll, majd a második, harmadik indítást követően beröffen. Alapjáraton szépen ketyeg, de terheléskor fordulaton meleg motorral is néha megáll. Majd van úgy hogy akár 20 km-et is elmegy hibátlanul, de másnap reggel ugyanezt csinálja. Sajna ezt egy hete kezdte el és az ünnepek miatt nem találok megfelelő szerelőt. Kérdésem hogy van még másik előszűrő is benne ami eltömődhetett, vagy lehet gyári hibás a szűrő? Ha mindig újraindul és többnyire veszi is a fordulatot lehet a tápszivattyú hibája?
Nektek BUÉK
(nagyon színvonalas a fórum és ezért fordulok hozzátok tanácsért)Köszönöm


Haji | 2009-12-31 00:36 Oszi részére

GörgőKET írtam, hidd el, darabra megvolt. Patront is írtam...
Hidd el, jó helyen dolgozom én is. Tulajdonképpen mi baj is van a Gates, Ruville, stb. márkákkal? Volt, amiből ugyanaz került bele, mint amit a márkaszervizben kapsz, csak nem Mazda logoval, hanem a beszállítóéval.
Tudom miről beszélek. Bármennyire is be akarsz fosatni, nem fog menni (utólag nem is volna túl szép dolog), mint láthatod, csak minőségi cuccok kerültek bele. Semmit sem vettem meg a "Fiktív Bt." gyártásából.

Amúgy rossz helyen dolgozol, vagy rossz a beszállító. 100-ért listaáron is rohadt drága szett, amit írtál. Nekem az egész ennyi volt, pedig még szűrőkből is csak Mann-t vettem.
LOL :-D

pierke | 2009-12-30 23:32 mazda-auto.hu részére

igen, CK-300 a kihangosító szett, a mazda szervizes szaki nem tudta rákötni a bose erősítőjére, így kellett egy külön hangszóró (gyári HFS-12-őt szereztem hozzá) hogy arra vezesse ki a hangot. így viszont elbuktuk a bluetooth a2dp lejátszást is :/

Élõati | 2009-12-30 23:15 Oszi részére

Oszi !
Azt én is kivetetném az MPS-ből , szerinted menniért veszik ki.
UI: küldtem neked egy vevőt , megtalált (navi)

várati | 2009-12-30 22:32

Szervusztok!
Újdonsült M6 2007 143le kombi tulajként hozzáértő véleményét kérném.Dinamikus gyorsításkor (nem túlpörgetés)a motor felől zavaró éles, csörgő hang hallatszik.A szerviz szerint ez nem probléma,a nem megfelelő minőségű és cetánszámú üzemanyag okozhatja.Több kúton is tankoltam,az eredmény ua.Egy szerelő barátom szerint befecskendező korrekciót kellene csináltatani.Lehet ez a megoldás ilyen jellegű panaszra?
Időszerűen BÚÉK mindenkinek!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó