2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2009-12-30 21:58 Élõati részére

Valoszinuleg a leszabalyzast vettek ki belolelle es igy nem tilt le a gyar es az eloirasok szerint a meg biztonsagos tartomanyban.

Oszi | 2009-12-30 21:55 peet részére

attol,hogy az egyik rossz meg a masik mukodik :) de egyszerre allitja a 2 oldalt ha jo mind a 2-o :) ha nem akkor csak azt allitja amelyiket tudja es a masikra ir vagy inkabb tarol egy hibakodot:)

Oszi | 2009-12-30 21:52 Zotyo74 részére

JApan auto nem csoda auto es mivel ezek mar lenyegesen tobb europai beszalitotol szarmazo alkatreszt tartalmaznak meg inkabb igaz az elso mondat :) A feszito patron biztos,hogy nem birja ki a 240eKm-ig :)a feszitom talan,de a szij sem biztos hogy levan cserelve :)

Oszi | 2009-12-30 21:50 enola részére

erdemes ,de nem a tankba ontve,hanem szuro cseré-nél kozvetlenul a gazolajszurobe,de legjobb a szervizekben erre celra tarott rendszerrel mivel az uzemanyag rendszerben lehetnek itt-ott lerakodasok amiket szintem old a tisztito szer es utrakelve lerakodhatnak mas nem kivant helyeken.

Oszi | 2009-12-30 21:46 Haji részére

es meg szukseg van 2 gorgore ami meg kb 30eFt plussz a patron ami meg 30eFt persze utangyartotban es vezerlesbol en nem ajanlanam az ugy. cucokat mivel nem sokkal dragabb.A valtoolajcsere szerintem 100000km-nel esedekes :) a es a hosszbordas szij meg talan 80000 vagy 100000km-nel.ezen kivul 120000km-nel esedekes egy befecskendezes korrekcio amit csak a gyari geppel tudnak megsinalni.Es ha egy fel ev mulva leszakad a szij akkor azt megnezem,hogy ki fogja neked garoban megoldani :) Autoalkatresz uzletben dolgozom es nem ritkan talalkozok szakadt JO MINOSEGU SZIJJAKAL :) szetment ,bealt gorgokkel,feszitokkel :)Es sajnos az esetek donto tobsegeben "SZERELESI HIBA" a beszallito valasza es errol meg eloadast is tartotak ahol mar majdnem "agyonvertuk az eloadot" :)Es nem mondom azt,hogy a gyari nem szakadhat el ,nem mehet tonkre ,de a mazda inkabb benyeli mint egy akarmilyen szerelo vagy egy akarmilyen autosuzlet.
Van nalunk is JAPAN gyari minosegu,gyari beszalitotol szarmazo szett 60-70eFt + 30eFt a patron minusz kedvesseg,de en akkor is inkabb a mazda-tol vetre eskuszum a tovabbi gondok elkerulese veget.

Oszi | 2009-12-30 21:35 mazda6geo részére

vezermuszijhoz eleg erdekes lenne ha hozzanyultak volna :) LANCOS motor :)

Olajszintre NAGYON FIGYELJ ODA!!! NEkunk most 5eKm alat eltunt 3 liter es meg 60eKM-sem futott az MPS.
Lehet,hogy valami koszt tankoltal es azert rangat ,de egy ujabb szerviz latogatas megoldas lehet a gondodra.

peet | 2009-12-30 06:48

Xenon kálváriám váltakozó villogással kezdődött. Izzócsere, aztán több mint fél után behalt a bal oldal. Elektronika csere! Ezután észleltem nem működik az aut. magasság beállítás. Illetve egy hónap alatt egyszer működött. Tanács computeres... (nem szervízben) A jobb oldali lámpa B 2390 kódos. Tudja-e valaki ez mire utal? A magasság beállítás oldalanként független vagy nem?

Élõati | 2009-12-29 23:12

Mazda-autó !
Olvastam a Mazda 3 MPS tunnungját hogy a végsebesség a tunning után 278km/h lett.
Mi lett a leszabályozással?
Nincsenek 240-nél leszabályozva?
Kellemes ünnepeket boldog új évet ! Élőati

Zotyo74 | 2009-12-29 12:43

Sziasztok!
köszönöm szépen a hozzászólásotokat a kérdéseimre.Boldog Új Évet Kívánok!

Haji | 2009-12-29 11:02 Zotyo74 részére

Nekem vasárnap volt a 120-as szerviz. A barátom csinálta. Évekig Mazda szervizben dolgozott, kb. egy éve már nem. Az anyagot én vittem (olyan helyen dolgozom, hogy az olaj kivételével mindenhez olcsóbban jutottam hozzá, azt ő hozta), tehát nem azért cserélt enni mindent, hogy keressen rajta.
Tehát a lista, ami állítása szerint a 120-as szerviznél cserélendő: vezérműszíj, feszítő- és vezető görgők, hidraulikus feszítő patron (mint kiderült, a régiben már egy csepp olaj sem volt!), hosszbordásszíj, motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, üa.szűrő, pollenszűrő, váltóolaj.
Ezek alapján én az eladódnak még azt sem hinném el, hogy egyáltalán a vezérműszíjat kicséréltette-e és amikor ennek nekiugrasz, azt is kicserélném. Nem az dobja meg nagyon a költségeket, hisz 20-25e Ft-ból megvan már egy Gates(!) szíj is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó