2025. Április 27. - Zita

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pierke | 2009-12-23 01:54

hello. most szereltettem egy ck-300 kihangosítót eggyel ezelőtti bose-s 6-osba. az szerintetek normális ha a némítás alatt eltűnik a külső-belső levegőkeringtetés lámpája (se narancs, se zöld) és a hőmérsékletkijelző is átmenetileg "---" lesz? persze hívás végén visszaáll. kösziii

Fecó | 2009-12-22 21:45 enola részére

Üdv.
Ha csak elrepett,(és nem hiányos)mért ne lehetne hegeszteni.Bár ha ügyes a műanyagos,a kis hiányosságot is pótol,(gondolok it,merevítő elem,apró rögzitésekre).
Mikor jó 2 éve elgombáztam egy nyúlat,(a rosszban a jó kalapálni nem kelett semmit),kissé repett a középen a rács alatt a műanyag.

igi | 2009-12-22 21:41 enola részére

Hegeszthető. Két hetes jogsival sikerült nekitolatnom egy villanypóznának - tolatóradarral... :))
Kb. 10 centi hosszú, szálkás, sorjás repedés lett rajta. Kiskundorozsmán nagyon szépen meghegesztették néhány ezresért.

enola | 2009-12-22 17:19 Oszi részére

Kimerítő és logikus, köszi. Más: hegeszthető a mazda-lökhárító? Belémjöttek, és berepedt.

Oszi | 2009-12-20 11:19 Haji részére

kb 170000Ft :) bontott kb 25000-80000Ft ig

Haji | 2009-12-19 23:36

Érdekelne, hogy nagyságrendileg mennyibe kerül egy 2004-es kombi kalaptartó.
Köszi.

Oszi | 2009-12-19 08:52 enola részére

az ami annyira egyszerunek tunik ,nem mindig egyszeru kivitelezni :) es valoszinuleg nem is tartjak fontosnak mivel ez a jelenseg csak keleteuropaban terjed annyira mivel nem buntetik kellokepen az ora manipulalast,es szinte lehetetlen bizonyitani es ha ki is derul sem tortenik semmi max evekig tarto pereskedes.Nyugaton egyszerubb a helyzet.

mazda-auto.hu | 2009-12-18 10:09 enola részére

Kérdezz, és megpróbálunk válaszolni.
A keresési lehetőség megoldása egyelőre nincs napirenden, de talán egyszer.

mazda-auto.hu | 2009-12-18 10:06 Oszi részére

Tökéletesen. Köszönjük.

enola | 2009-12-17 22:23

Azért az érdekes, hogy rögzíti a max. fordulatszámot, a vízhőfokot, stb, a kilométert viszont nem. Az enyém 2004 decemberi, így még hagyományos a sz.könyve. Előzőre: Szerintem az igazi bónusz ebben a fórumban, hogy oszlatja a sok városi legendát és mendemondát, ami a laikusok közt terjeng. A szerelők többsége nem fárasztja magát ismeretterjesztéssel. Értjük ám az iróniát, nem is kérdeznék evidenciákat, ha pl. tudnék keresni ebben a fórumban címszavakra.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó