2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda6geo | 2009-12-29 09:25

Üdv és Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!

Mazda6 MPS-emmel eddig semmi probléma nem volt (gratula a japán mérnököknek :). Múlt héten volt 60e szervízen, és most 2000-3000 fordulat között ki-kihagy "bólogat mint tanolóvezető", mintha gyújtás vagy befecskendezés hiba lenne, de kontroll lámpa nem gyullad ki. (Tele tankból a negyedét elhasználtam, és addig nem vettem észre semmit.) Volt már hasonló valakinek? Mit tanácsoltok? Számítógépes kivizsgálás segíthet? A szervíz olaj és hűtőfolyadék cserét csinált, gyertyákhoz, vezérműszíjhoz stb. nem nyúltak (legalábbis nem számlázták).

SunSilver | 2009-12-29 08:57 Zotyo74 részére

Hello!

Fecóval egyetértve,én is csak azt ajánlom, hogy nagyon sürgösen cseréltesd ki a feszitöt is, mert igaz, nem vettél észre semmi különöset, de ha észreveszed akk. nagyon mélyen belenyulsz a családi kasszába :-(( A következő autó vásárlásnál ne légy ennyire hiszékeny, vásárlás előtt kérdezz inkább a forumokban ill. szervizekben...kifizetődőbb! BUÉK!

Fecó | 2009-12-28 22:22 Zotyo74 részére

Üdv.
Nem vagyok szerelő,de a csern nem sporolnék,ennyit nem ér,és örülnék annak az akadály mentes harmincezernek.Nem kockáztatnák most már/még tovább ötvenezret,de még ötöt-se.Jobb ha azok a görgők ki vannak cserélve,már biztos valamelyik az eltelt 30 ezer alatt nyikorog,az meg nagyon kellemetlenné válhat, ha Japán,ha nem.

Zotyo74 | 2009-12-28 19:13

Sziasztok!
a 2003-as évjáratú m6 vásárlásakor (136le, dízel) a volt tulajdonos azt mondta, hogy 120.000km-nél lecserélte a vezérműszíjat-csak azt.A korábbi autómnál(nem mazda) ilyenkor nemcsak a vezérműszíjat cserélték le hanem a csapágyakat is. Magabiztosan állította, hogy a csapágyakat elég 200.000km-nél lecserélni, mivel ezek a japán autók bírják addig is. Kérdésem a következő:Ez igaz? ha nem akkor mi a teendőm? Jelenleg az autóba 150.000 km- van, és eddig még semmi különöset nem vettem észre, illetve tapasztaltam.
Üdv

enola | 2009-12-28 16:56

Üdv mindenkinek! Kb 25 bejegyzéssel ezelőtt említettem a Webasto fűtés hibáját. Elvittem hibakód-olvasásra, és valóban, valami rejtélyes okból letiltotta a kályha működését a számítógép. Kiütötték a tiltást, most működik. Más hibát nem jelzett, csak az egyik befecskendezőnél (3-as) a korrekciós érték 2 volt, míg a többinél 0. A szerelő szerint 4-5-ig jó, de nem árt egy üzemanyaghoz adható fúvókatisztítót megpróbálni. Érdemes? Melyik típus a legjobb?

mazda-auto.hu | 2009-12-23 16:30 nzss részére

Így a távolból passz.

mazda-auto.hu | 2009-12-23 16:29 pierke részére

Ha ez egy CK3000, akkor saját erősítős, relés egysége van, mely a gyári hangszórókra kötve tökéletes megoldást ad.

nzss | 2009-12-23 15:46

Hi! M6143D 2007-esem van. A gond az hogy nem spriccel a lámpamosója. Mi lehet a gond? Gariba belefér? Belefagyás necces, a szélvédőmosó oké meg amúgy is téli van benne.

pierke | 2009-12-23 10:58 mazda-auto.hu részére

pedig márkaszerviz. azt mondta a szaki, hogy csak így tudja megoldani a némítást rendesen. :/
mindenesetre köszi!

mazda-auto.hu | 2009-12-23 09:27 pierke részére

Valami gond lehet a vezetékeléssel.

Eddig semmilyen gondot nem okoztak az általunk beszerelt CK sorozatú kihangosítók.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó