2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Haji | 2009-12-17 08:51 mazda-auto.hu részére

Nem mintha ez járna a fejemben, de muszáj megkérdeznem. Szóval pusztán elméleti síkon:
Ha egy ugyanolyan évjáratú 136LE-s vezérlőegységét dugnám rá az enyémre, akkor onnantól kezdve annak a paramétereivel bírna?

mazda-auto.hu | 2009-12-17 08:47 enola részére

Megvédeném őket, hiszen a mechanikai alaktrészek valóban egyformák, a szoftverért pedig ugye a vezérlőegység felel, és csak ebben van eltérés. Szóval mindenkinek igaza van. :-)

mazda-auto.hu | 2009-12-17 08:45 enola részére

Ha esetleg Portugál vagy Spanyol származású az autó, akkor nem biztos, hogy van benne kályha.

enola | 2009-12-16 22:43 Oszi részére

Sejtettem, hogy nem ilyen egyszerű - ennyit a márkakereskedőkről. Amúgy én is tökéletesen elégedett vagyok a 120-as nyomatékával (még 150-nél is) Még 1X kösz.

Oszi | 2009-12-16 22:28 Haji részére

es sajnos nem csak egy egyszeru software kulonbsegrol van szo hanem a PCM -egyseg is mas (motorvezerlo).a motor egyebkent ugyan pl.:blokk,hengerfej,dugattyu,stb.Es mivel nyomatekban ugyan azt tudja igy varosban nem veszed eszre a kulonbseget csak autopalyan mondjuk 150felett :) na ott mar van kulonbseg :)de ugye itthon 130 a max megengedet sebesseg igy megint csak nincs kulonbseg :)

Haji | 2009-12-16 22:23 enola részére

Én úgy tudom, sokkal több múlik a változó geometriájú turbón. Míg a 89kW-os verzióban nem az van.
Volt szerencsém mindkettőt vezetni eleget. Hidd el, a különség nem érezhető, csak a forgalmiból tudnám megmondani, melyik melyik. Egy dolog persze észrevehető: a "gyengébbik" motor esetén kicsit nagyobb, mondjuk inkább határozottabb a turbólyuk. Nekem egyébként most ez van. Tökéletesen elégedett vagyok vele, nem hiányzik a +11kW.

enola | 2009-12-16 20:54

Köszi, mindenkinek, megnézem... Szóval ott kell lennie. Más: Ez egy 120 LE-s CD. A Mazda kereskedésben, ahol vettem (használtan) azt állították, hogy ennek a motornak minden alkatrésze cikkszám szerint megegyezik a 136 LE-sével,csak a motorvezérlő szoftverétől függ a teljesítményszint, így értelemszerűen meg is növelhető. Bocs, ha ez már volt téma korábban,ugye, az újszülött...

Lator69 | 2009-12-16 18:33

Ezek nem Mazda6-oshoz tartozó képek, de lényegében minden felismerhető.

SunSilver | 2009-12-16 18:27 enola részére

Pedig ott kell lennie, kicsit nézzd meg jobban!:-)) Felirat stb...Persze ha az előtted lévő tulaj nem lovasitotta meg:D
És elég jellegzetes hangja van egy pici idő után!

Lator69 | 2009-12-16 18:24

Ez a kályha:

http://www.thedieselpage.com/images/webasto01.jpg

És egy ilyen adattábla van az oldalán, vagy a tetején:

http://www.tm-techmark.com/touareg/V10/WebastoLabel.jpg

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó