2025. Február 25. Kedd - Géza
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
Haji | 2009-12-17 08:51 mazda-auto.hu részére
Nem mintha ez járna a fejemben, de muszáj megkérdeznem. Szóval pusztán elméleti síkon:
Ha egy ugyanolyan évjáratú 136LE-s vezérlőegységét dugnám rá az enyémre, akkor onnantól kezdve annak a paramétereivel bírna?
mazda-auto.hu | 2009-12-17 08:47 enola részére
Megvédeném őket, hiszen a mechanikai alaktrészek valóban egyformák, a szoftverért pedig ugye a vezérlőegység felel, és csak ebben van eltérés. Szóval mindenkinek igaza van. :-)
mazda-auto.hu | 2009-12-17 08:45 enola részére
Ha esetleg Portugál vagy Spanyol származású az autó, akkor nem biztos, hogy van benne kályha.
enola | 2009-12-16 22:43 Oszi részére
Sejtettem, hogy nem ilyen egyszerű - ennyit a márkakereskedőkről. Amúgy én is tökéletesen elégedett vagyok a 120-as nyomatékával (még 150-nél is) Még 1X kösz.
Oszi | 2009-12-16 22:28 Haji részére
es sajnos nem csak egy egyszeru software kulonbsegrol van szo hanem a PCM -egyseg is mas (motorvezerlo).a motor egyebkent ugyan pl.:blokk,hengerfej,dugattyu,stb.Es mivel nyomatekban ugyan azt tudja igy varosban nem veszed eszre a kulonbseget csak autopalyan mondjuk 150felett :) na ott mar van kulonbseg :)de ugye itthon 130 a max megengedet sebesseg igy megint csak nincs kulonbseg :)
Haji | 2009-12-16 22:23 enola részére
Én úgy tudom, sokkal több múlik a változó geometriájú turbón. Míg a 89kW-os verzióban nem az van.
Volt szerencsém mindkettőt vezetni eleget. Hidd el, a különség nem érezhető, csak a forgalmiból tudnám megmondani, melyik melyik. Egy dolog persze észrevehető: a "gyengébbik" motor esetén kicsit nagyobb, mondjuk inkább határozottabb a turbólyuk. Nekem egyébként most ez van. Tökéletesen elégedett vagyok vele, nem hiányzik a +11kW.
enola | 2009-12-16 20:54
Köszi, mindenkinek, megnézem... Szóval ott kell lennie. Más: Ez egy 120 LE-s CD. A Mazda kereskedésben, ahol vettem (használtan) azt állították, hogy ennek a motornak minden alkatrésze cikkszám szerint megegyezik a 136 LE-sével,csak a motorvezérlő szoftverétől függ a teljesítményszint, így értelemszerűen meg is növelhető. Bocs, ha ez már volt téma korábban,ugye, az újszülött...
Lator69 | 2009-12-16 18:33
Ezek nem Mazda6-oshoz tartozó képek, de lényegében minden felismerhető.
SunSilver | 2009-12-16 18:27 enola részére
Pedig ott kell lennie, kicsit nézzd meg jobban!:-)) Felirat stb...Persze ha az előtted lévő tulaj nem lovasitotta meg:D
És elég jellegzetes hangja van egy pici idő után!
Lator69 | 2009-12-16 18:24
Ez a kályha:
http://www.thedieselpage.com/images/webasto01.jpg
És egy ilyen adattábla van az oldalán, vagy a tetején:
http://www.tm-techmark.com/touareg/V10/WebastoLabel.jpg