2025. Április 27. - Zita
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Vezérműszíj csere akció!
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
Haji | 2009-12-17 08:51 mazda-auto.hu részére
Nem mintha ez járna a fejemben, de muszáj megkérdeznem. Szóval pusztán elméleti síkon:
Ha egy ugyanolyan évjáratú 136LE-s vezérlőegységét dugnám rá az enyémre, akkor onnantól kezdve annak a paramétereivel bírna?
mazda-auto.hu | 2009-12-17 08:47 enola részére
Megvédeném őket, hiszen a mechanikai alaktrészek valóban egyformák, a szoftverért pedig ugye a vezérlőegység felel, és csak ebben van eltérés. Szóval mindenkinek igaza van. :-)
mazda-auto.hu | 2009-12-17 08:45 enola részére
Ha esetleg Portugál vagy Spanyol származású az autó, akkor nem biztos, hogy van benne kályha.
enola | 2009-12-16 22:43 Oszi részére
Sejtettem, hogy nem ilyen egyszerű - ennyit a márkakereskedőkről. Amúgy én is tökéletesen elégedett vagyok a 120-as nyomatékával (még 150-nél is) Még 1X kösz.
Oszi | 2009-12-16 22:28 Haji részére
es sajnos nem csak egy egyszeru software kulonbsegrol van szo hanem a PCM -egyseg is mas (motorvezerlo).a motor egyebkent ugyan pl.:blokk,hengerfej,dugattyu,stb.Es mivel nyomatekban ugyan azt tudja igy varosban nem veszed eszre a kulonbseget csak autopalyan mondjuk 150felett :) na ott mar van kulonbseg :)de ugye itthon 130 a max megengedet sebesseg igy megint csak nincs kulonbseg :)
Haji | 2009-12-16 22:23 enola részére
Én úgy tudom, sokkal több múlik a változó geometriájú turbón. Míg a 89kW-os verzióban nem az van.
Volt szerencsém mindkettőt vezetni eleget. Hidd el, a különség nem érezhető, csak a forgalmiból tudnám megmondani, melyik melyik. Egy dolog persze észrevehető: a "gyengébbik" motor esetén kicsit nagyobb, mondjuk inkább határozottabb a turbólyuk. Nekem egyébként most ez van. Tökéletesen elégedett vagyok vele, nem hiányzik a +11kW.
enola | 2009-12-16 20:54
Köszi, mindenkinek, megnézem... Szóval ott kell lennie. Más: Ez egy 120 LE-s CD. A Mazda kereskedésben, ahol vettem (használtan) azt állították, hogy ennek a motornak minden alkatrésze cikkszám szerint megegyezik a 136 LE-sével,csak a motorvezérlő szoftverétől függ a teljesítményszint, így értelemszerűen meg is növelhető. Bocs, ha ez már volt téma korábban,ugye, az újszülött...
Lator69 | 2009-12-16 18:33
Ezek nem Mazda6-oshoz tartozó képek, de lényegében minden felismerhető.
SunSilver | 2009-12-16 18:27 enola részére
Pedig ott kell lennie, kicsit nézzd meg jobban!:-)) Felirat stb...Persze ha az előtted lévő tulaj nem lovasitotta meg:D
És elég jellegzetes hangja van egy pici idő után!
Lator69 | 2009-12-16 18:24
Ez a kályha:
http://www.thedieselpage.com/images/webasto01.jpg
És egy ilyen adattábla van az oldalán, vagy a tetején:
http://www.tm-techmark.com/touareg/V10/WebastoLabel.jpg