2025. Február 28. Péntek - Elemér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-03-12 08:58 béla részére

Mivel az autó több éve nem esett át hivatalos Mazda szervizben semmilyen karbantartási munkán, ezért nincs esély a probléma garancián belüli kezelésére.
Az új gépkocsi vásárlásakor mindenkinek felhívjuk a figyelmét, illetve a szervizfüzetben is le van írva, hogy a garanciális elbírálások alapja, hogy minimum évente átessen az autó egy hivatalos Mazda szervizben végzett átvizsgáláson.

Miután a gyár észlelte az esetleges Mazda6 korróziós problémákat, megtette a szükséges lépéseket, és az esetektől függően utólagosan kijavíttatja a hibákat, és-vagy megerősíti az autók korrózióval szembeni védelmét.

Nyilván Ön vétlen abban, hogy az előző tulajdonos elmulasztotta az átvizsgálásokat és nyilván így könnyű okosnak lenni, de ezért fontos vásárláskor a vezetett szervizkönyv. Főleg az olyan márkák esetében, mint a Mazda, hiszen kivételesen jól állnak hozzá az esetleges problémák kezeléséhez később is, ha van vezetett szervizkönyv.

béla | 2009-03-12 05:00

tisztelt szakértő az alváz rozsdásodásával kapcsolatban itt adjam meg a km állást és az alvázszámot vagy egy szervízben 2002 12 havi 113000 km alvázszám:jmzgg14r231140331 és úgy néz ki hogy csak 54000km ig vitték szervízbe.de azért anyit hozátenék hogy szégyen lenne hogy a mazdának valóban ilyen alvázvédelmet adtak és 12 év átrozsdásodás elleni garanciát és mégis kikezdi a rozsda.Igen nagyot csalódnék ebben az autóban mivel már az 5 ik mazdám van ás a régebbi tipusoknál sem volt ilyen problémám.Az előző autóm egy 626 os 95 ös évjárat és a mai napig megvan ezért választottam megint mazdát de azal a mai napig nincs ilyen gondom pedig már közel 500000 e km van benne.Nagyot csalódnék a mazda 6 ban pedig ugy néz ki hogy ilyen gondja van és én nem tehetek aról hogy az első tulaj nem vitte rendesen szervízbe sajnálta a pénzt rá.Bár erre mondhatják hogy minek vettem meg.Előre is köszönöm válaszukat üdv Béla

mazda-auto.hu | 2009-03-11 13:47 p5226 részére

Az injektorok cseréje a Mazda6 dízeleken "installálás" nélkül nem teljes. Amíg ez nincs elvégezve, addig nincs min gondolkodni.

mazda-auto.hu | 2009-03-11 13:40 Mazdi6 részére

Bruttó 4200,-Ft, és természetesen el tudjuk postázni, hogy máshol kapható-e, azt nem tudom.

p5226 | 2009-03-11 12:03

Cserét mazdaszervíz végezte, viszont ilyen installálást nem csináltak.De tuti hogy beporlasztás probléma lesz ez a jelenség! Még 1 tisztítókúrán is átesett a gép.

Mazdi6 | 2009-03-11 11:57

Kedves Mazda-auto

Engem érdekelne az EGR szelep tisztító, Postán is meg tudnám rendelni tőletek? Vagy máshol nem forgalmazzák ezt a cuccot? Fehérvári vagyok messze lenne csak ezért lemenni hozzátok. Nekem is régóta csörög az egr inkább nagyobb melegben hallani 2000 fordulatnál most télen nem hallottam a hangját. A szervizben megnéztük az csörög régen én is megilyedtem hogy a motor de az egr csak. Működik ezért nem akarom cserélni 70 ezerért:):)

mazda-auto.hu | 2009-03-11 09:56 Oszi részére

Logikus az érvelésed, meglátjuk mi derül ki. Mindenesetre a csapágyak rendellenes kopásából (már ha találunk majd ilyet), elszíneződéséből esetleg talán lehet majd következtetni, hogy óriási nyírerő, vagy pedig tartós kenéshiány lépett fel korábban. Talán.

mazda-auto.hu | 2009-03-11 09:48 gaboca részére

Elképzelhető, hogy az EGR szelep hangoskodik. Nem igazán használunk injektor tisztító adalékot, EGR tisztítót annál inkább.

mazda-auto.hu | 2009-03-11 09:45 p5226 részére

Hallanunk kellene, nem feltétlenül de akár súlyos problémára is utalhat a jelenség.
Hol szerelték be az injektorokat? Installálták-e azokat rendesen. Nincs-e hibakód? Vákumcsövek, lendkerék stb... Nagyon sok minden lehet.

mazda-auto.hu | 2009-03-11 09:27 tranyos részére

Mazda6 CD120 2003- 40000km: motorolaj 24840,-Ft, olajszűrő 4920,-, levegőszűrő 8980,-Ft, munkadíj (diagnosztikával) 11880,-, MES 4200,-Ft

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó