2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2009-03-27 20:51

Mazda-auto :

Letezik,hogy csattognak a szelepek?
Es ami furcsa,hogy ha folyamatos menet utan megallok es egyhelyben jar a motor akkor fokozatosan hangosodik a csattogas egy darabig.
Most megint ketsegbe vagyok esve :( gondolom szelepallitas volt a szelepszar szimering csere utan igy lehet,hogy meg is csak olajnomas gondom van???vagy nem tul jo az 5w-40-es olaj?

mazda-auto.hu | 2009-03-27 09:17 skandar részére

Jelenleg a Mazda6 CD 2005-, 120000km-es szervizének ára fórumos engedménnyel: motorolaj 22080,-Ft, olajszűrő 5086,-Ft, vezérműszíj 39881,-, feszítő görgő 26263,-, vezető görgő 37075, feszító patron 54091,-, munkadíj 31680,-, MES: 4200,-. Ezek gyári alkatrészek.

skandar | 2009-03-26 21:54

Hamarosan esedekes 120ezres szervizre szeretnek arajanlatot kerni, valaszra itt, vagy akar a regisztraciokor megadott emilcimen szamitok.Az auto egy 2 es fel eves 6-os 2.0 diesel standard. Az ekezetek hianya miatt elnezest kerek! Koszonettel, Ferenc.

mazda-auto.hu | 2009-03-26 12:33 mazda-auto.hu részére

Illetve a DPF szűrő szerkezeti kialakításának változása minden bizonnyal tovább csökkenti az esetleges gyári ciklus előtti olajcsere valószínűségét.

mazda-auto.hu | 2009-03-26 12:21 mf részére

A korszerűbb helyett inkább nagyobbnak jellemezném. Szervizköltségekben tulajdonképpen az egyetlen különbség, hogy a 2,2 esetében nem kirívóan magasabb a 120000km-es szervizelés költsége a többi alkalomhoz képest. Ezek a motorok ugyanis láncos vezérlésüek.

mf | 2009-03-26 10:14

Szeretném tudni, hogy milyen mértékű különbség van a Mazda6 2.0 és a korszerűbb 2,2 (125LE) dízelek fentartási/szervíz költségei között. Köszönettel!

mazda-auto.hu | 2009-03-26 09:58 dobaki2 részére

A legtöbb turbó hiba nem teljesítmény vesztésben jelentkezik, az már csak általában közvetlenül a végső stádiumban jellemző. Sokkal jellemzőbb a megnövekedett olajfogyasztás. Egy Mazda DPF-es rendszerű autó esetében ezt például úgy lehet ellenőrizni, hogy vizuálisan át kell nézni, mennyi motorolaj van a turbótól az intercoolerig vezető ágban. Valamennyi mindig van, de ha sok, és nem csak a rendszer legmélyebb pontján, akkor az már a turbófeltöltő hibájára utal.

mazda-auto.hu | 2009-03-26 09:19 zsoldoszoltan részére

Úgynevezett befeszítésre lesz szükség, illetve zsírzásra. A hivatalos Mazda szervizekben ismerik a műveletet.

zsoldoszoltan | 2009-03-26 08:34

Sziasztok!
2005 Mazda 6 diesel 120 LE a hosszbordásszíj feszitő ás támasztó görgő méreteit (külső-belső átmérő, szélesség) valaki megtudja adni? Előre is köszönöm!

dobaki2 | 2009-03-25 19:48 mazda-auto.hu részére

A programozást végig tudták futatni, a számítógépes ellenőrzés nem mutatott ki hibát. Ugyan a befecskendezők számait manuálisan nem hasonlították össze a számítógépben lévőkkel. A számítógép az ellenőrzés során autómatikusan érzékeli ha a befecskendzők installálása során rosszul írták be a számokat?

Nekem a software frissítés előtt a motornak japánosan csendes diesel hangja volt, és a turbó sem sipolt (egy bizonyos fordulatszámnál mintha valami ki-be kapcsolna). Azóta minden megváltozott hátrányára.

A szervízben lassan hülyének néznek, mert ennyiszer még Mazdát nem vittem vissza, pedig már volt több M6 és M5 -öm is (mind diesel). Egyébként az autóban van erő, jól gyorsul, csak jóval hangosabb lett (végsebességre majdnem 215-öt megy). Ja igen én nem szoktam hajtani, csak kipróbáltam, mert azt mondták a szervízben, hogy ha turbó hibás akkor a teljesítmény jelentősen csökken. A motorolajszint (10000km) szinte egyáltalán nem emelkedett még pedig sokat városban járok, igaz a regenerálás közben rendszeresen egyel alacsonyabb fokozatban üzemeltetem a kocsit. Nem lehetséges az, hogy amennyivel nő az olajszint, azt esetleg a motor megeszi? Amikor a DPF-et ellenőrizték a számítógép alacsony értéket mutatott (ha jól emlékszem akkor 0,51)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó