2025. Február 28. Péntek - Elemér
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
új Mazda3 MPS.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
MAZDA RX-8 turbósítás.
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
Oszi | 2009-03-27 20:51
Mazda-auto :
Letezik,hogy csattognak a szelepek?
Es ami furcsa,hogy ha folyamatos menet utan megallok es egyhelyben jar a motor akkor fokozatosan hangosodik a csattogas egy darabig.
Most megint ketsegbe vagyok esve :( gondolom szelepallitas volt a szelepszar szimering csere utan igy lehet,hogy meg is csak olajnomas gondom van???vagy nem tul jo az 5w-40-es olaj?
mazda-auto.hu | 2009-03-27 09:17 skandar részére
Jelenleg a Mazda6 CD 2005-, 120000km-es szervizének ára fórumos engedménnyel: motorolaj 22080,-Ft, olajszűrő 5086,-Ft, vezérműszíj 39881,-, feszítő görgő 26263,-, vezető görgő 37075, feszító patron 54091,-, munkadíj 31680,-, MES: 4200,-. Ezek gyári alkatrészek.
skandar | 2009-03-26 21:54
Hamarosan esedekes 120ezres szervizre szeretnek arajanlatot kerni, valaszra itt, vagy akar a regisztraciokor megadott emilcimen szamitok.Az auto egy 2 es fel eves 6-os 2.0 diesel standard. Az ekezetek hianya miatt elnezest kerek! Koszonettel, Ferenc.
mazda-auto.hu | 2009-03-26 12:33 mazda-auto.hu részére
Illetve a DPF szűrő szerkezeti kialakításának változása minden bizonnyal tovább csökkenti az esetleges gyári ciklus előtti olajcsere valószínűségét.
mazda-auto.hu | 2009-03-26 12:21 mf részére
A korszerűbb helyett inkább nagyobbnak jellemezném. Szervizköltségekben tulajdonképpen az egyetlen különbség, hogy a 2,2 esetében nem kirívóan magasabb a 120000km-es szervizelés költsége a többi alkalomhoz képest. Ezek a motorok ugyanis láncos vezérlésüek.
mf | 2009-03-26 10:14
Szeretném tudni, hogy milyen mértékű különbség van a Mazda6 2.0 és a korszerűbb 2,2 (125LE) dízelek fentartási/szervíz költségei között. Köszönettel!
mazda-auto.hu | 2009-03-26 09:58 dobaki2 részére
A legtöbb turbó hiba nem teljesítmény vesztésben jelentkezik, az már csak általában közvetlenül a végső stádiumban jellemző. Sokkal jellemzőbb a megnövekedett olajfogyasztás. Egy Mazda DPF-es rendszerű autó esetében ezt például úgy lehet ellenőrizni, hogy vizuálisan át kell nézni, mennyi motorolaj van a turbótól az intercoolerig vezető ágban. Valamennyi mindig van, de ha sok, és nem csak a rendszer legmélyebb pontján, akkor az már a turbófeltöltő hibájára utal.
mazda-auto.hu | 2009-03-26 09:19 zsoldoszoltan részére
Úgynevezett befeszítésre lesz szükség, illetve zsírzásra. A hivatalos Mazda szervizekben ismerik a műveletet.
zsoldoszoltan | 2009-03-26 08:34
Sziasztok!
2005 Mazda 6 diesel 120 LE a hosszbordásszíj feszitő ás támasztó görgő méreteit (külső-belső átmérő, szélesség) valaki megtudja adni? Előre is köszönöm!
dobaki2 | 2009-03-25 19:48 mazda-auto.hu részére
A programozást végig tudták futatni, a számítógépes ellenőrzés nem mutatott ki hibát. Ugyan a befecskendezők számait manuálisan nem hasonlították össze a számítógépben lévőkkel. A számítógép az ellenőrzés során autómatikusan érzékeli ha a befecskendzők installálása során rosszul írták be a számokat?
Nekem a software frissítés előtt a motornak japánosan csendes diesel hangja volt, és a turbó sem sipolt (egy bizonyos fordulatszámnál mintha valami ki-be kapcsolna). Azóta minden megváltozott hátrányára.
A szervízben lassan hülyének néznek, mert ennyiszer még Mazdát nem vittem vissza, pedig már volt több M6 és M5 -öm is (mind diesel). Egyébként az autóban van erő, jól gyorsul, csak jóval hangosabb lett (végsebességre majdnem 215-öt megy). Ja igen én nem szoktam hajtani, csak kipróbáltam, mert azt mondták a szervízben, hogy ha turbó hibás akkor a teljesítmény jelentősen csökken. A motorolajszint (10000km) szinte egyáltalán nem emelkedett még pedig sokat városban járok, igaz a regenerálás közben rendszeresen egyel alacsonyabb fokozatban üzemeltetem a kocsit. Nem lehetséges az, hogy amennyivel nő az olajszint, azt esetleg a motor megeszi? Amikor a DPF-et ellenőrizték a számítógép alacsony értéket mutatott (ha jól emlékszem akkor 0,51)