2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-03-02 09:49 safla részére

Feltehetőleg szintén befecskendezési problémával állunk szemben.

mazda-auto.hu | 2009-03-02 09:48 p5226 részére

Valószínűleg a befecskendezőkkel van probléma.

mazda-auto.hu | 2009-03-02 09:45 Oszi részére

Feltehetőleg a kettős tömegű lendkerék cseréjére lesz szükség.

safla | 2009-03-01 23:03

Sziasztok!
Van egy 2005-ös Evo II diesel 6-osom. Nem tudom mennyire normális de számomra elég zavaróan nagyank tűnik a vibráció, amit érezni lehet a kormányon és az ülésen is jellemzően alapjáraton. Alaposabban megvizsgálva terhelés váltásnál a váltókar is biccent egyet. Ha van ötletetek, hogy mi vagy mik lehetnek az okok, amik ezt a problémát okozzák hálás lennék ha megosztanátok velem. Autó egyébként rendeben, folyamatosan szervizelt márka szervizben (garantáltan 88000 km), csak minőségi üzemanyaggal töltve és kíméletes üzemmódban használva.

Oszi | 2009-03-01 21:10

Elég régen jártam erre, de most megint itt vagyok egy kis fejtörövel 
Már egy ideje hallok furcsa hangokat mikor váltok, de most már elég durva 
Ha nem nyúlok a kuplung pedálhoz, akkor semmi furcsa, nincs viszont amikor kinyomom, a pedált akkor olyan mintha valami vagy inkább valaki folyton ütné a pedált, és amikor elkezdem emelni a fordulatot akkor ez egyre intenzívebb és persze hangosabb.
Esetleg ha valaki járt már hasonló cipőben, akkor kérném, hogy ossza meg velem a tapasztalatit, hogy tudjam, mire számítsak

p5226 | 2009-03-01 18:04

Egy számítógépes bevizsgálás megmutatná a betegséget?

p5226 | 2009-03-01 17:58

Üdv all! Mazda6 sportdízelem 2 hónapja főleg hidegen erős kopógós hangot ad, főleg terhelés alatt.De mintha minden negyedik ütemnél lenne a nagyon erős koppanós hang. Na most ez mára kibővült annyira , hogy folyamatos haladás közben pl. 4. sebességben 50-el haladva 1200as fordulaton ugyebár az autó enyhén rángat, dadog, mintha 1 henger nem menne szinte,és a hangja is olyan fémkopogós. 1500as fordulat után megszünik minden.Valakinek volt már hasonló jelenség hogy mi lehet a bibi? Porlasztó?

mazda-auto.hu | 2009-02-27 08:33 mf részére

Általánosságban nem beszélhetünk problémáról, mivel nagyon sok tulajdonos semmit nem vesz észre a rendszer működésével kapcsolatban, tehát nincs problémájuk. Egyébként nekünk új Hatoson még nem kellett a gyári előírás előtt olajcserét végezni, illetve kiégetést generálni.

mazda-auto.hu | 2009-02-27 08:29 tömörgumistalicska részére

Egyelőre semmilyen. Gyárilag fel kell készíteni egy adott típust az E85 használhatóságára. A Mazda is tervezi a kettős üzemű (benzin, E85) autók bevezetését, de tudomásom szerint egyelőre csak észak-amerikában.

mf | 2009-02-26 22:50

Vásárlást tervezve: szeretném tudni, hogy a mazda 6 2.0 dízel DPF okozta probléma megoldódott-e az új modellek esetében. Előre is köszönöm a válaszokat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó