2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
MOTOROLAJ 1-4.
Vezérműszíj csere akció!
Mazda3 teszt.
Boldog Karácsonyt!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-10-09 15:48 rm250 részére
Gratulálunk az autóhoz! 1. GTA spoiler ügyben írj egy emailt a varga@mazda-auto.hu-ra.
2.A gyári sportugó 30mm-t ültet. Elképzelhető hogy hátul peremeztetni kell a sárvédőiveket, de valószínűleg még éppen elmegy. Gyárilag egyébként 225/45-ös az RX8 gumi.
rm250 | 2008-10-09 15:27
a kérdésem a következő: vásároltam a 2003-as dízel mazda 6-hoz 18"-os RX8 felniket 225/40 -es gumikkal , a gyári ültetőrugót be szabad rakni ,így hogy 18"-os a felni ? minimális ültetést szeretnék , nem tudom hány mm a legenyhébb gyári ültető méret ?
rm250 | 2008-10-09 14:53
Szeretnék egy kis upgrade-t ,de a gyári GTA spoilerek nagyon drágák, bontóban meg nincs semmi , ha valakinek van ötlete , akkor szívesen fogadom. 2003 sport GT dízel.
rm250 | 2008-10-09 14:44
Sziasztok ! Én is beléptem a Mazdások világába, Mazda 6 Sport 2.0 CDH GT sárga. Dízel autóm nem volt még ,ez az első , remélem nem bánom meg.
mazda-auto.hu | 2008-10-09 11:47 szicsu részére
A tapasztalat nem ezt mutatja, de végül is remény lehet rá.
szicsu | 2008-10-09 08:39
Én is erre gondoltam.Szerintetek van rá mód,hogy idővel ha kopik a tárcsa akkor helyrejön?A tárcsát a második szerelésnél mikor belerektuk a lendkereket akkor megnéztük és nem ütött semmit.
mazda-auto.hu | 2008-10-07 16:19 Oszi részére
Így látatlanban, mi is csak valami hasonlót tudunk válaszolni. Valószínűleg arról van szó, amit Oszi is írt. Valószínűleg.
Oszi | 2008-10-07 16:14 szicsu részére
Ha lendkerek volt kesobb cserelve es a kuplunghoz azert lett hozzanyulva,mert megcsuszot akkor valoszinuleg serulhetet a lendkerek (persze nem biztos ,hogy lathato volt)de tobbnyire megeg a felulete es ugyan azt eredmenyezheti mint a fek-nel (hullemos lesz) te ezzel a "serult" lendkerekkel mentel 5000km-t es karosodhatott a tarcsa (deformalodhatott (alaphelyzetben a tarcsa erosen rafeszul a lendkerekre es szerkezet nyomja ra.Nem volt szerencses nem egybe cserelni (en is remenykedtem benne,hogy meguszom a lendkerek cseret es ezzel egy jo 4-oras kulon programot csinaltam mazda-autoeknak es kb 2ora tulora lett a vege persze lendkerek cserevel ) Amit irtam csak feltetelezes es konkretat mazda-auto.
szicsu | 2008-10-07 13:16
a lendkereket cseréltük később kb5000 km után.Az összes beszerelt alkatrész gyári volt.
mazda-auto.hu | 2008-10-06 09:05 szicsu részére
A szerkezet a tárcsa, a lendkerék és a kinyomócsapágy cseréje egy időpontban történt. Amennyiben a lendkerék cseréje korábban volt, akkor a csúszás miatt az is sérülhetett, deformálódhatott. Minden gyári alkatrész volt?