2025. Március 2. - Lujza
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
új Mazda3 MPS.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Mazda3 az élen.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2008-10-06 08:45 cichlid részére
Motortartó bakokat nem tartunk raktáron, ezért sajnos nehéz egy nap alatt kinyomozni és megoldani is a problémát. A kuplungfelújítás pontosan mit takart?
Oszi | 2008-10-05 22:02 szicsu részére
Jah,hogy ezt csak az uj kuplungal csinalja?lehet,hogy hibas a tarcsa vagy a szerkezet?!talalkoztam mar olyannal,hogy utott a tarcsa :)vagy hullamos a szerkezet :)De errol majd mazda-auto tud nyilatkozni,hogy ok talalkozatk-e mar ilyennel :)
Nyugotan lehet akar a befecskendezo miatt is rangatas idulaskor,de errol is majd mazda-auto fog nyilatkozni.
Am ezek a dolgok csak feltetelezesek es szervizben tudjak csak pontositani a hiba okat :)
szicsu | 2008-10-05 19:25 Oszi részére
Ha nagyobb gázt adok akkor nem érezhető annyira kb 1200 fordulatnál vagy fölötte.A fordszám sem esik le,és szerintem nem lehet a befecskendező,mert ez a rángatás akkor jött elő miután szerkezetet,tárcsát,és kinyomócsapágyat cseréltünk,mert elkezdett csúszni a kuplung.Előtte semmi baja nem volt.Nem Bp.-i vagyok csak ott dolgozom.
Oszi | 2008-10-04 21:23
Akkor valoszinuleg a hiba az on keszulekeben van vagyis lababan :)
Ha egy picit tobb gazt adsz akkor is csinalja???Budapesti vagy?Fordulatszam nem esik le nagyon indulaskor?nem lehet,hogy valami miatt nem korrigal helyesen a befecskendezo es ezert rangat?
szicsu | 2008-10-04 20:59
Sziasztok!Még mindig nem oldódott meg a kuplung problémám.Pedig már kapott gyári kettőstömerű lendkereket,szerkezetet,tárcsát,kinyomócsapágyat.Ma délelőtt lett kész.És még mindig ha engedem fel a kuplungot akkor rángat,remeg az egész autó.Szerintetek mi lehet a gond vele?A válaszotokat előre is köszi:Szicsu
cichlid | 2008-10-03 08:53
Mazda-auto: azért köszi a választ. A szervízben azt mondták, hogy látható sérülése nincs a bakoknak, elcsúszva nincsenek. Ha lemegyek hozzátok akkor mik az esélyeim és összegszerűségben ez tól-ig hogyan mozoghat.Gondolok itt, ha bakot kell cserélni, mennyibe kerül, munkadíj egy ilyen műveletnél hogy alakul, átvizsgálás költsége stb.. Inkább zavaró ez a dolog, jó lenne megoldani, de azért nem a minden pénzt megér kategória:)
mazda-auto.hu | 2008-10-03 08:46 cichlid részére
Erre sajnos látatlanban nem tudunk válaszolni, mivel nem nagyon jelzett még senki eddig hasonló problémát. Hallanunk, tapasztalnunk kellene. A motorbakok cseréje a Hatos esetében nem jellemző, de nem kizárt, hogy erről van szó.
cichlid | 2008-10-02 14:32
Mazda-auto: kezdettől fogva amióta nálam van a kocsi van egy elég idegesítő rezonancia az utastérban a motor felől, ez 1500-as fordulaton jön elő és 3000 felett, akkor már nagyon hangos. Most szétszedték az autót, megcsinálták a kuplungfelújítást, de a motortartóbakokat rendben találták. Mitől lehet az a rezonancia ha a bakok rendben vannak? Illetve nem tudom hogy gyári bakok vannak e benne, ha nem akkor lehet e belőle probléma (a mercinél pl. olajcsillapítású bakok vannak, hát ég és föld a gumihoz képest)
köszi
cichlid
Oszi | 2008-10-01 22:05 mazda-auto.hu részére
Kozben megkaptam a mail-t es elvileg apu el is utalta :)
zexel | 2008-10-01 18:14
Sziaszok!
Eladtam DPF-es Mazda 6-mat,100000km volt benne de megvettem hozzá a feszítőpatront a vezérléshez aminek 120000km-nél lett volna esedékes a cseréje,elég olcson jutottam hozzá de mostmár nem veszem hasznát,ha valaki hasznát venné,vagyis érdekelne valakit 23000FT-ért irjon erre a cimre:zexel@freemail.hu