2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-09-24 20:25

Mazda-auto:elvileg ha mar kopot a kuplung akkor nem egyre inkabb fent kene fognia???

A hugom autojaban csuszik gye a kuplung es durvan a 2/3-aig betudom nyomni ugy a pedalt ,hogy nem tortenik semmi es az utolso 1/3-adban nagyon kemeny lesz es ott emel ki,siman sebssegbe lehet tenni es csak mely vagy hirtelen gazadasra csuszik meg.

kuplung mukahenger nem lehet hibas? vagymas egyebb hiba lehetseges a kuplung kornyeken?
es telefonba mondtam neked ,hogy mikor teljesen kinyomom a pedalt akkor a motorterbol hallani egy kattanast,koppanast.

Mondjuk a hugom autojaban ,nekem nagyon furcsa volt meg regebben is,hogy nagyon nagy volt a holtjateka a pedalnak viszont ez mar akkor is ilyen volt amikor vettuk kb 110000-120000km-el ez elott.

Oszi | 2008-09-23 21:10

a kozuti forgalomnak a 4200K es a 6000K-s felel meg igazan mivel a nap feny kb 5000K koruli :) igy ez a 2 van legkozelebb hozza es mint mondtam a LUMEN ertek szamit igazan mikor arrol beszelunk ,hogy mennyire vilagit egy izzo,xennon fej :) A 4200K xenon fej kozel 30-40% erosebben vilagit :)
Ha nem kinai lenne sem latnal vele jobban es erre ssjnos fogadni is merek.Ismeros 6000K van ugyan onnan ahonan ez es eg es fold a kulonbseg.6000K folott tehetsz bele te akarmilyen gyartmanyt vagyis minosegi Osram,Phiéips csak 6000K-ig gyart.

8000k-s ban ami nagyobbat vilagit az az 50W-os szettek amikhez nagyobb trafo van viszont ezeknek a hatranya,hogy a megnovelt teljesitmeny legalabb annyival nagyobb hoteljesitmennyel jar es az mar karos lehet a 35W-ra tervezet rendszerben.

Ha majd egyszer osszefutunk szentendren leisszuk az osszeget amit adtal a xenon fej-ert :)

acedece | 2008-09-23 20:22

Szia Oszi!

Igazad volt, egy napíg volt az izzó a kocsimban. Már másnap visszarakattam a gyári 4200 k.De ez a 8000 k-s szerintem Kinai lehet, mert a másik autómban egy 6000 k-s van, és az úgy világít mint az atom.
Így jártam! :))
Hali

Oszi | 2008-09-22 11:52 mazda-auto.hu részére

nem tevedtem sokat :)

mazda-auto.hu | 2008-09-22 09:44 jaffacakes részére

A befecskendező ára 190285,-Ft.

szicsu | 2008-09-21 14:50

Igen gyári alkatrész lett belerakva.Amikor visszaváltok olyan érzés mintha a kuplung egy kapcsoló lenne nincs átmenet amikor kiengedem egy ponton fog,és rángat.

Oszi | 2008-09-19 20:57 jaffacakes részére

Mar nem porlasztocsucsnak hivjak:) es tudtomal csak kompletten lehet cserelni a befecskendezot kozel 200000Ft/db

jaffacakes | 2008-09-19 18:14

Sziasztok!

Érdekelne, hogy Mazda 6 2.0d 136LE (2004)típusú autóba mennyibe kerül egy porlasztócsúcs.
Előre is köszönöm!

Oszi | 2008-09-19 11:41 acedece részére

oszvalcsek5@gmail.com -ra irj es megbeszeljuk,hogy hova kellene jonnod es mikor tudsz erte jonni :)

mazda-auto.hu | 2008-09-19 11:09

Gyári alkatrészekről van szó? Egy csapágy például csak a saját hibájából nyikoroghat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó