2025. Március 3. Hétfő - Kornélia

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-09-26 12:03 Renko részére

mazda-auto-ek szerintem nagyon szivesen valaljak a javitast viszont az arrol csak ok tudnak nyilatkozni.

en nem hallotam gyari hibarol ez ugyben.

Renko | 2008-09-26 10:43

Szia Mindenkinek!

Kérném segítségeteket a következőhöz:
Van nekem egy 2003-as Mazda6 2000cm3, diesel.
az a nagy gondom, hogy az autó amikor 5. fokozatba rakom, akkor gázadásra kilöki a sebbeségből!
Kérdésem, hogy mi lehet a gond, és hallottam olyat, hogy voltak szériahibás Mazda6-osok, nem e abba szériába tartozna ez is!!!
Előre is köszönöm válaszotokat!
És ha valaki tud árat rá mondani, hogy kb mennyibe kerülne a javítása, és ha tudnátok egy tuti szerelőt is aki már látott hasonlót, légyszíves adjátok meg az elérhetőségét!

Köszönöm
Üdv Renkó

Renko | 2008-09-26 10:42

Szia Mindenkinek!

Kérném segítségeteket a következőhöz:
Van nekem egy 2003-as Mazda6 2000cm3, diesel.
az a nagy gondom, hogy az autó amikor 5. fokozatba rakom, akkor gázadásra kilöki a sebbeségből!
Kérdésem, hogy mi lehet a gond, és hallottam olyat, hogy voltak szériahibás Mazda6-osok, nem e abba szériába tartozna ez is!!!
Előre is köszönöm válaszotokat!
És ha valaki tud árat rá mondani, hogy kb mennyibe kerülne a javítása, és ha tudnátok egy tuti szerelőt is aki már látott hasonlót, légyszíves adjátok meg az elérhetőségét!

Köszönöm
Üdv Renkó

mazda-auto.hu | 2008-09-26 08:47 Oszi részére

Egy kiszerelt turbó néztem, de szerintem hozzáférsz felülről.

A kis vákumdob irányába kell megpróbálni nyomni a kart. Alaphelyzetben a vákumdobból kijövő rúd teljesen ki van nyomva.

Oszi | 2008-09-25 16:29 mazda-auto.hu részére

Ne ezt ma megnezem vagy inkabb alulrol kepe probalkozni???

kart tudok benne tenni? :)

Oszi | 2008-09-25 16:27 kaboca részére

Problema az igazan az,hogy kiemel rendesen :)
csak mikor elengedem a kuplungpedalt akkor meg mindig egy picit oldva maradna a kapcsolat.

ugye mikor kinyomod a kuplung pedalt akkor oldja a motor a valto kozt a kapocsolatott ezert lehet valtani olyankor :) nalunk ez meg is trteni,de mikor osszekene kapcsolnai akkor olyan mintha nem tenne :) a kuplung soha nem volt az erossegem mert pont ellentetesen mukodik mint ahogy azember gondolja :) vagy mint mondjuk a fek :)
tehat a pedel megnyomasakor pont az ellenkezoje tortenik mint amit varna a laikus :)

mazda-auto.hu | 2008-09-25 15:47 Oszi részére

Van egy kis vákumdob a turbon, melyből kijön egy rúd és csatlakozik egy kis karhoz. Ezt a kart (amikor hideg) kézzel is (nem könnyű) lehet mozgatni. Ha nem mozog, akkor le van ragadva.

kaboca | 2008-09-25 15:18 Oszi részére

Nem akar kiemelni, miközben már csúszik, hát... szvsz tárcsa és szerkezet csere. Mondjuk km is van már benne rendesen, ha jól sejtem.

Oszi | 2008-09-25 12:32

mazda-auto:hogyan tudom itthon megnezni,hogy le van e tapadva a valtozo geometrias turbo?

valahol olvastam,hogy neha nem art neki ha manualisan megmozgatjak ha valaki sokat jar varosban alacsony fordulatszamon.
vagy eppen egy inteccoller repedesbol eredo tobblet koromolas miatt.

mazda-auto.hu | 2008-09-25 09:27 Oszi részére

Elképzelhető, hogy a munkahengerekkel is gond van, vagy esetleg levegős a rendszer, viszont a kuplung megcsúszására ez nincs befolyással.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó