2025. Március 4. Kedd - Kázmér
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
új Mazda3 MPS.
Még több Skyactiv váltó.
Mazda logó történelem.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Boti | 2008-05-09 18:41
Sziasztok, rég voltam itt pár kérdéssel, most újra. Szóval 2006-os M6 dízel 120 LE. A soros szervíznél most mondták a visszahívást, és elég félénk vagyok, nem bízom benne, hogy jól megcsinálják és össze is rakják utána. Korrozió... pontosan mit kell vele csinálni, és hogyan? Azt mondták, 1 napig lenne ott a kocsi. A másik talán a vezérműtengely, hogy valami fémforgács lejöhet róla... ezt hogyan javítják ha igen? És megbízható mindkét eljárás? Nem csinálnak nagyobb kárt vele? Szétszedni a motort, meg a korrozióhoz a műszerfalat elég rosszul hangzik... a vezérműtengelyeshez 4 órát mondtak összvissz munkaigényben. Amúgy most semmi gond a kocsival. Elmenjek mindkét javításra? Nem lesz gond, ha belenyúlnak? Köszi! Botond
p5226 | 2008-05-09 18:07 mazda-auto.hu részére
Meglett a "bibi", az intercooler elvan repedve, onnan jött az erős hang is és az olaj is!!! Lehet ezeket heggeszteni? Vagy az új kb mennyibe kerül? mazda 6 2004-es diesel
mazda-auto.hu | 2008-05-09 16:30
Üdvözlünk! Örülünk hogy minden oké! Mindenki nevében köszönjük és viszont kívánjuk Neked is!
Quni | 2008-05-09 14:30
Szevasztok!
Rég voltam már gondoltam beköszönök, M6-al minden rendben, remélem így is marad, mindenkinek kellemes autókázást.
mazda-auto.hu | 2008-05-09 07:47 dana részére
Mint irtam, van egy tömítetlenségi probléma a beömlő oldalon. Amíg ez nincs megoldva, addig nem célszerű tovább lépni a hiba keresésében. Egyébként valóban lehet akár a gázolajszűrő is ludas a dologban.
Ricsi | 2008-05-07 12:23
bocs, 1300/percnél a motor járása volt bizonytalan, de az alapjáratom is...
Ricsi | 2008-05-07 12:20 dana részére
sztem ez nem EGR szelep, az csak alacsony fordulaton csinál gondokat.Viszont amit írsz, olyan nekem is volt 1x, 15ezer km ezelőtt, azóta semmi.Ha tartottam a gázt,nem rángatott, kis gázadásra rögtön.Lehet hogy a gázolajszűrőd van eldugulva. Nekem magától megjavult, ez lehet Mazda "öngyógyítás". Nekem már 4 hónapja 1300/percnél bizonytalan volt az alapjáratom, 2 napja magától megszűnt...nem értem.
dana | 2008-05-07 11:55
Lehet hogy a rángatásnak az EGR szelephez köze lehet? Jaj és ha ugyan olyan fordulattal kb. 2500-2700 nem ötösben, hanem négyes fokozatban megyek és tartom a sebességet, akkor nem rángat....!!
dana | 2008-05-07 11:51
Másik dolog. Ha beállok pályán 130-ra kb. egy 5-10 másodperc múlva el kezd rángatni a motor. Kb 120-nál kezdődik és 140kmh-ig tart a rángatás. De csak akkor ha beállok mondjuk 120-ra és úgy megyek, vagy 130-ra, 140-re. 150-nél már nem rángat, sem 110-nél. Teljesen mindegy hogy tempomattal, vagy ha simán tartom a gázt. De viszont ha kis gázt adok, elkezdek gyursítani akkor megszűnik a rángatás, ugyan így lassításkor is, ha elveszem a gázról a lábam. Mi lehet vajon a hiba oka??? Ezt kb. 2 hónapja csinálja, azelőtt nem volt probléma...
dana | 2008-05-07 11:44
Hello! Nekem is füstölög, de nem mindig, Az EGR szelep körül kicsit kormos itt-ott. Akkor ezt ki lehet takarítani? Úgy tudom ez egy vákumos szelep, amiben van egy kis rugó. Kompresszoral levegővel, vagy kell valamilyen oldószeres kenegetés?