2025. Március 4. Kedd - Kázmér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-05-15 13:51 hor@monornet részére

Hangváltó vagy mélyleválasztó kis kondi mindenképpen szükséges, hiszen a magassugárzó gyors tönkremenetelét okozzák a mélyebb frekvenciák. Általában egyébként ezeket adják a külön is megvásárolható magasakhoz. Az ajtókárpitot le kell venni, hiszen a magasakat itt a legkönnyebb az ajtóhangszórókhoz csatlakoztatni. A legtöbb magassugárzóhoz van ún. süllyesztett beszerelést lehetővé tevő adapter, mellyel teljesen gyári hatást lehet elérni. Ehhez viszont kell egy igen nagyméretű fúró, vagy esetleg marófej, hogy az alapkört szépen ki lehessen vágni. Az árak változóak.

hor@monornet | 2008-05-15 12:44

Sziasztok!Fecó v!TIsztelt mazda-auto,vagy hozzá értőt kérdeznék!Az auto 2006-ránc fel varott-cdh-te,mazda 6,nem Bose hifi van az automban sajna,csak a simma gyári cédés-rádio,4 hangszoróval!Gyatra a hangzás,a jó minőség érdekében szeretnék 2 csipogot a tükör belső felére!Nekem ez untig elég lenne!Lehet-e?Kell-e hang váltó?Milyet,mekkora méretű szükséges?Árban mit jelent ez nekem?Kell-e bontani a rádiot,ajtó kárpitot?Kis műanyagot a tükörnél cselni kell,vagy perforálni?Előre is köszőnöm!

mazda-auto.hu | 2008-05-15 09:24 Ricsi részére

Elvileg házilag is ki lehet takarítani. Amennyiben más baja nincs a szelepnek, akkor javulhat a teljesítménye.

Ricsi | 2008-05-15 09:02

Mazda-auto!
Az EGR szelepes kérdésemre megírnád, hogy "házilag" lehet e tisztítani vagy csak szervízben lehet?
Köszi!

Ricsi

mazda-auto.hu | 2008-05-13 12:49 p5226 részére

Ellenőrizni kell a szervórásegítés csöveit, mivel kidörzsölödés lehetséges, ahol aztán szivárog az olaj és levegős lesz a rendszer.

mazda-auto.hu | 2008-05-13 12:47 mazda-auto.hu részére

Mindez a garancián túli Mazda6-osok esetében Júliustól érvényes.

p5226 | 2008-05-13 12:44

Ma meghegesztik a cooler-t , remélem sikeres lesz mert nem 2ft az új, viszont a szervó kiegyenlítő tartályból levegősziszegés hallatik.(levegős?) vagy ez normális...?-olajszint max-nál van

mazda-auto.hu | 2008-05-13 08:16 Oszi részére

Hivatalosan a következőek szerint kell eljárni. 1. Először is alvázszám alapján le kell kérdeznünk, hogy érintett-e az adott autó. 2. Ellenőrinznünk kell a töltőlevegő hűtő környékét. 3. Tömítetlenségre utaló jelek esetén meg kell vizsgálnunk, hogy elegendő-e a gyári tömítőanyagot használnunk, vagy esetleg elkerülhetetlen a töltőlevegő hűtő cseréje? Az "akció" a garancián túli autókra is vonatkozik.

Oszi | 2008-05-11 11:06

Mazda-auto:Az en automnal nem lehet cserelni???

mazda-auto.hu | 2008-05-10 09:10 p5226 részére

Lehet hegeszteni, sorozatosan alkalmazzuk ezt az eljárást. Egyébként a legújabb hírek szerint (hétfőn tudok biztosat írni ha küldesz egy alvázszámot) mo-i eredetű (!!!) autóknál elvileg díjmentesen cserélhető. Persze csak ha nincs külsérelmi nyom egy esetlges korábbi ütközésből adódóan.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó