2025. Március 9. - Franciska

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-01-17 21:14 mazda-auto.hu részére

Felteve ha lelkiismeretes a szerelo,mert nem szoktak nezegetni,csak ha mar latszik az olaj :)Nekem a 100eKm szervizen nem neztek meg,majd a 120eKm szerviznel meg mar latszot az olajfolyas es azert neztek meg.Szerintem kerje kulon es aljon ott az auto mellet vagy megjobb ha mazda-autoeknal vegeztetti el :)

mazda-auto.hu | 2008-01-17 19:23 kobuki részére

Lehet, hogy az intercooler csatlakozásánál is gond van. Majd a szervízen kiderül.

kobuki | 2008-01-17 18:27 mazda-auto.hu részére

Értem, akkor nem teljesen alaptalan a para. Emellett rosszat sejtek, mert most feltűnt, hogy a "normál" működéshez képest a turbó se húz ugyanúgy 2000 fölött. Békéscsabától sajnos messze vagyok, de ebből egy idő előtti 60 ezres lesz.

mazda-auto.hu | 2008-01-17 08:20 kobuki részére

Elképzelhető, hogy csak a gázolajszűrő szennyezett. Amennyiben más gond is van, a 60000-res szervíz alatt kiderül.

mazda-auto.hu | 2008-01-17 08:11 MAXi részére

A dízel Mazda6 esetében az első 20000km-es szemle esetén írja elő a gyár a szelephézag ellenőrzését. Ilyenkor a szelepfedél tömítést, illetve a porlasztók alatti tömítést is cserélni kell. A gyár valójában a szelephézag növekedésével számol, mivel lehetőségként felajánlja a hallás alapján megítélt állítási-ellenőrzési szükségességet is. Ezt figyelembe véve, illetve azt, hogy eddig nem voltak egyetlen egy dízel autónál sem számottevő hézag eltérések (20000km) a gyári értékektől, az ügyfelek költségeinek csökkentése érdekében nem vesszük le automatikusan a szelepfedelet a 20000-res szemlénél.

nzss | 2008-01-17 08:09 mazda-auto.hu részére

JMZGG14R671690082

MAXi | 2008-01-17 05:57 Oszi részére

Oszi,

meg egy dolog lett volna informativ: melyik kotelezo szervizkor ellenorzik a szelephezagokat?

kobuki | 2008-01-16 23:34

Sziasztok, a következő jelenséget tapasztalom, nemigen tudom, hogy érdemes-e foglalkozni vele, esetleg nézessem meg szervizben?

Néha elég traktoros hangja van a motornak, nem túlzó, de határozottan hallható, főleg mostanában. Párszáz km-rel korábban szinte teljesen benzines, kerregésmentes hangja volt, ma este hazafelé menet is pl. Aztán megint elkezdett kicsit hangosabb lenni. A jól ismert dízeles "kerregés". Mitől lehet? Gyenge üzemanyag? Szennyeződés az üzemanyag útjában? Komolyabb probléma a nagynyomású szivattyú környékén? Mindjárt itt a 60-as szervize, esetleg szűrőcsere, beállítás? Ha kezdettől ilyen lett volna, valószínűleg nem izgatna, de hallottam "jobbnak is". Lehet, hogy túllihegem...?

Oszi | 2008-01-16 23:28 MAXi részére

erzesre semmitsem csinalnak :)minden ertek megvan hatarozva a gyarto altal.Ha arra volnal kivacsi,hogy a kotelezo szervizek tartamaznak-e szelephezag ellenorzest, allitast akkor arra a valsz igen.

MAXi | 2008-01-16 18:57 mazda-auto.hu részére

mazda-auto.hu,

A szelephézag ellenorzese futasteljesitmenyhez kapcsolt vagy csak ugy "erzesre" kell vegezni?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó