2025. Március 9. - Franciska

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MAXi | 2008-01-16 17:31 Ricsi részére

Ricsi,

39e + AFA az alkatresz, s 1-2 ora munkadij! Nem a vilag a kocsi ertekehez kepest.

Gondolom egy fust alatt a szelephezagokat is ellenorizhetik.

Nem biztos, hogy szukseges nalad a szivattyu szelepenek csereke, csak a sajat tapasztalatomat irtam le.

Mazda-auto-ek nem fognak szuksegtelen dolgot raderoltetni: szoval erdemes Oket felkeresni!

MAXi | 2008-01-16 17:27 mazda-auto.hu részére

mazda-auto.hu,

mennyi ido, penz ennek a diagnosztizalasa, beallitasa?

mazda-auto.hu | 2008-01-16 14:56 nzss részére

Mondjuk itt! Alvázszám alapján tudunk rá válaszolni.

Ricsi | 2008-01-16 09:04 MAXi részére

Szia Maxi!
Igen, kis gázzal jó volt, de nagyobb gázra berángatott.Az alapjárat melegen jó, hidegen néha lejjebb megy, de nem áll le.
Eddig 1x csinálta, 1500km-t mentem azóta, nem csinálja.Viszont -15 foknál csattogva jár vagy 1-2 percig, szörnyű hangja van.Ez gondolom(remélem) a szelephézag.Azt vettem még észre, hogy kb.1300-as fordulatnál bizonytalan a járása egy kicsit,felette-alatta jó.A szivattyú javítás mennyibe került?Gondolom nem olcsó...
Meg fogom keresni Mazda-autót.
Köszi!

nzss | 2008-01-16 08:56

Bizonyos alvázszámú 6-osoknál ingyenes korrózió védelmet végez az MMH. Az enyém 2007 3. havi, de nem tudom beleesek e ebbe. Hol tudok érdeklődni erről?

MAXi | 2008-01-15 18:37 Ricsi részére

Ricsi,

akkor kis gazzal gyorsitaskor jol mukodott, intenziv gyarsitasnal rangatott? Az alapjaratod stbil, nem all le?

A rangatas nalam is jelen volt az alapjarati bizonytalankodassal egyutt, s a nagynyomasu szivattyu alkatreszenek csereje teljes megoldast hozott az osszes problemara. Azota -10 fokos reggeli inditaskor 30 mp elteltevel ugyanugy jar, mint melegen.

En voltam Miskolcrol mazda-auto-eknal, javaslom oket!

mazda-auto.hu | 2008-01-15 18:37 MAXi részére

A szelephézag nem megfelelő értéke okozhat zajosabb működést (nagyobb hézag), nehezebb indítást, teljesítmény-vesztést, fogyasztás növekedést (kisebb, vagy megszűnt hézag) 2. teljesítményvesztés, egyenetlen járás, füstölés, fogyasztás növekedés, rosszabb indíthatóság stb...

MAXi | 2008-01-15 18:31 mazda-auto.hu részére

mazda-auto.hu,

Milyen tunetegyuttessel jar a szelephézag problema, befecskendező (porlasztó) csúcsok koszolodasa altalaban?

mazda-auto.hu | 2008-01-15 17:48 Tibor részére

Nem hosszabb a pálca, csak máshol van rajta az F jelzés. Így a száraz motorba 4,5 liter olaj kell, olaj és szűrő cserénél pedig 4,1 liter. Ez 6 deciliterrel kevesebb a korábbi értéknél.

Tibor | 2008-01-15 17:28

Szervízben kicserélték az olajszint pálcát hosszabbra. Így hány liter olajjal kell feltölteni ? /DPF-es/

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó