2025. Március 9. - Franciska

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Joeker | 2008-01-10 13:57

Nagyon szuper lett a sárga mazda köszönöm mégegyszer a munkátokat szerintem 2 hónapon belül megint megyünk ugyanis ma megérkezett az mpsre a felni és a fék is már gyártás alatt van.

mazda-auto.hu | 2008-01-10 12:08 Masterboy01 részére

Amit a gyár előír: motorolaj-26950,-Ft, olajszűrő-4202,-Ft, pollen szűrő-9077,-Ft+átvizsgálás. Munkadíj:11232,-Ft MES kártya:6000,-Ft. Összesen:57461,-Ft. Ezen kívül 2 évente fékfolyadék csere (2004-2008), illetve levegőszűrő (7665,-Ft) állapot kérdéses?

mazda-auto.hu | 2008-01-10 11:40 dana részére

Már csak az F/L (2005.06-tól)Hatosokhoz van könyv, de nincs sok különbség.

Masterboy01 | 2008-01-09 22:46

2004 márciusi 2.0 121 LE, Diesel

dana | 2008-01-09 22:29

Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban hol tudok, magyar nyelvű leírást/használati útmutatót találni Mazda6/SP/CD136/GT GG 2004-es évj.

mazda-auto.hu | 2008-01-09 16:53 Masterboy01 részére

Milyen évjárat, illetve melyik motor?

Masterboy01 | 2008-01-09 16:49

Sziasztok!

Most találtam ezt a Forumot és érdeklődni szeretnék mennyi a M6-os 80 ezres szervize, mert az eddigieket nem úsztam meg 60 ezer Ft alatt úgy sem, hogy vittem az olajat és a pollenszűrőt sem cserélték.

Masterboy01 | 2008-01-09 16:48

Sziasztok!

Most találtam ezt a Forumot és érdeklődni szeretnék mennyi a M6-os 80 ezres szervize, mert az eddigieket nem úsztam meg 60 ezer Ft alatt úgy sem, hogy vittem az olajat és a pollenszűrőt sem cserélték.

mazda-auto.hu | 2008-01-09 14:02 Oszi részére

Csak annyit tudunk hozzátenni Oszi válaszához, hogy terheléstől függően akár 100000-res fordulaton is foroghat a turbina. Egyébként megerősítjük, hogy rendkívül fontos a motorolaj hűtési szerepe, ami csak az olaj keringése (járó motor), illetve megfelelő olajszint (+olaj jellemzők) esetén működik kielégítően.

Oszi | 2008-01-09 12:33 AndreW77 részére

Eroltettet menet pl.:autopalya vagy tartos magasfordulatszam.Mivel a turbo keneserol a motorolaj gondoskodik.
Ha a motor fordulatszama 3000 akkor a turbo boven azthiszem 10000 vagy annal nagyobb fordulaton dolgozik.ha leallitod a motort akkor nem tudja ellatni a turbo keneset es huteset.ilyenkor celszeru legalabb 1percig jaratni (meg persze hozza adodik a kiallal ideje ahol mar csak 50km6h korul gurulunk tobbniyre apaljaraton) ,hogy legyen ideje visszahuteni a turbot es csokkenjen a fordulatszama.es szerintem a motornak sem tesz jot ha hirtelen leallitjuk mert akkor az olaj a motorban sem tudja teljesiteni a feladatat.
Hidegen elkell indulni rogton hogy elobb elerd az optimalis uzemi hofokot,viszont terhelni nem szabad a motort addig mig elnem erte a kivan hofokot.en 1800-2000 fordulat fole ilyenkor nem szoktam porgetni es nem hirtelen gyorsitok hanem szep kenyelmesen igy kb mire kierek az utcabol mar majdnem jo.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó