2025. Március 10. Hétfő - Ildikó

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-07-03 15:28

szerintem nem kell nagyon felned,mert nem nagyon lopjak a Mazdakat.Es eleg nehez is elkotni,mert nagyon jo a sajat vedelmi rendszere.

hobo123 | 2007-07-03 14:42

Azért benne had ne aludjak, egyébként meg van benne riasztó csak valami házi megoldásra gondoltam nem riasztós álltal beszerelt semmit nem érõ kütyükre pláne 10-20 ezerért.

Oszi | 2007-07-03 13:49

szerintem az lenne a legjobb megoldas ha ellatogatnal egy riasztoshoz es raszannal 10-20eFt-ot.

Oszi | 2007-07-03 13:47

aludj benne :)))))))))))

hobo123 | 2007-07-03 13:31

Sziasztok !
Egy hét múlva indulok külföldre 10 napra és szeretnék valami tanácsot kérni valami fajta házilagos lopásgátló módszerre. Ha van valakinek valami jó kis ötlete szívesen látnám. Köszi

biturbó | 2007-07-03 12:43

Köszönöm a válaszokat!
Még egy kérdésem lenne;mivel a tompitott állandóan ég akkor az angyalszem is állandóan égni fog?,ezt az állandó égést nem lehet megszüntetni?Felbátorodva az angyalszemeken közeljövõben megcsináltatom,mazda-autó számithattok rám! :)

Oszi | 2007-07-03 09:37

Masik forumokon nem eppen hozzaerto ember rakot be maganak angyal szemet(ha jol tudom)Sok mulik a tapasztalaton es a felhasznalt anyagokon meg persze a kello hozzaállason ami mazda-auto-éknal maximalisan jo. :)

mazda-auto.hu | 2007-07-03 07:56

Egyelõre nem volt ilyen jellegû probléma az általunk beszerelt angyalszemekkel. Amennyiben a szigetelés folytonos (összeszerelés után), akkor nem lehet ilyen gond, illetve nem az angyalszem beszerelésbõl adódik.

biturbó | 2007-07-02 17:39

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne mindenhihez különösen a mazda-autóhoz,gondolkoztam azon hogy lehet rakatnék angyalszemeket,csak,más forumokban azt olvastam hogy aki már rakatott annak párásodik(nem mindenkinél de elõfordul) a lámpabúrája(merthát szét kellett szedni hogy belerakják a fénygyürûket),ti tapasztaltatok-e ilyet?,ill. mazda-autó,nálatok történt-e már ilyen?
Lehet túl aggódó vagyok,mégis érdekel a véleményetek,köszi,üdv!

mazda-auto.hu | 2007-06-29 09:00

Hú ez így röviden elég nehéz megválaszolni. A dízelek esetében a szén-dioxid mellett a nitrogén-oxidok kibocsátása a problémásabb rész. Ebbõl a szempontból például a legszigorúbb amerikai elõírások teljesítése még mindig nehéz (szgk). A környezet koromterhelése a szûrõknek köszönhetõen óriási mértékben csökkent, de a szûrõ kiegetése során a koromrészecskék elégetése alatt szén-dioxid szabdul fel. Ennek ellenére nagyjából a fél literrel nagyobb dízelmotor bocsájt ki ugyanannyi szén-dioxidot egy korszerû benzines motorhoz képest.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó