2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-08-11 11:05 fleto24 részére

6. fokozat 63.385.-Ft. (Valószínű a 3. fokozat is cserés, ez 46.686.-Ft) Tengely 145.182.-Ft Tűgörgő a tengely végén 31.319.-Ft. Biztosító gyűrű 4.157.-Ft Távtartó, 3.050.- Vezérmű lánc 58.320.-Ft Láncfeszítő 23073.-Ft Fogaskerék 190.457.-Ft Alátét 4.113.-Ft

mazda-auto.hu2 | 2015-08-11 10:43 jakuszoli részére

Nagy valószínűséggel nem részecskeszűrő probléma, de látni kellene az autót a konkrét hiba megállapításához.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-11 10:40 drdemetercsaba részére

Szívócső működtető vezérlő áramkör alacsony jelszint. Mindenképpen szervízben tudják megoldani a problémát, mert meg kell nézni, hogy mi okozza.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-11 10:37 drdemetercsaba részére

Mindenképpen márkaszervizbe kellene vinni az autót. 139.873 kilóméternél rögzítették a digitális rendszerbe, az ezt megelőző, tehát a 120.000 km-es szervize is még a hagyományos szervizfüzetben kell, hogy szerepeljen. Okozhatja.

mazda-auto.hu2 | 2015-08-11 10:23 lizikego14 részére

Mi nem tudunk erről az autóról, hogy nálunk járt volna.

szetodave | 2015-08-10 14:05 jakuszoli részére

Szia! Nalam is hasonlo volt a problema, de mar a gyari regeneralas sem segitett. Szerencsere nem kellett az egesz kipufogo-rendszert cserelni, hanem megoldhato volt egy keramiabetet cserevel, amire kaptam 30k km garanciat is. Azota DPF problema nelkul autozom. En 207k km-rel vettem az autot elso tulajdonosatol, es eleddig ez volt az egyetlen nagyobb kiadasom (kb. 100k).

modica | 2015-08-10 13:55 jakuszoli részére

Szia! Nálam szinte kilométerre pontosan így történt a hiba. Szintén 200 km autópályán, DPF villogni kezd, motorcheck-, DSC lámpa kigyullad, teljesítmény leszabályozva. Mazda szerviz: Nem tudott már regenerálódni a DPF, 7,04 volt az érték. Ezen felül az EGR szelep, és cső rendesen el volt kokszosodva. Kitisztították az EGR cuccokat, kicserélték az injektorok alatti tömítéseket (193000 km-nél még a gyáriak voltak benne), kicserélték az izzítógyertyákat, elvégeztek egy szoftverfrissítést. A telítettség visszament 0,6 értékre. Azóta még nem mentem vele sokat, de eddig szépen teszi a dolgát.... Viszont mondták a Mazdánál, hogy a turbó is gyógyításra szorul, mert ereszti az olajat, s nem igazán használ a DPF-nek :(

jakuszoli | 2015-08-10 09:40

Tisztelt Mazda Autó / Fórumtársak! A következő a problémám: kb. 200km-es autópálya szakasz után kigyulladt a check engine és a kipörgésgátló lámpa,illetve villogott a DPF ikon, az autó ment tovább,de nagyon gyengén gyorsult. a veszprémi Mazda szalonban csináltak egy gépi regenerálást, és egy olajcserét. A szűrő telitettsége 17-ről visszament 0.2-re. utána kb 600km-t mentem vele,szintén csak autópályán, és ugyanez a hiba lett. A részecskeszűrőm halhatott meg, vagy esetleg valami más okozza a gyors telítődést? (az autó 2006-os mazda 6 143 lóerővel)

drdemetercsaba | 2015-08-09 22:07

Tisztelt Mazda-Autó! A p2009 hibakóddal kapcsolatos kérdésben tudnának segíteni? Üdvözlettel

ejko | 2015-08-09 19:41

Tisztelt Mazda autó! A segítségüket szeretném kérni. 2 hete vásároltam egy Mazda 6 2.0 cdte 2004-es kombi autót. A kereskedő tájékoztatott az EGR szelep hibájáról. Az autó 600km múlva az autópályán 130-as tempónál egyszer csak elvette a gázt. Azóta többször is csinálta ha leállítom és újra indítom működik reagál a gázpedálra. A hibakódokat kiolvastuk a következőket adta: P0401 P2136 P0404 C3F03 Azt vettem még észre hogy a motor teljesítménye csökkent,illetve a pillanatnyi fogyasztásmérő brutális adatokat közöl kb : 20-30L Szeretném még megkérdezni hogy a digitális szervízkönyvben vagy valahol szerepel e az autó vezérlés cseréje? Az autóban 169000KM van. Alváz száma: JMZGY19R201171022 Motor szám:881485 A P2136 hibakód okozhatja e a teljesítmény csökkenést? Köszönöm válaszát minden jót!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó