2025. Január 19. - Sára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Paultomi | 2015-05-11 22:16

 Sziasztok! Új vagyok, lehet kérdezte már valaki! Van egy 2003-as 6-os kombim, sajnos a rádiója a leg alapabb, semmi nincs benne, se cd, se kazetta. néztem egy bontóba Bose rádiót, de az autó 2006-os, jó az enyémbe ez a rádió? 

Köszi a segítséget! 

sollag | 2015-05-11 20:40

Tisztelt Mazda-auto! 2007-es 2 l-es 143 LE Diesel GG Mazdám van, 147000 km-rel. A tél folyamán a magasnyomású szivattyúban szeleppel volt probléma. Azt akkor megjavították. A közelmúltban azt tapasztaltam, hogy hidegen bizonytalan az alapjárat, indulás után rángat a motor. Ereje van hidegen is. A motor melegedésével a jelenség megszűnik. Hibakód nincs. EGR szelepet tisztított a szerelő, de a hibajelenség megmaradt. Tűzkarika még nem volt cserélve. Mit javasol, mit kellene megvizsgálni az autón? Segítségét köszönöm, S

metalphoenix | 2015-05-11 20:07

 Sziasztok!

 

Nem rég vettem egy mazda 6ost 2004 est 2.0 CD TE. 

 

Lenne egy két kérdésem, habár lehet elsőre eléggé tudatlannak fogok tűnni ( az is vagyok) a témában.

Ebben a típusban található már részecskeszűrő?

Az olajcsere hány km erenként esedékes?
Valami speciális dolog amire vezetésnél érdemes odafigyelni a motor kímélése érdekében( váltás, vezetési stílus egyéb)?

 

A váalszt előre i s köszönöm!

 

Norebee | 2015-05-09 05:16

 Sziasztok!

 

Akinek elsö generációs mazda 6 diesel van, segitsen légyszi!

 

 Járó motornál a levegőszűrő ház fedelén a vákuumkamrán egymás mellett lévő vákuumcsövet lehúzva az egyikben van vákuum, az szippant, a másikban nincs! Nézzétek meg nekem légyszi, hogy melyiket kell a zárhídhoz közelebb eső csonkra dugni! 

 

Ha lehuzod, hibát nem generál! Köszi

BobbyEwing | 2015-05-08 23:53

 Tisztelt Mazda Autó És Fórumozók!

 

Autóm 2004es dízel 2.0 6os. Hibajelenségei: meleg motornál álló helyzetben alapjárat ingadozik, majdnem lefullad. Valamint hogy menet közben mikor olyan kedve van hirtelen max fordulatra húzatja magát, felpörög mig ki nem teszem üresbe. Mi lehet a gond? EGR szelep? Nyomásszabályzó? Vagy vmi más? Köszi elöre is.

 

Üdv: Józsi

mazda-auto.hu | 2015-05-08 11:17 modica részére

 16W Fekete mica

modica | 2015-05-08 10:32

Tisztelt mazda-auto! En is az autom szinkodja, s megnevezese utan erdeklödnek. JMZGY19T661421466 Köszönöm!

szucsfe | 2015-05-08 09:19 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-05-08 08:01 szucsfe részére

 Arctic fehér.

alk3sh | 2015-05-07 13:00 devayandras részére

-dpf valszeg ki van szedve, vagy csere a betét de kétlem pláne hogy olasz -gyári diag dpf kiszedése esetén észreveszi mivel ki kell iktatni a visszajelzést meg tiltást stb stb. saját szememmel láttam a kiiktatott jeleket hogy off-ban voltak az enyémen nélküle folyamatosan hibajelzés lenne, tehát ezt látják. (Viszont ami érdekes gyári diag nem veszi észre ha esetleg egy gyengébb vezérlés van a kocsidon, ezt csak észrevétel saját tapasztalat) [PS:halkan jegyzem meg a dpf egy parasztvakítás :) aki kicsit utána olvas rájön miért írtam de ez ugye szubjektív véleményezés. Én ellene vagyok mivel ha szarakodik nem regenerál s elég húzós árban "javítják" ami nem mindig sikerül... ha meg nincs benne nem kell rá költeni,nyilván más beállítási problémák előjöhetnek... csak saját felelősségre] 205ezer körül már sok minden cserés lehet bármelyik kocsiban diesel szal számolj a vételár 40%-val esetleges javításra plusszba, csak pl turbó 500ezer ha újat veszel szűzen.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó